eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokPrzedmiotem zamówienia jestzakup systemu zabezpieczenia i kontroli zbiorów działającego w technice RFID (Radio Frequency Identification) 13,56 MHz, w skład którego wchodzi dostawa, montaż oraz wdrożenie informatyczne w siedzibie Zamawiającego w ramach realizacji projektówZabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technice radiowej identyfikacji - RFID oraz Kultura bez barier -projekty finansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego w ramach Osi priorytetowej VI Rozwój infrastruktury społecznej, Działanie 6.3 Rozwój infrastruktury z zakresu kult

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-12

Białystok: Przedmiotem zamówienia jest: zakup systemu zabezpieczenia i kontroli zbiorów działającego w technice RFID (Radio Frequency Identification) 13,56 MHz, w skład którego wchodzi dostawa, montaż oraz wdrożenie informatyczne w siedzibie Zamawiającego w ramach realizacji projektów: Zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technice radiowej identyfikacji - RFID oraz Kultura bez barier -projekty finansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego w ramach Osi priorytetowej VI Rozwój infrastruktury społecznej, Działanie 6.3 Rozwój infrastruktury z zakresu kult
Numer ogłoszenia: 305508 - 2015; data zamieszczenia: 12.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego , ul. Kilińskiego 16, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 6767224, faks 85 6767220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaznicapodlaska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: zakup systemu zabezpieczenia i kontroli zbiorów działającego w technice RFID (Radio Frequency Identification) 13,56 MHz, w skład którego wchodzi dostawa, montaż oraz wdrożenie informatyczne w siedzibie Zamawiającego w ramach realizacji projektów: Zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technice radiowej identyfikacji - RFID oraz Kultura bez barier -projekty finansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego w ramach Osi priorytetowej VI Rozwój infrastruktury społecznej, Działanie 6.3 Rozwój infrastruktury z zakresu kult.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup systemu zabezpieczenia i kontroli zbiorów działającego w technice RFID (Radio Frequency Identification) 13,56 MHz, w skład którego wchodzi dostawa, montaż oraz wdrożenie informatyczne w siedzibie Zamawiającego w ramach realizacji projektów: Zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technice radiowej identyfikacji - RFID oraz Kultura bez barier -projekty finansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego w ramach Osi priorytetowej VI Rozwój infrastruktury społecznej, Działanie 6.3 Rozwój infrastruktury z zakresu kultury i ochrony dziedzictwa historycznego i kulturowego. Cz. 1 Bramka nadawczo-odbiorcza RFID; Inteligentny licznik osób odwiedzających zintegrowany z antenami bramek RFID; Przygotowanie wygrodzenia przy wejściu do biblioteki razem z bramkami RFID; Stanowisko wypożyczeń i zwrotów oraz kodowania etykiet przez bibliotekarza - zawiera czytnik/programator RFID, urządzenie jest ekranowane; Czytnik kart typu Mifare; etykiety biblioteczne RFID; Mobilne skontrum RFID; Przemysłowa drukarka termotransferowa; Montaż urządzeń, Konfiguracja systemu, Wdrożenie informatyczne; Wrzutnia RFID zewnętrzna przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych; Stanowisko samodzielnego wypożyczania RFID wolnostojące przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Cz. 2 Lupa przenośna; Lupa stała; Zestaw komputerowy; Multilektor; Program, w którym dostępna będzie funkcja: powiększająca, udźwiękowiająca i ubrajlawiający środowisko operacyjne. Szczegółowy opis zamówienia dla Cz. 1 i Cz. 2 został określony załączniku Nr 1 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.80.00-6, 42.96.11.00-1, 48.73.00.00-4, 31.71.00.00-6, 48.00.00.00-8, 48.16.10.00-4, 48.16.00.00-7, 51.61.11.00-9, 39.15.51.00-4, 80.51.00.00-2, 33.19.62.99-2, 30.23.00.00-0, 30.21.33.00-8, 30.21.40.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Cz. 1 - 17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych). Cz. 2 - 1800 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych). Wadium może być wnoszone wg wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BANK POLSKI SA 33 1020 1332 0000 1202 0930 5295 Wykonawcy - wnosząc wadium - powinni podać numer sprawy, nazwę zamówienia oraz wskazać, której części zamówienia dotyczy tj. K.331-5/2015 Zakup systemu zabezpieczenia i kontroli zbiorów działającego w technice RFID (Radio Frequency Identification) 13,56 MHz Wadium część I lub Wadium część II

