eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługa naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego użytkowanego w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie i podległych Placówkach Terenowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Lublin: Usługa naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego użytkowanego w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie i podległych Placówkach Terenowych
Numer ogłoszenia: 305901 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231483 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7463191, faks 081 7462238.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego użytkowanego w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie i podległych Placówkach Terenowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego będącego na wyposażeniu Oddziału Regionalnego KRUS w Lublinie i podległych Placówek Terenowych. 2.Nomenklatura zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50312000-5. 3.W zakres świadczonych usług wchodzą następujące czynności: a) naprawy sprzętu, b) wykonywanie okresowej konserwacji eksploatowanego sprzętu c) zabezpieczenie sprzętu rezerwowego o równoważnych parametrach techniczno- eksploatacyjnych na czas naprawy, d) dostawa części zamiennych do napraw, e) ogólnodostępny serwis konsultacyjny (hot line) w zakresie obsługi sprzętu, f) wykonywanie ekspertyz technicznych sprzętu komputerowego. 4. Wymagania dotyczące organizacji serwisu: a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał serwis techniczny dostępny co najmniej w godz. 7:15 - 15:15, b) Zamawiający wymaga, aby sprzęt do naprawy odbierany był w siedzibie Zamawiającego przy ul. Droga Męczenników Majdanka 12 w Lublinie. 5. Wymagania dotyczące czasu reakcji serwisu: - usługa konserwacji sprzętu komputerowego będzie wykonana raz na kwartał, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, - naprawy będą wykonywane w terminie 48 godzin od daty telefonicznego zgłoszenia awarii, - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył urządzenie zastępcze o równoważnych parametrach techniczno-eksploatacyjnych (bez żadnych dodatkowych opłat) na czas naprawy w przypadku, gdy naprawa nie będzie mogła być wykonana w ustalonym terminie, - Zamawiający wymaga aby Wykonawca używał części zamiennych, które są dopuszczone przez producentów poszczególnych urządzeń, - Na wymienione w ramach naprawy podzespoły i części zamienne Wykonawca udzieli 6 - miesięcznej gwarancji, zaznaczając to w protokole odbioru prac. 6. Wykaz miejsc użytkowania sprzętu komputerowego objętego zamówieniem : 6.1. OR KRUS w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin 6.2. P.T. KRUS Bełżyce, ul. Lubelska 8, 24-200 Bełżyce 6.3. P.T. KRUS Bychawa, ul. Piłsudskiego 65b, 23-100 Bychawa 6.4. P.T. KRUS Kock, ul. Apteczna 4, 21-150 Kock 6.5. P.T. KRUS Kraśnik, Kościuszki 28, 23-200 Kraśnik 6.6. P.T. KRUS Lubartów, ul. Lipowa 2a, 21-100 Lubartów 6.7. P.T. KRUS Łęczna, ul. Staszica 7, 21-010 Łęczna 6.8. P.T. KRUS Opole Lubelskie, ul. Fabryczna 27, 24-300 Opole Lubelskie 6.9. P.T. KRUS Piaski, ul. Lubelska 102, 21-050 Piaski 6.10. P.T. KRUS Puławy, ul. Kołłątaja 32, 24-100 Puławy 6.11. P.T. KRUS Ryki, ul. Kościuszki 22, 08-500 Ryki 6.12. P.T. KRUS Janów Lubelski, ul. Lubelska 1, 23-300 Janów Lubelski 6.13. Wykaz sprzętu przeznaczonego do konserwacji stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA ! Liczba i asortyment sprzętu podlega zmianom i nie powinny być traktowane jako ostateczne. W przypadku zmiany ilości sprzętu stawka za usługi przeglądów nie ulegnie zmianie. 