eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Dostawa i montaż wyposażenia Kwidzyńskiego Parku Przemysłowo- Technologicznego - Data Center

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-10

Kwidzyn: Dostawa i montaż wyposażenia Kwidzyńskiego Parku Przemysłowo- Technologicznego - Data Center
Numer ogłoszenia: 29904 - 2015; data zamieszczenia: 10.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kwidzyński Park Przemysłowo-Technologiczny Sp. z o.o. , Górki 3, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 55 279 70 79, faks 55 625 08 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kppt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia Kwidzyńskiego Parku Przemysłowo- Technologicznego - Data Center.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu Zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie podstawowej infrastruktury IT ośrodka przetwarzania danych dla Parku Przemysłowo-Technologicznego w Kwidzynie wraz z usługami towarzyszącymi obejmującymi swoim zasięgiem całość dostarczanej infrastruktury Zamawiającego oraz minimum 3 letnia opieka gwarancyjna w określonym terminie. Dostarczany sprzęt i oprogramowanie, zgodny z przedmiotem zamówienia, będzie pochodził z oficjalnego, autoryzowanego kanału sprzedaży na rynek polski, poszczególnych producentów sprzętu i oprogramowania. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, z licencją na oprogramowanie dla Zamawiającego. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna dostawę. zaprojektowanie, wdrożenie i uruchomienie usługi równoważnej o cechach zgodnych lub lepszych od wymienionej w ust. 1. W przypadku zaproponowania przedmiotu równoważnego Wykonawca dołączy do oferty opis i dane techniczne umożliwiające jej porównanie z parametrami katalogowymi przedmiotu zamówienia. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji funkcjonalności i wydajności zaoferowanego równoważnego przedmiotu zamówienia poprzez wezwanie Wykonawcy do złożenia dodatkowych szczegółowych wyjaśnień odnośnie wersji zaproponowanej funkcji lub usługi. Realizacja przedmiotu zamówienia ma na celu stworzenie podstawowej infrastruktury IT ośrodka przetwarzania danych umożliwiającego realizację kolejnych przedsięwzięć informatycznych, których podstawą będzie wdrożony system. Budowana infrastruktura teleinformatyczna w ramach projektu musi zapewniać elastyczność rozbudowy, w oparciu o tworzoną architekturę rozwiązania, w celu późniejszej rozbudowy, w tym i o zapewnienie w przyszłości redundancji rozwiązania lub zwiększenia zasobów IT, udostępnianych w ramach lokalizacji Zamawiającego. W przypadku istnienia takiego wymogu w stosunku do technologii objętej przedmiotem niniejszego postępowania (tzw. produkty podwójnego zastosowania), Dostawca winien przedłożyć dokument pochodzący od importera tej technologii stwierdzający, iż przy jej wprowadzeniu na terytorium Polski, zostały dochowane wymogi właściwych przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa (Dz.U. z 2004, Nr 229, poz. 2315 z późn zm.) oraz dokument potwierdzający, że importer posiada certyfikowany przez właściwą jednostkę system zarządzania jakością tzw. wewnętrzny system kontroli wymagany dla wspólnotowego systemu kontroli wywozu, transferu, pośrednictwa i tranzytu w odniesieniu do produktów podwójnego zastosowania. Oferent winien przedłożyć oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż oferent posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań oraz świadczenia usług z nimi związanych. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy zrealizować niżej opisane zadania. 2. Szczegóły Zamówienia 2.1. Dostawa oraz instalacja szaf dystrybucyjnych 2.2. Zapewnienie okablowania serwerowni 2.3. Dostawa urządzeń i konfiguracja bezpiecznego dostępu do sieci Internet 2.4. Dostawa i konfiguracja urządzeń szkieletu sieci lokalnej 2.5. Dostawa zasilania bezprzerwowego UPS 2.6. Zapewnienie obsługi serwisowej przez producentów sprzętu 3. Minimalne wymogi i normy techniczne przedmiotu zamówienia 3.1. Szafy dystrybucyjne - 3 sztuki 2. Warstwa WAN 3.2. Warstwa WAN 3.2.1. Router brzegowy - 1 sztuka 3.3. Warstwa szkieletu sieci lokalnej: 3.3.1. Przełącznik szkieletowy - 2 sztuki 3.3.2. Urządzenie UTM - 1 klaster 3.3.3. Urządzenie/Analizator do Centralnego logowania i korelacji 3.4. Warstwa serwerowa 3.4.1. Pojedynczy modularny system serwerowy 3.4.2. Macierz dyskowa - 1 szt. 3.5. Warstwa dostępu do sieci komputerowej LAN 3.5.1. Przełączniki LAN - 2 szt. 3.5.2. Przełączniki LAN - 20 szt. 3.5.3. Przełączniki LAN - 6 szt. 3.5.4. Punkty bezprzewodowego dostępu do sieci LAN 3.6. Zasilanie bezprzerwowe UPS - 1 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.20.00 - Pakiety oprogramowania do serwera zmieniającego dyski optyczne 48.80.00.00 - Systemy i serwery informacyjne 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 23 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie powyższego warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. ust 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie powyższego warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. ust 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie powyższego warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. ust 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie powyższego warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. ust 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie powyższego warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. ust 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Termin dostawy i montażu wyposażenia - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku, gdyby w czasie obowiązywania niniejszej umowy nastąpiła zmiana wysokości stawek podatku od towarów i usług za dostawę objętą umową, to wynagrodzenie, o którym mowa w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie a wysokość nowego wynagrodzenia strony potwierdzą w stosownym aneksie do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kppt.pl - zakładka: Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kwidzyński Park Przemysłowo-Technologiczny Sp. z o.o. Górki 3, 82-500 Kwidzyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Kwidzyński Park Przemysłowo-Technologiczny Sp. z o.o. Górki 3, 82-500 Kwidzyn, pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.