Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-21
Głogów: Dostawa artykułów biurowych i różnego sprzętu biurowego do zajęć realizowanych w Projekcie pn. Równe szanse dla wszystkich w roku szkolnym 2010/2011 w I Liceum Ogólnokształcącym im. Bolesława Krzywoustego w Głogowie.
Numer ogłoszenia: 299298 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217997 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Krzywoustego w Głogowie, ul. Jedności Robotniczej 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8342138, faks 076 8342138.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i różnego sprzętu biurowego do zajęć realizowanych w Projekcie pn. Równe szanse dla wszystkich w roku szkolnym 2010/2011 w I Liceum Ogólnokształcącym im. Bolesława Krzywoustego w Głogowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy artykułów biurowych i różnego sprzętu biurowego do zajęć realizowanych w Projekcie pn. Równe szanse dla wszystkich w roku szkolnym 2010/2011 w I Liceum Ogólnokształcącym im. Bolesława Krzywoustego w Głogowie. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie obejmuje: zeszyty, bloki, wkłady do segregatorów, markery, długopisy, teczki, kalkulatory, papier do drukarek i kserokopiarek, papier fotograficzny, zestawy geometryczne, pendrive i inne artykuły biurowe. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa: - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj i ilość artykułów biurowych, stanowiący jednocześnie kalkulację ceny - Załącznik nr 2 do SIWZ. - projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Równe szanse dla wszystkich współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA " KRYSTIAN" Karol Kwoczała
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA " KRYSTIAN" Karol Kwoczała
- Firma Handlowo - Usługowa Krystian Karol Kwoczoła, Plac Zwycięstwa, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81023,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64799,29
Oferta z najniższą ceną: 64799,29 / Oferta z najwyższą ceną: 82927,66
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Dostawa z montażem agregatu prądotwórczego dla budynku Urzędu Miejskiego w Głogowie, wykonanie niezbędnych robót budowlanych i elektrycznych związanych z montażem agregatu oraz dokumentacji.
- Modernizacja pomieszczeń - dostosowanie toalet do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz adaptacja pomieszczenia na Biuro Dostępności
- Zakup wielozadaniowego auta dla WOPR Głogów i Młodzieżowej Grupy Ratowniczej II postępowanie
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do Urzędu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy: Część I Dostawa materiałów biurowych Część II Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa wyposażenia do pomieszczeń Oddziału Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic - etap II - ZP-16/25
- "Dostawa papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych na potrzeby Projektu pn. Regionalne Centrum Kryzysowe oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Szczecinie".
- Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych
- Dostawa artykułów gospodarczych, materiałów biurowych i baterii do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.