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, złożonego przez Wykonawcę

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Cz.1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca należycie wykonał (a w przypadku świadcz wen okresowych lub ciągłych wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie: - minimum trzy dostawy systemów ochrony zbiorów bibliotecznych na kwotę min. 500 tyś zł brutto każda odprowadzające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Poprzez zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć należycie zrealizowaną dostawę i montaż systemu ochrony zbiorów w jednorodnej technologii RFID HF obejmującym minimum: - bramkę nadawczo-odbiorczą - stanowisko wypożyczania i zwrotów przez bibliotekarza - mobilne stanowisko do skontrum - stanowisko do samodzielnego wypożyczania - wrzutnia mechaniczna do samodzielnych zwrotów oraz - dostaw minimum 300 tysięcy etykiet bibliotecznych RFID HF (zamawiający wymaga wykazania dostarczenia w ciągu ostatnich trzech lat minimum 300 tysięcy sztuk etykiet RFID HF w taki sposób, żeby w każdej dostawie wykazanej w wykazie dostarczonych było minimum 150 tysięcy sztuk etykiet zaś suma etykiet dostarczona w ramach wszystkich wykazanych w wykazie dostaw był nie mniejsza niż 300 tysięcy). Wykonawca ma prawo wykazania dostaw etykiet realizowanych łącznie z systemami ochrony zbiorów bibliotecznych wskazanymi w wykazie lub odrębnych dostaw obejmujących wyłącznie etykiety biblioteczne RFID HF Cz. 2 Zamawiający dla Części II nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca zobligowany jest złożyć w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, złożonego przez Wykonawcę

