eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogówZakup wielozadaniowego auta dla WOPR G³ogów i M³odzie¿owej Grupy Ratowniczej II postêpowanie



Og³oszenie z dnia 2025-06-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wielozadaniowego auta dla WOPR G³ogów i M³odzie¿owej Grupy Ratowniczej
II postêpowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska G³ogów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³ogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 7265527

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.glogow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wielozadaniowego auta dla WOPR G³ogów i M³odzie¿owej Grupy Ratowniczej
II postêpowanie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fee94cf3-1417-4ebf-921f-9f387c4c8090

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00279802

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00029946/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.6 Zakup wielozadaniowego auta dla WOPR G³ogów i M³odzie¿owej Grupy Ratowniczej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania technicznme zosta³y okre¶lone w Rozdziale II SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): obowi±zkowe informacje zosta³y zawarte w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): obowi±zkowe informacje zosta³y zawarte w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.24.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu wielozadaniowego, auta dla WOPR G³ogów i M³odzie¿owej Grupy Ratowniczej
o parametrach technicznych zgodnym z tre¶ci± specyfikacji.
2) Za fabrycznie nowy uznaje siê pojazd nie eksploatowany. Rok produkcji 2025. Dopuszcza siê rok produkcji samochodu II po³owa 2024 r.
3) Szczegó³owa charakterystyka przedmiotu zamówienia, znajduje siê
w Za³±czniku nr 1 (Specyfikacja techniczna samochodu) i 2A (Formularzu cenowym) do niniejszej specyfikacji, stanowi±cy „Minimalne wymagania techniczno-u¿ytkowe dla zakupu MINIBUS 9 osobowy do 3.5 T DMC. Szczegó³owe warunki realizacji okre¶la za³±cznik nr 5 do SWZ „Projekt umowy”.
4) Minimalny okres gwarancji na pojazd, bez ograniczenia przebiegu oraz na pow³okê lakiernicz± i perforacjê nadwozia, wynosi 24 miesi±ce.
5) Po odbiorze pojazdu, je¶li bêdzie to potrzebne, Wykonawca zobowi±zany jest do wspó³pracy z Zamawiaj±cym, w trakcie procesu rejestracji. W szczególno¶ci zobowi±zany jest do uzupe³nienia wszelkich dokumentów wymaganych przez instytucje pañstwowe.
6) Zamawiaj±cy przeka¿e zakupiony samochód dla WOPR G³ogów.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) o¶wiadczenia o braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej (wg za³±cznika Nr 4 do SWZ). Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1 ppkt 1 lit. a) i b).
c) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych
w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (wzór stanowi za³±cznik Nr 6 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty sk³adane wraz z ofert±:
1) Formularz ofertowy Za³±cznik Nr 2 do SWZ oraz Formularz cenowy za³±cznik nr 2A do SWZ,
2) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z Rozdzia³em VII SWZ,
3) Pe³nomocnictwo - gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika
z dokumentów rejestrowych,
4) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy) ,
5) Wadium

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie:
2000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100 );

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e:
1) wspólnie spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu,
2) w stosunku do ¿adnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. –
o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego,
3) ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania,
4) musz± ustanowiæ pe³nomocnika wykonawców wystêpuj±cych wspólnie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pe³nomocnictwo musi mieæ formê pisemn± lub kopiê potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, je¿eli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy wezwie do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców,
6) przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

warunki zmiany umowy zosta³y okre¶le w Projekcie umowy który stanowi za³acznik do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-27 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa Zamawiaj±cego : https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-27 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-26

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Termin realizacji ca³ego zamówienia: 4 m-ce od dnia zawarcia umowy nie d³u¿ej ni¿ do 30 listopada 2025r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.