eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługa naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego użytkowanego w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie i podległych Placówkach Terenowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-23

Lublin: Usługa naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego użytkowanego w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie i podległych Placówkach Terenowych
Numer ogłoszenia: 231483 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7463191, fax. 081 7462238.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego użytkowanego w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie i podległych Placówkach Terenowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego będącego na wyposażeniu Oddziału Regionalnego KRUS w Lublinie i podległych Placówek Terenowych. 2. Nomenklatura zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50312000-5. 3. W zakres świadczonych usług wchodzą następujące czynności: a) naprawy sprzętu, b) wykonywanie okresowej konserwacji eksploatowanego sprzętu, c) zabezpieczenie sprzętu rezerwowego o równoważnych parametrach techniczno- eksploatacyjnych na czas naprawy, d) dostawa części zamiennych do napraw, e) ogólnodostępny serwis konsultacyjny (hot line) w zakresie obsługi sprzętu f) wykonywanie ekspertyz technicznych sprzętu komputerowego. 4. Wymagania dotyczące organizacji serwisu: a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał serwis techniczny dostępny co najmniej w godz. 7:15 - 15:15, b) Zamawiający wymaga, aby sprzęt do naprawy odbierany był w siedzibie Zamawiającego przy ul. Droga Męczenników Majdanka 12 w Lublinie. 5. Wymagania dotyczące czasu reakcji serwisu: - usługa konserwacji sprzętu komputerowego będzie wykonana raz na kwartał, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, - naprawy będą wykonywane w terminie 48 godzin od daty telefonicznego zgłoszenia awarii, - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył urządzenie zastępcze o równoważnych parametrach techniczno-eksploatacyjnych (bez żadnych dodatkowych opłat) na czas naprawy w przypadku, gdy naprawa nie będzie mogła być wykonana w ustalonym terminie, - Zamawiający wymaga aby Wykonawca używał części zamiennych,które są dopuszczone przez producentów poszczególnych urządzeń, - Na wymienione w ramach naprawy podzespoły i części zamienne Wykonawca udzieli 6 - miesięcznej gwarancji, zaznaczając to w protokole odbioru prac. 6. Wykaz miejsc użytkowania sprzętu komputerowego objętego zamówieniem : 6.1. OR KRUS w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin 6.2. P.T. KRUS Bełżyce, ul. Lubelska 8, 24-200 Bełżyce 6.3. P.T. KRUS Bychawa, ul. Piłsudskiego 65b, 23-100 Bychawa 6.4. P.T. KRUS Kock, ul. Apteczna 4, 21-150 Kock 6.5. P.T. KRUS Kraśnik, Kościuszki 28, 23-200 Kraśnik 6.6. P.T. KRUS Lubartów, ul. Lipowa 2a, 21-100 Lubartów 6.7. P.T. KRUS Łęczna, ul. Staszica 7, 21-010 Łęczna 6.8. P.T. KRUS Opole Lubelskie, ul. Fabryczna 27, 24-300 Opole Lubelskie 6.9. P.T. KRUS Piaski, ul. Lubelska 102, 21-050 Piaski 6.10. P.T. KRUS Puławy, ul. Kołłątaja 32, 24-100 Puławy 6.11. P.T. KRUS Ryki, ul. Kościuszki 22, 08-500 Ryki 6.12. P.T. KRUS Janów Lubelski, ul. Lubelska 1, 23-300 Janów Lubelski 6.13. Wykaz sprzętu przeznaczonego do konserwacji stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.UWAGA ! Liczba i asortyment sprzętu podlega zmianom i nie powinny być traktowane jako ostateczne. W przypadku zmiany ilości sprzętu stawka za usługi przeglądów nie ulegnie zmianie. 7. Zakres wymaganych usług związanych z przeglądem sprzętu: Mikrokomputery: 1)czyszczenie wnętrza i zewnętrznej obudowy, 2)sprawdzenie płyty głównej i pamięci, 3)czyszczenie głowic dysków miękkich, 4)testowanie dysków miękkich, 5)testowanie dysków twardych na stacjach, 6)sprawdzenie przewodów połączeniowych. Monitory: 1)czyszczenie obudowy, 2)sprawdzenie obrazu, 3)sprawdzenie wyłączników i pokręteł regulacyjnych, 4)test monitora. Klawiatury: 1)sprawdzenie działania mechanizmów części klawiatury, 2)sprawdzenie testem poprawności współpracy klawiatury z komputerem, 3)czyszczenie Drukarki igłowe: 1)czyszczenie obudowy, 2)czyszczenie z zewnątrz gniazda igieł ze złogów kurzu i tuszu, 3)czyszczenie toru prowadzenia papieru, 4)sprawdzenie układów napędowych (transportu papieru, głowicy drukującej, taśmy barwiącej), 5)sprawdzenie jakości wydruku, 6)testowanie autonomiczne z komputerem. Drukarki laserowe: 1)czyszczenie obudowy, 2)sprawdzenie jakości wydruku, 3)jeżeli występuje moduł skanujący -czyszczenie elementu optycznego. UPS-y: 1)czyszczenie obudowy, 2)czyszczenie wentylatora, 3)kontrola stanu baterii, 4)sprawdzenie poprawności działania przy symulowanym zaniku i spadku napięcia. Podczas przeglądu oprócz czynności określonych w pkt. 7 - wszystkie urządzenia czyszczone będą sprężonym powietrzem. 8. W sprzęcie objętym gwarancją będą wykonywane następujące czynności: 8.1. Czyszczenie obudowy, przedmuchiwanie wentylatora zasilacza. 8.2. Przed przystąpieniem do usługi przeglądu Wykonawca otrzyma specyfikację sprzętu objętego gwarancją. 8.3. W cenie przeglądu zawiera się koszt dojazdu do jednostki Zamawiającego. 9. Do obowiązków wykonawcy przy naprawie sprzętu należy: lokalizacja uszkodzenia oraz naprawa uszkodzonego sprzętu. 9.1 W przypadku sprzętu posiadającego gwarancję producenta: lokalizacja uszkodzenia i odbiór techniczny po naprawie, a w przypadku dysków twardych objętych gwarancją wykonawca zobowiąże się do usunięcia awarii i pozostawienia dysków. 9.2.Naprawy doraźne, wykonywane na zlecenie Zamawiającego będą rozliczane według następującej zasady: a) koszt robocizny (liczba godzin pracy potrzebna na wykonanie naprawy x stawka za godzinę), b) koszt robocizny zawiera koszt dojazdu do jednostki Zamawiającego przy ul. Droga Męczenników Majdanka 12 w Lublinie c) za jedną roboczogodzinę uważa się 60 minut czasu pracy; każdą rozpoczętą minutę do 15 minut włącznie uważa się za czwartą część jednej roboczogodziny, d) specyfikacja zużytych do naprawy części zamiennych wg ilości i wartości. 