eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźUzupełnienie poboczy gruntowych destruktem bitumicznym w ciągach dróg administrowanych przez GDDKiA - Rejon w Opocznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-04

Łódź: Uzupełnienie poboczy gruntowych destruktem bitumicznym w ciągach dróg administrowanych przez GDDKiA - Rejon w Opocznie
Numer ogłoszenia: 299529 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi , ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6622300, faks (042) 6622377, 6622337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzanie drogami krajowymi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełnienie poboczy gruntowych destruktem bitumicznym w ciągach dróg administrowanych przez GDDKiA - Rejon w Opocznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Uzupełnienie poboczy gruntowych destruktem bitumicznym w ciągach dróg administrowanych przez GDDKiA - Rejon w Opocznie w ilości 20000 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne - wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp., w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winien spełnić każdy z Wykonawców. Wykonawca musi wykazać: - wykonawca musi mieć do dyspozycji kierownika budowy w zakresie robót drogowych z właściwymi uprawnieniami - wykonawca musi mieć do dyspozycji jednostki sprzętu i środki transportu: 1) Równiarka - 1 szt. 2) Koparko-ładowarka o poj. łyżki min, 0,5 m3 3) Walce stalowe - min. 2 szt. 4) Samochody samowyładowcze - szt. 3 - wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu, umocnienie poboczy destruktem lub mieszanką destruktu o łącznej długości 10 km. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na zasadzie : spełnia/nie spełnia. oferta nie odrzucona zawierająca najniższą cenę uznana zostanie za ofertę najkorzystniejszą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: - Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art., 22 ust.1 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu i sprzętu - Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót polegających na uzupełnieniu poboczy gruntowych destruktem bitumicznym lub mieszanką destruktu i kruszywa wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. - Wykaz osób, które będą kierować wykonaniem zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych(przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Ww. dokumenty i oświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 26-300 Opoczno, ul. Zakątna 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Rejonu w Opocznie: 26-300 Opoczno, ul. Zakątna 6 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.