eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaZorganizowanie jednodniowej turystycznej imprezy integracyjnej dla osób niepełnosprawnych i ich otoczenia obejmującej zwiedzanie Kopalni Soli w Wieliczce i Krakowa w ramach projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-23

Bochnia: Zorganizowanie jednodniowej turystycznej imprezy integracyjnej dla osób niepełnosprawnych i ich otoczenia obejmującej zwiedzanie Kopalni Soli w Wieliczce i Krakowa w ramach projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim
Numer ogłoszenia: 303454 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. G. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 611 97 40, faks 14 611 97 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie jednodniowej turystycznej imprezy integracyjnej dla osób niepełnosprawnych i ich otoczenia obejmującej zwiedzanie Kopalni Soli w Wieliczce i Krakowa w ramach projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania jednodniowej imprezy turystycznej - wycieczki z Bochni do Kopalni Soli w Wieliczce oraz do Krakowa dla 50 osób, w tym osób niepełnosprawnych z dysfunkcjami narządów ruchu w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich i osób z ich otoczenia,. Osoby biorące udział w wycieczce to uczestnicy projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim. Celem wycieczki jest udostępnienie osobom znacznie niepełnosprawnym powszechnego sposobu spędzania wolnego czasu, umożliwienie uczestnikom zdobycia nowych doświadczeń osobistych i interpersonalnych, kształcenie zdolności poznawczych. Wśród osób niepełnosprawnych należy uwzględnić udział do 10 osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. W czasie całodniowej wycieczki wykonawca w cenie oferty powinien wykazać koszt: ­autokaru dla 50 osób na trasie Bochnia - Wieliczka-Kraków- Bochnia) dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym 10 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. ­-zwiedzanie kopalni soli w Wieliczce w tym przez osoby na wózkach inwalidzkich; ­-zwiedzanie Krakowa - uwzględniając obiekty architektonicznie i urbanistycznie dostępne dla osób niepełnosprawnych, ­-dwudaniowy obiad z deserem, ­-ubezpieczenie NNW; ­-suchy prowiant w drodze powrotnej (np. kanapka, napój niegazowany); ­-usługi licencjonowanych przewodników po Kopalni Soli w Wieliczce oraz Krakowie; ­-możliwość korzystania z toalet dostępnych dla osób niepełnosprawnych Wykonawca winien przedstawić w ofercie program imprezy turystycznej. Wycieczka winna odbyć się w sobotę lub w niedzielę w okresie od 5 października 2010 do 20 października 2010 roku w godzinach od 7.30 do 20.00 Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: 1. program wycieczki z listą obecności uczestników wycieczki (imię i nazwisko, podpis) potwierdzającym udział w tym otrzymanie posiłków. 2. Przeprowadzenia ankiety wśród uczestników wycieczki oceniających organizację i realizację program wycieczki (wzór ankiety należy załączyć do oferty) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia imprezy, następujących dokumentów: a) oryginały ankiet oceniających wypełnione przez uczestników; b) oryginał listy obecności osób, potwierdzającej udział w programie wycieczki; c) kserokopię ubezpieczenia NNW uczestników wycieczki potwierdzoną za zgodność; d) dokumentację fotograficzną na CD..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie organizowania imprez turystycznych oraz pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz. 2268 z późn. zm.) Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, lokalowym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykaz osób realizujących zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane doświadczenie i/lub licencje. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Dokumenty do załączenia: aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub układ ratalny zaległych płatności bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub układ ratalny zaległych płatności bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_bochenski/Wprowadzenie/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni ul. E. Windakiewicza 9/5 32-700 Bochnia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni ul. E. Windakiewicza 9/5 32-700 Bochnia pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.