Ogłoszenie z dnia 2010-09-23
Bochnia: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu/szkolenia komputerowego z grafiki dla uczestników projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim
Numer ogłoszenia: 303736 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. G. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 611 97 40, faks 14 611 97 40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu/szkolenia komputerowego z grafiki dla uczestników projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeprowadzenia kursu/szkolenia grafiki w zakresie: a/ Corel Draw b/Adobe Photoshop c/ Adobe Flash dla nie więcej niż 7 uczestników projektu pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim. Uczestnikami kursu będą osoby niepełnosprawne poruszające się na wózkach inwalidzkich, w związku z tym wykonawca ma obowiązek dostosować miejsce prowadzenia kursu_szkolenia oraz program kursu do stopnia sprawności poszczególnych osób. Celem kursu/szkolenie jest podniesienie kwalifikacji oraz doskonalenie posiadanych umiejętności. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować 40 godzin lekcyjnych (tj. 45 minut jedna godzina lekcyjna). Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 18.00 do 20.30 lub w soboty od 12.00 do 18.00. Wykonawca podczas zajęć ma zapewnić stałą obecność asystenta osoby niepełnosprawnej. Miejsce realizacji kursu/szkolenia musi znajdować się na terenie Powiatu Bocheńskiego. Wykonawca ma zapewnić dowóz uczestników z terenu całego Powiatu Bocheńskiego (tj. Łapczyca, Zawada, Dziewin, Chronów, Rajbrot) do miejsca kursu/ szkolenia i powrót do miejsca zamieszkania. Przewóz osób ma odbywać się środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego z uczestników szkolenia w materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym kursu/szkolenia, jak również do przekazania jednego kompletu materiałów dydaktycznych dla Zamawiającego. Komplet materiałów dydaktycznych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu. Dodatkowo Wykonawca wyposaży uczestników kursu w niezbędne materiały biurowe i piśmienne tj. długopis i zeszyt A4. Wykonawca zapewni uczestnikom zajęć dostęp do serwisu kawowego. Wykonawca zobowiązany będzie do zamieszczenia w dokumentacji kursu/szkolenia informacji o finansowaniu projektu przez Unię Europejską, a także oznakowania miejsca realizacji kursu. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom kursu/szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Sala dydaktyczna powinna być wyposażona stosownie do potrzeb 7 osobowej grupy (osoby niepełnosprawne poruszające się na wózkach inwalidzkich). Sala musi być wyposażona w 7 stanowisk komputerowych. Do oferty należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia wraz z opisem wyposażenia sali. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu kursu i przedstawienia wyników Zamawiającemu. Wykonawca kursu/szkolenia zobowiązany będzie do przedstawienia w ofercie harmonogramu realizowanych zajęć. Po ukończeniu kursu/szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom zaświadczenie potwierdzające ukończenie kursu. Dokument powinien posiadać stosowne oznakowanie POKL i UE. Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do załączenia do oferty wzoru zaświadczenia, a także do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: a) dzienna lista obecności uczestników kursu/szkolenia, b) dziennik zajęć zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, c) listę imienną potwierdzającą odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych oraz korzystanie z bufetu kawowego. Wykonawca pod rygorem utraty prawa do zapłaty za kurs, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: 1. nie zgłoszeniu się Uczestników na kurs 2. przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności uczestnika kursu; 3. innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu kursu i umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia kurs, następujących dokumentów: 1. oryginału ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników kursu; 2. oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs 3. oryginału imiennego wykazu osób które nie ukończyły kursu; 4. kserokopii dziennika zajęć potwierdzonej za zgodność z oryginałem 5. kserokopii list obecności potwierdzonych za zgodność z oryginałem 6. kserokopii wszystkich zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie kursu potwierdzonych za zgodność z oryginałem 7. imiennej listy uczestników kursu potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych, biurowych 8. innej dokumentacji potrzebnej do rozliczenia kursu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wpis do rejestru instytucji szkoleniowych c) wykonawca powinien posiadać aktualna polisę potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, lokalowym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) Informacja dotycząca lokalizacji (adres dokładny) gdzie będzie realizowany przedmiot zamówienia; b) Wykaz pomieszczeń w których będzie realizowany przedmiot zamówienia c) Wykaz osób realizujących zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane doświadczenie, wykształcenie; d) Wykaz wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do udokumentowania posiadanej wiedzy i doświadczenia za okres ostatnich 2 lat przed dniem upływu terminu składania ofert,. Do każdego wykazanego zamówienia należy załączyć dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub układ ratalny dla zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_bochenski/Wprowadzenie/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni
ul. Windakiewicza 9/5
32-700 Bochnia
Pok nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2010 godzina 13:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni ul. Windakiewicza 9/5 32-700 Bochnia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie urobku pochodzącego z robót górniczych w wyrobiskach dołowych w Kopalni Soli Bochnia sp. z o.o."
- Dostawa oleju napędowego dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasta Bochnia, jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Bochnia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP w Gminie Miasta Bochnia
- Dostawa 1 szt. lekkiego samochodu typu PickUp z napędem 4x4 dla KP PSP w Bochni JRG.
- Dostawa 1 szt. lekkiego samochodu typu PickUp z napędem 4x4 dla KP PSP w Bochni SLOp.
więcej: przetargi w Bochni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