7. Zakres wymaganych usług związanych z przeglądem sprzętu: Mikrokomputery: 1) czyszczenie wnętrza i zewnętrznej obudowy, 2) sprawdzenie płyty głównej i pamięci, 3) czyszczenie głowic dysków miękkich, 4) testowanie dysków miękkich, 5) testowanie dysków twardych na stacjach, 6) sprawdzenie przewodów połączeniowych. Monitory: 1) czyszczenie obudowy, 2) sprawdzenie obrazu, 3) sprawdzenie wyłączników i pokręteł regulacyjnych, 4) test monitora. Klawiatury: 1) sprawdzenie działania mechanizmów części klawiatury, 2) sprawdzenie testem poprawności współpracy klawiatury z komputerem, 3) czyszczenie Drukarki igłowe: 1) czyszczenie obudowy, 2) czyszczenie z zewnątrz gniazda igieł ze złogów kurzu i tuszu, 3) czyszczenie toru prowadzenia papieru, 4) sprawdzenie układów napędowych (transportu papieru, głowicy drukującej, taśmy barwiącej), 5) sprawdzenie jakości wydruku, 6) testowanie autonomiczne z komputerem. Drukarki laserowe: 1) czyszczenie obudowy, 2) sprawdzenie jakości wydruku, 3) jeżeli występuje moduł skanujący -czyszczenie elementu optycznego. UPS-y: 1) czyszczenie obudowy, 2) czyszczenie wentylatora, 3) kontrola stanu baterii, 4) sprawdzenie poprawności działania przy symulowanym zaniku i spadku napięcia. Podczas przeglądu oprócz czynności określonych w pkt. 7 - wszystkie urządzenia czyszczone będą sprężonym powietrzem. 8. W sprzęcie objętym gwarancją będą wykonywane następujące czynności: 8.1. Czyszczenie obudowy, przedmuchiwanie wentylatora zasilacza. 8.2. Przed przystąpieniem do usługi przeglądu Wykonawca otrzyma specyfikację sprzętu objętego gwarancją. 8.3. W cenie przeglądu zawiera się koszt dojazdu do jednostki Zamawiającego. 9. Do obowiązków wykonawcy przy naprawie sprzętu należy: lokalizacja uszkodzenia oraz naprawa uszkodzonego sprzętu. 9.1 W przypadku sprzętu posiadającego gwarancję producenta: lokalizacja uszkodzenia i odbiór techniczny po naprawie, a w przypadku dysków twardych objętych gwarancją wykonawca zobowiąże się do usunięcia awarii i pozostawienia dysków. 9.2.Naprawy doraźne, wykonywane na zlecenie Zamawiającego będą rozliczane według następującej zasady: a) koszt robocizny (liczba godzin pracy potrzebna na wykonanie naprawy x stawka za godzinę), b) koszt robocizny zawiera koszt dojazdu do jednostki Zamawiającego przy ul. Droga Męczenników Majdanka 12 w Lublinie c) za jedną roboczogodzinę uważa się 60 minut czasu pracy; każdą rozpoczętą minutę do 15 minut włącznie uważa się za czwartą część jednej roboczogodziny, d) specyfikacja zużytych do naprawy części zamiennych wg ilości i wartości. 10. Informacje o zasadach finansowania umowy: - zapłata za wykonanie usługi będzie dokonywana przelewem po wykonaniu usługi na podstawie faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę, w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury wraz z podpisanym protokołem wykonania przeglądu lub naprawy: - po wykonaniu przeglądu, - każdorazowo, po wykonaniu zleconej przez Zamawiającego naprawy sprzętu. Faktura za naprawę powinna zawierać m.in. specyfikację dotyczącą: a) koszt robocizny (liczba godzin pracy potrzebna na wykonanie naprawy x stawka za godzinę, zgodnie z umową), b) specyfikacja zużytych do naprawy części zamiennych wg ilości i wartości. 11. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania w tajemnicy wszelkich informacji o danych osobowych oraz wiadomości stanowiących tajemnicę służbową, uzyskanych w trakcie realizacji niniejszej umowy. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ujawnienie w związku z realizacją niniejszej umowy lub wykorzystanie w jakikolwiek sposób zebranych informacji, objętych szczególną ochroną, a w szczególności, o których mowa w ustawie z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005r., Nr 196, poz. 1631).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 72550 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIKRONEX SERWIS KOMPUTEROWY Przedsiębiorstwo- Handlowo-Usługowe Paweł Kucharski, ul. Bartnicza 4A m. 41, 03-358 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 72550
  • Oferta z najniższą ceną: 72550 oferta z najwyższą ceną: 72550
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.