eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWY ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH W 2012R. DLA INSTYTUTU SYSTEMATYKI I EWOLUCJI ZWIERZĄT PAN W KRAKOWIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-01

Kraków: DOSTAWY ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH W 2012R. DLA INSTYTUTU SYSTEMATYKI I EWOLUCJI ZWIERZĄT PAN W KRAKOWIE
Numer ogłoszenia: 30268 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Systematyki i Ewolucji Zwierzat PAN , ul. Sławkowska 17, 31-016 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422 19 01, faks 0-12 422 42 94.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isez.pan.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka PAN.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH W 2012R. DLA INSTYTUTU SYSTEMATYKI I EWOLUCJI ZWIERZĄT PAN W KRAKOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWY ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH wg następujących części: Część 1 - FISH i sekwencjonowanie cz. I Część 2 - Cytogenetyka Część 3 - Biologia molekularna ogólna cz. I Część 4 - Biologia molekularna cz. II Część 5 - Sekwencjonowanie cz. II Część 6 - Sonda FISH Część 7 - PCR Część 8 - Biologia molekularna cz. III.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówień uzupełniających zgodny z przedmiotem zamówienia. Zamówienia uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na rozszerzeniu dostawy i na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj. odczynników chemicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - metoda spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - metoda spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - metoda spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - metoda spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - metoda spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dotyczy wszystkich części: Instrukcję stosowania dla każdej pozycji określonej w Formularzu Cenowym - Opisie Przedmiotu Zamówienia (INSTRUKCJA W JĘZYKU POLSKIM). Dotyczy części 8: poz. 1: Dokument producenta potwierdzający unikalne właściwości buforu Q. poz.2 Dokument producenta potwierdzający chemiczną modyfikację miejsca aktywnego. poz. 3 Dokument producenta potwierdzający unikalne właściwości buforu Q. Dokument producenta potwierdzający chemiczną modyfikację miejsca aktywnego. Dotyczy części 4, 6, 7, 8 Autoryzację producenta dla Wykonawcy do świadczenia serwisu i wsparcia na terenie Polski, w ramach oświadczenia Wykonawcy z Formularza Ofertowego, iż: a) świadczyć będzie wsparcie merytoryczne, aplikacyjne i techniczne na rzecz Zamawiającego przez cały okres ważności odczynników oraz, b) jest on podmiotem posiadającym autoryzację producenta do świadczenia serwisu i wsparcia na terenie Polski. Uwaga: wyżej wymienione dokumenty proszę dołączyć do oferty - dokumenty w języku innym niż polski powinny zostać przetłumaczone na jeżyk polski zgodnie z treścią rozdziału IX pkt 2 SIWZ. Tłumaczenia dokumentu może dokonać sam Wykonawca. Dokument proszę dołączyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. podpisany i wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według zał. nr 1 do SIWZ, 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 3. podpisany i wypełniony FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA sporządzony wg zał. nr 2 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wprowadzenie istotnych zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu. Zmiany te nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a potrzeba ich wprowadzenia może wynikać jedynie z następujących okoliczności: 1. zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, 2. zmiany stawki podatku VAT - wówczas za niezmienne uznaje się ceny jednostkowe netto odczynników, do których Sprzedający dolicza prawidłowo naliczony podatek VAT - wówczas zmianie ulegnie całkowite wynagrodzenie brutto określone w §2 ust.1 Umowy; 3. zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli którakolwiek pozycja asortymentu określonego w załączniku nr 2 do Umowy - Formularz Cenowy - Opis Przedmiotu Zamówienia zostanie wycofana z produkcji (Sprzedający przedkłada w tym zakresie pisemną informację od producenta) w konsekwencji czego, Sprzedający zobowiązany jest dostarczyć Kupującemu asortyment równoważny o parametrach nie gorszych niż te, które zostały określone w załączniku nr 2 do Umowy), 4. zmiana terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, wówczas Strony mają prawo do zmiany treści umowy w tym zakresie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isez.pan.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INSTYTUT SYSTEMATYKI I EWOLUCJI ZWIERZĄT PAN UL. SŁAWKOWSKA 17, 31-016 KRAKÓW KSIĘGOWOŚĆ - III PIĘTRO, POKÓJ NR 304..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2012 godzina 08:15, miejsce: INSTYTUT SYSTEMATYKI I EWOLUCJI ZWIERZĄT PAN UL. SŁAWKOWSKA 17, 31-016 KRAKÓW KSIĘGOWOŚĆ - III PIĘTRO, POKÓJ NR 304..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu następujące dokumenty: 1. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli wykonawcą jest przedsiębiorca wpisany do ewidencji działalności gospodarczej. 2. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy ci - są zobowiązani do przedłożenie Zamawiającemu umowy regulującą współpracę tych Wykonawców. 3. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające, ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: FISH i sekwencjonowanie cz. I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FISH i sekwencjonowanie cz. I - Zakres dostawy odczynników i wielkość określona w załączniku nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cytogenetyka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cytogenetyka - Zakres dostawy odczynników i wielkość określona w załączniku nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Biologia molekularna ogólna cz. I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biologia molekularna ogólna cz. I - Zakres dostawy odczynników i wielkość określona w załączniku nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Biologia molekularna cz. II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biologia molekularna cz. II - Zakres dostawy odczynników i wielkość określona w załączniku nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sekwencjonowanie cz. II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sekwencjonowanie cz. II - Zakres dostawy odczynników i wielkość określona w załączniku nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sonda FISH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sonda FISH - Zakres dostawy odczynników i wielkość określona w załączniku nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PCR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PCR - Zakres dostawy odczynników i wielkość określona w załączniku nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Biologia molekularna cz. III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biologia molekularna cz. III - Zakres dostawy odczynników i wielkość określona w załączniku nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.