Ogłoszenie z dnia 2010-10-25
Kielce: OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA KIELECKIEGO CENTRUM KULTURY ORAZ OBSŁUGA URZĄDZEŃ OCHRONY TECHNICZNEJ
Numer ogłoszenia: 300735 - 2010; data zamieszczenia: 25.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kieleckie Centrum Kultury, Pl. Moniuszki 2b, 25-334 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-413444032, 3444033, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA KIELECKIEGO CENTRUM KULTURY ORAZ OBSŁUGA URZĄDZEŃ OCHRONY TECHNICZNEJ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II. 1.3) Określenie przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w oparciu o ustawę z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia z późn. zmianami oraz Rosporządzenie Rady Ministrów z 24 czerwca 2003 w sprawie obiektów szczególnie ważnych dla bezpieczeństwa i obronności państwa oraz ich szczególnej ochrony (dotyczy ośrodka telewizji publicznej) a także obsługę urządzeń ochrony technicznej budynku KCK, w tym: - sygnalizacji włamania i napadu SWN wraz z monitorowaniem sygnału napadu SN, - sygnalizacji alarmu pożaru SAP, - systemu kontroli dostępu SKD, - systemu monitoringu CCTV. Do mienia Zamawiającego zalicza się: - budynek główny KCK, - stacja trafo przy ul. Winnickiej, - teren wraz z parkingami i elementami małej architektury w obrębie ulic Winnickiej, Św. Leonarda, Kościuszki i Kopernika. Całkowita powierzchnia użytkowa budynków wynosi 16.047m2, całkowita powierzchnia terenu wynosi ok. 20.000 m2. Ochrona realizowana dwuosobowo, całodobowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu zamówienia w dowolnym czasie trwania umowy. Pracownicy ochrony wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego. W sytuacjach alarmowych, natychmiast po wezwaniu, ochrona zostanie wzmocniona poprzez udział grupy interwencyjnej wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego oraz broń palną. W razie zaistnienia okoliczności skutkujących uszczupleniem lub zniszczeniem mienia Zleceniodawcy, wykrytego przez pracowników Wykonawcy, mają obowiązek: - zabezpieczyć miejsce zdarzenia do przyjazdu odpowiednich służb, - niezwłocznie powiadomić Policję, Straż Pożarną lub inne odpowiednie służby, - niezwłocznie powiadomić właściwych pracowników Zleceniodawcy, Do podstawowych zadań pracowników ochrony należy: - stała, aktywna obserwacja osób wchodzących i wychodzących z budynku, - udzielanie informacji osobom zwracającym się o pomoc w odnalezieniu właściwego miejsca na terenie budynku głównego, - zatrzymywanie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie życia lub zdrowia ludzi a także dla chronionego mienia w celu niezwłocznego przekazania organom policji, - usuwanie z obiektu osób zakłócających porządek publiczny, - kontrolowanie funkcjonowania systemów ochrony technicznej obiektu oraz podejmowanie natychiastowych działań w przypadku ich uaktywnienia, podejmowanie konieczych działań w przypadku zauważenia niebezpiecznych sytuacji rejestrowanych przez monitoring, - sprawdzanie opuszczenia budynku przez osoby nie będące pracownikami, których obecność w budynku jest nieuzasadniona, - wykonywanie cyklicznych obchodów w budynku i terenu na zewnątrz, - reagowanie na przypadki parkowania samochodów tarasujących drogę dojazdową na parking służbowy od ul. Winnickiej oraz parkujące bez upoważnienia na tym parkingu, - prowadzenie książki służb do której wgląd ma Dyrektor zamawiającego oraz osoby upoważnione przez niego. Dodatkowymi obowiązkami pracowników ochrony będzie obsługa stanowiska recepcji (kontrola wejść/wyjść z budynku, wydawanie/przyjmowanie kluczy wraz z ich ewidencją, obsługa centrali telefonicznej, umożliwianie wstępu do budynku służbom porządkowym i technicznym). Wykonawca musi zatrudniać min. 8 pracowników ochrony posiadających wymagane licencje pracownika ochrony 1 stopnia, uprawnienia i zezwolenia związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia oraz posiadających wiedzę i umiejętności dotyczące ochrony mienia i osób. Wykaz tych osób należy przedstawić w załączniku do SIWZ wraz z kopiami uprawnień. Ofertę należy sporządzić na wzorze formularza oferty stanowiącej załącznik do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SOLID SECURITY Sp. z o.o., ul. Postępu 17, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 297840,00
Oferta z najniższą ceną: 297840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 359160,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Sukcesywne dostawy leków refundowanych w Programach Lekowych B.168 i B.171 dla Apteki Szpitalnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- "ZAKUP I DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM ELEKTROMECHANICZNYCH DEPOZYTORÓW NA 110 KLUCZY ORAZ 50 KLUCZY"
- Zakup samochodu kwatermistrzowskiego lekkiego.
- Zakup samochodu ciężarowego 5+1 na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
- Usługa kompleksowej organizacji i przeprowadzenie konferencji pn. ,,Dziecko - rodzina. Nowe wyzwania i oczekiwania"
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów Geonatury Kielce 2025/2026
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona i monitoring obiektów Urzędu m.st. Warszawy - Dzielnicy Praga Południe na okres od 31.10.2025 r. do 31.10.2027 r.
- DOZOROWANIE I OCHRONA OSÓB I MIENIA W GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W GDAŃSKU z podziałem na 20 części zamówienia
- ZP/42/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Olchy 8 w Warszawie, wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Usługa społeczna - ochrona osób i mienia podczas imprezy masowej pn "Imieniny Ulicy Święty Marcin 2025" organizowanej przez Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w wybranych obiektach prokuratur okręgu zamojskiego w roku 2026
- Świadczenie usługi ochrony mienia na potrzeby Gminy Długołęka (Urząd Gminy Długołęka)
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.