eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaZorganizowanie i przeprowadzenie kursu/szkolenia komputerowego z grafiki dla uczestników projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim



Ogłoszenie z dnia 2010-09-23

Bochnia: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu/szkolenia komputerowego z grafiki dla uczestników projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim
Numer ogłoszenia: 303736 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. G. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 611 97 40, faks 14 611 97 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu/szkolenia komputerowego z grafiki dla uczestników projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeprowadzenia kursu/szkolenia grafiki w zakresie: a/ Corel Draw b/Adobe Photoshop c/ Adobe Flash dla nie więcej niż 7 uczestników projektu pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim. Uczestnikami kursu będą osoby niepełnosprawne poruszające się na wózkach inwalidzkich, w związku z tym wykonawca ma obowiązek dostosować miejsce prowadzenia kursu_szkolenia oraz program kursu do stopnia sprawności poszczególnych osób. Celem kursu/szkolenie jest podniesienie kwalifikacji oraz doskonalenie posiadanych umiejętności. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować 40 godzin lekcyjnych (tj. 45 minut jedna godzina lekcyjna). Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 18.00 do 20.30 lub w soboty od 12.00 do 18.00. Wykonawca podczas zajęć ma zapewnić stałą obecność asystenta osoby niepełnosprawnej. Miejsce realizacji kursu/szkolenia musi znajdować się na terenie Powiatu Bocheńskiego. Wykonawca ma zapewnić dowóz uczestników z terenu całego Powiatu Bocheńskiego (tj. Łapczyca, Zawada, Dziewin, Chronów, Rajbrot) do miejsca kursu/ szkolenia i powrót do miejsca zamieszkania. Przewóz osób ma odbywać się środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego z uczestników szkolenia w materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym kursu/szkolenia, jak również do przekazania jednego kompletu materiałów dydaktycznych dla Zamawiającego. Komplet materiałów dydaktycznych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu. Dodatkowo Wykonawca wyposaży uczestników kursu w niezbędne materiały biurowe i piśmienne tj. długopis i zeszyt A4. Wykonawca zapewni uczestnikom zajęć dostęp do serwisu kawowego. Wykonawca zobowiązany będzie do zamieszczenia w dokumentacji kursu/szkolenia informacji o finansowaniu projektu przez Unię Europejską, a także oznakowania miejsca realizacji kursu. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom kursu/szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Sala dydaktyczna powinna być wyposażona stosownie do potrzeb 7 osobowej grupy (osoby niepełnosprawne poruszające się na wózkach inwalidzkich). Sala musi być wyposażona w 7 stanowisk komputerowych. Do oferty należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia wraz z opisem wyposażenia sali. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu kursu i przedstawienia wyników Zamawiającemu. Wykonawca kursu/szkolenia zobowiązany będzie do przedstawienia w ofercie harmonogramu realizowanych zajęć. Po ukończeniu kursu/szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom zaświadczenie potwierdzające ukończenie kursu. Dokument powinien posiadać stosowne oznakowanie POKL i UE. Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do załączenia do oferty wzoru zaświadczenia, a także do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: a) dzienna lista obecności uczestników kursu/szkolenia, b) dziennik zajęć zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, c) listę imienną potwierdzającą odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych oraz korzystanie z bufetu kawowego. Wykonawca pod rygorem utraty prawa do zapłaty za kurs, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: 1. nie zgłoszeniu się Uczestników na kurs 2. przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności uczestnika kursu; 3. innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu kursu i umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia kurs, następujących dokumentów: 1. oryginału ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników kursu; 2. oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs 3. oryginału imiennego wykazu osób które nie ukończyły kursu; 4. kserokopii dziennika zajęć potwierdzonej za zgodność z oryginałem 5. kserokopii list obecności potwierdzonych za zgodność z oryginałem 6. kserokopii wszystkich zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie kursu potwierdzonych za zgodność z oryginałem 7. imiennej listy uczestników kursu potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych, biurowych 8. innej dokumentacji potrzebnej do rozliczenia kursu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wpis do rejestru instytucji szkoleniowych c) wykonawca powinien posiadać aktualna polisę potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, lokalowym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) Informacja dotycząca lokalizacji (adres dokładny) gdzie będzie realizowany przedmiot zamówienia; b) Wykaz pomieszczeń w których będzie realizowany przedmiot zamówienia c) Wykaz osób realizujących zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane doświadczenie, wykształcenie; d) Wykaz wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do udokumentowania posiadanej wiedzy i doświadczenia za okres ostatnich 2 lat przed dniem upływu terminu składania ofert,. Do każdego wykazanego zamówienia należy załączyć dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub układ ratalny dla zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_bochenski/Wprowadzenie/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni ul. Windakiewicza 9/5 32-700 Bochnia Pok nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2010 godzina 13:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni ul. Windakiewicza 9/5 32-700 Bochnia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.