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, złożonego przez Wykonawcę

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, złożonego przez Wykonawcę

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    w wykazie należy wskazać dla części 1 - minimum trzy dostawy systemów ochrony zbiorów bibliotecznych na kwotę min. 500 tyś zł brutto każda odprowadzające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Poprzez zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć należycie zrealizowaną dostawę i montaż systemu ochrony zbiorów w jednorodnej technologii RFID HF obejmującym minimum: - bramkę nadawczo-odbiorczą - stanowisko wypożyczania i zwrotów przez bibliotekarza - mobilne stanowisko do skontrum - stanowisko do samodzielnego wypożyczania - wrzutnia mechaniczna do samodzielnych zwrotów oraz - dostaw minimum 300 tysięcy etykiet bibliotecznych RFID HF (zamawiający wymaga wykazania dostarczenia w ciągu ostatnich trzech lat minimum 300 tysięcy sztuk etykiet RFID HF w taki sposób, żeby w każdej dostawie wykazanej w wykazie dostarczonych było minimum 150 tysięcy sztuk etykiet zaś suma etykiet dostarczona w ramach wszystkich wykazanych w wykazie dostaw był nie mniejsza niż 300 tysięcy). Wykonawca ma prawo wykazania dostaw etykiet realizowanych łącznie z systemami ochrony zbiorów bibliotecznych wskazanymi w wykazie lub odrębnych dostaw obejmujących wyłącznie etykiety biblioteczne RFID HF;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dla części I a) opis systemu oraz karty katalogowe oferowanych urządzeń zgodne z wymogami zamieszczonymi w SIWZ - lub dokument równoważny b) certyfikat ISO 9001:2009 - na projektowanie, tworzenie, sprzedaż i wdrażanie systemów techniczno-informatycznych - lub równoważny, c) próbki 5 szt. oferowanych etykiet bibliotecznych zgodnych z wymogami zamieszczonymi w SIWZ celem dokonania oceny pod względem technicznym, jakościowym i użytkowym. Po zakończonym postępowaniu przetargowym próbki zostaną zwrócone Wykonawcom na ich wniosek. Zwrot próbek nie dotyczy Wykonawcy, który zostanie wyłoniony w postępowaniu przetargowym do realizacji zadania. d) oświadczenie o użyczeniu na okres 6 miesięcy pięciu stanowisk do kodowania etykiet RFID, w celu przygotowania zbiorów (w cenie oferty). Dla części II (dokumenty żądane jedyne w zakresie dostaw jednostek komputerowych typu AIO) a) oświadczenie producenta opisujące głośność jednostki centralnej mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazanej zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynoszącą maksymalnie 18 dB - lub dokument równoważny b) dokumenty potwierdzające autoryzację producenta komputera dla firmy serwisującej c) Certyfikat potwierdzający posiadanie przez firmę serwisującą systemu zarządzania jakością ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych - lub równoważny d) należy dołączyć link do strony internetowej, na której Zamawiający uzyska dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie numeru seryjnego lub modelu komputera e) Certyfikat potwierdzający posiadanie przez producenta systemu zarządzania jakością ISO 9001:2000 na proces produkcji - lub równoważny f) Deklaracja zgodności CE g) Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 5.2 lub równoważny Do oferty należy dołączyć wydruk ze strony internetowej dotyczący wpisu oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov potwierdzający spełnianie wymogu - lub dokument równoważny h) Oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta, że w przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego lub dokument równoważny potwierdzający wymogi zamawiającego Ponadto do oferty należy załączyć: 1) Wykaz integracji oferowanej technologii RFID HF z systemami bibliotecznymi - wzór załącznik nr 8 do SIWZ 2) formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego wzór formularza oferty - załącznik Nr 5 do SIWZ. W części stanowiącej załącznik do oferty wykonawca powinien w kolumnie Opis techniczny podać dane techniczne proponowanego sprzętu (typ, model, producent) 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, oraz stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust.1 Pzp , przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty w zakresie terminów jej wykonania lub w zakresie dostaw, w następujących okolicznościach: a) zmiany przedstawicieli stron umowy, b) przedłużenia terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę o czas niezbędny do należytego wykonania zamówienia, jednakże nie dłuższy niż czas trwania okoliczności je powodujących, c) w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, dotyczących braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji dostawy, d) nie leżących po stronie Wykonawcy, gdy wykonywanie zamówienia nie było możliwe lub Wykonawca miał w istotny sposób utrudnione możliwości w spełnianiu świadczenia, (Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia) e) jeżeli konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami f) zmniejszenia z uwagi na uzasadnione potrzeby Zamawiającego, zakresu dostaw wraz z proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia, g) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, kwestiami organizacyjnymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. W powyższych przypadkach ewentualne zmiany umowy zostaną dokonane w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaznicapodlaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego ul. Kilińskiego 16 , 15-089 Białystok, sekretariat p. I.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku ul. Kilińskiego 11 pok. nr 7, III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach realizacji projektów: Zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technice radiowej identyfikacji - RFID oraz Kultura bez barier -projekty finansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013 w ramach Osi priorytetowej VI Rozwój infrastruktury społecznej, Działanie 6.3 Rozwój infrastruktury z zakresu kultury i ochrony dziedzictwa historycznego i kulturowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup systemu zabezpieczenia i kontroli zbiorów działającego w technice RFID (Radio Frequency Identification) 13,56 MHz, w skład którego wchodzi dostawa, montaż oraz wdrożenie informatyczne w siedzibie Zamawiającego w ramach realizacji projektów: Zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technice radiowej identyfikacji - RFID oraz Kultura bez barier -projekty finansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego w ramach Osi priorytetowej VI Rozwój infrastruk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup systemu zabezpieczenia i kontroli zbiorów działającego w technice RFID (Radio Frequency Identification) 13,56 MHz, w skład którego wchodzi dostawa, montaż oraz wdrożenie informatyczne w siedzibie Zamawiającego w ramach realizacji projektów: Zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technice radiowej identyfikacji - RFID oraz Kultura bez barier -projekty finansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego w ramach Osi priorytetowej VI Rozwój infrastruktury społecznej, Działanie 6.3 Rozwój infrastruktury z zakresu kultury i ochrony dziedzictwa historycznego i kulturowego. Cz. 1. Bramka nadawczo-odbiorcza RFID; Inteligentny licznik osób odwiedzających zintegrowany z antenami bramek RFID; Przygotowanie wygrodzenia przy wejściu do biblioteki razem z bramkami RFID; Stanowisko wypożyczeń i zwrotów oraz kodowania etykiet przez bibliotekarza - zawiera czytnik/programator RFID, urządzenie jest ekranowane; Czytnik kart typu Mifare; Etykiety biblioteczne RFID; Mobilne skontrum RFID; Przemysłowa drukarka termotransferowa; Montaż urządzeń, Konfiguracja systemu, Wdrożenie informatyczne; Wrzutnia RFID zewnętrzna przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych; Stanowisko samodzielnego wypożyczania RFID wolnostojące przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis zamówienia dla Cz. 1 został określony załączniku Nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.80.00-6, 42.96.11.00-1, 48.73.00.00-4, 31.71.00.00-6, 48.00.00.00-8, 48.16.10.00-4, 48.16.00.00-7, 51.61.11.00-9, 39.15.51.00-4, 80.51.00.00-2, 33.19.62.99-2, 30.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Integracja - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest: zakup systemu zabezpieczenia i kontroli zbiorów działającego w technice RFID (Radio Frequency Identification) 13,56 MHz, w skład którego wchodzi dostawa, montaż oraz wdrożenie informatyczne w siedzibie Zamawiającego w ramach realizacji projektów: Zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technice radiowej identyfikacji - RFID oraz Kultura bez barier -projekty finansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego w ramach Osi prior.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup systemu zabezpieczenia i kontroli zbiorów działającego w technice RFID (Radio Frequency Identification) 13,56 MHz, w skład którego wchodzi dostawa, montaż oraz wdrożenie informatyczne w siedzibie Zamawiającego w ramach realizacji projektów: Zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technice radiowej identyfikacji - RFID oraz Kultura bez barier -projekty finansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego w ramach Osi priorytetowej VI Rozwój infrastruktury społecznej, Działanie 6.3 Rozwój infrastruktury z zakresu kultury i ochrony dziedzictwa historycznego i kulturowego. Cz. 2. Lupa przenośna; Lupa stała; Zestaw komputerowy; Multilektor; Program, w którym dostępna będzie funkcja: powiększająca, udźwiękowiająca i ubrajlawiający środowisko operacyjne. Szczegółowy opis zamówienia dla Cz. 2 został określony załączniku Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.21.33.00-8, 30.23.00.00-0, 33.19.62.99-2, 48.00.00.00-8, 31.71.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.