10. Informacje o zasadach finansowania umowy. Zapłata za wykonanie usługi będzie dokonywana przelewem po wykonaniu usługina podstawie faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę, w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury wraz z podpisanym protokołem wykonania przeglądu lub naprawy: - po wykonaniu przeglądu, - każdorazowo, po wykonaniu zleconej przez Zamawiającego naprawy sprzętu. Faktura za naprawę powinna zawierać m.in. specyfikację dotyczącą: a) koszt robocizny (liczba godzin pracy potrzebna na wykonanie naprawy x stawka za godzinę, zgodnie z umową), b) specyfikacja zużytych do naprawy części zamiennych wg ilości i wartości. 11. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania w tajemnicy wszelkich informacji o danych osobowych oraz wiadomości stanowiących tajemnicę służbową, uzyskanych w trakcie realizacji niniejszej umowy. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ujawnienie w związku z realizacją niniejszej umowy lub wykorzastanie w jakikolwiek sposób zebranych informacji, objętych szczególną ochroną, a w szczególności, o których mowa w ustawie z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005r. Nr 196, poz. 1631)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia przez Wykonawców wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w rozdziale VII ppkt 2 a i 2 b), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 3 usługi o wartości co najmniej 100.000 zł. brutto odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w rozdziale VII ppkt. 2a i 2d) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;(warunek ten potwierdzą dokumentem wymienionym w rozdziale VII ppkt. 2a), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w rozdziale VII ppkt. 2a i 2c) 2. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących oświadczeń i dokumentów: 1)Wypełnionego (Formularza oferty) - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 2)Dokumentów potwierdzających spełnianie warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, b) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). c) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). d) wykaz usług o wartości co najmniej 100.000 zł. brutto wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzającym, że usługi te zostały wykonane należycie. Warunkiem jest należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. usługi naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego o wartości każdej z usług co najmniej 100.000 zł. brutto - załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. e) zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ 2. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo określające jego zakres (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 4.W przypadku gdy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia udział biorą wykonawcy zagraniczni, tj. mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamawiający wymaga złożenia odpowiednich dokumentów, które wymienione zostały w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). 5. W przypadku gdy oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez zamawiającego za najkorzystniejszą, warunkiem zawarcia umowy z zamawiającym jest spełnienie następujących wymagań zamawiającego: a) na żądanie zamawiającego wykonawcy przedłożą umowę wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego tzw. umowę konsorcjum; b) umowa konsorcjum winna być zawarta na okres realizacji zamówienia i nie może być rozwiązana przed upływem terminu realizacji zamówienia; c) wykonawcy występujący wspólnie ponosić będą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 6. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 7. W przypadku braku wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu lub w przypadku złożenia dokumentów zawierających błędy, zamawiający wezwie wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania wykonawców do złożenia w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. 9. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy: -podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, -nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy, -wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, -złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, -nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, -na wezwanie zamawiającego nie wyrażą zgody na przedłużenie okresu związania ofertą. 10.Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się: -osoby wskazane w prowadzonych przez sądy rejestrach handlowych, rejestrach spółdzielni lub rejestrach przedsiębiorstw państwowych, fundacji, stowarzyszeń itp., -osoby wskazane w zaświadczeniach o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, -osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem udzielonym przez osoby, o których mowa powyżej; w przypadku podpisania oferty muszą dołączyć do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa, -w przypadku gdy wykonawca prowadzi działalność w formie spółki cywilnej lub ofertę składa konsorcjum, a oferty nie będzie podpisana przez wszystkich wspólników lub uczestników konsorcjum, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty poświadczone za zgodność z oryginałem kopie odpowiednich pełnomocnictw, udzielonych przez pozostałych wspólników lub uczestników konsorcjum. 11. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy. 12. Oferta wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Ilość usług o wartości co najmniej 100.000 zł. brutto - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, pok. nr 213.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, pokój 201 (sekretariat, II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.