eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Dostawa i montaż wyposażenia Kwidzyńskiego Parku Przemysłowo- Technologicznego - Data Center

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-25

Kwidzyn: Dostawa i montaż wyposażenia Kwidzyńskiego Parku Przemysłowo- Technologicznego - Data Center
Numer ogłoszenia: 66618 - 2015; data zamieszczenia: 25.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29904 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kwidzyński Park Przemysłowo-Technologiczny Sp. z o.o., Górki 3, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 55 279 70 79, faks 55 625 08 08.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia Kwidzyńskiego Parku Przemysłowo- Technologicznego - Data Center.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu Zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie podstawowej infrastruktury IT ośrodka przetwarzania danych dla Parku Przemysłowo-Technologicznego w Kwidzynie wraz z usługami towarzyszącymi obejmującymi swoim zasięgiem całość dostarczanej infrastruktury Zamawiającego oraz minimum 3 letnia opieka gwarancyjna w określonym terminie. Dostarczany sprzęt i oprogramowanie, zgodny z przedmiotem zamówienia, będzie pochodził z oficjalnego, autoryzowanego kanału sprzedaży na rynek polski, poszczególnych producentów sprzętu i oprogramowania. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, z licencją na oprogramowanie dla Zamawiającego. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna dostawę. zaprojektowanie, wdrożenie i uruchomienie usługi równoważnej o cechach zgodnych lub lepszych od wymienionej w ust. 1. W przypadku zaproponowania przedmiotu równoważnego Wykonawca dołączy do oferty opis i dane techniczne umożliwiające jej porównanie z parametrami katalogowymi przedmiotu zamówienia. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji funkcjonalności i wydajności zaoferowanego równoważnego przedmiotu zamówienia poprzez wezwanie Wykonawcy do złożenia dodatkowych szczegółowych wyjaśnień odnośnie wersji zaproponowanej funkcji lub usługi. Realizacja przedmiotu zamówienia ma na celu stworzenie podstawowej infrastruktury IT ośrodka przetwarzania danych umożliwiającego realizację kolejnych przedsięwzięć informatycznych, których podstawą będzie wdrożony system. Budowana infrastruktura teleinformatyczna w ramach projektu musi zapewniać elastyczność rozbudowy, w oparciu o tworzoną architekturę rozwiązania, w celu późniejszej rozbudowy, w tym i o zapewnienie w przyszłości redundancji rozwiązania lub zwiększenia zasobów IT, udostępnianych w ramach lokalizacji Zamawiającego. W przypadku istnienia takiego wymogu w stosunku do technologii objętej przedmiotem niniejszego postępowania (tzw. produkty podwójnego zastosowania), Dostawca winien przedłożyć dokument pochodzący od importera tej technologii stwierdzający, iż przy jej wprowadzeniu na terytorium Polski, zostały dochowane wymogi właściwych przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa (Dz.U. z 2004, Nr 229, poz. 2315 z późn zm.) oraz dokument potwierdzający, że importer posiada certyfikowany przez właściwą jednostkę system zarządzania jakością tzw. wewnętrzny system kontroli wymagany dla wspólnotowego systemu kontroli wywozu, transferu, pośrednictwa i tranzytu w odniesieniu do produktów podwójnego zastosowania. Oferent winien przedłożyć oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż oferent posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań oraz świadczenia usług z nimi związanych. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy zrealizować niżej opisane zadania. 2. Szczegóły Zamówienia 2.1. Dostawa oraz instalacja szaf dystrybucyjnych 2.2. Zapewnienie okablowania serwerowni 2.3. Dostawa urządzeń i konfiguracja bezpiecznego dostępu do sieci Internet 2.4. Dostawa i konfiguracja urządzeń szkieletu sieci lokalnej 2.5. Dostawa zasilania bezprzerwowego UPS 2.6. Zapewnienie obsługi serwisowej przez producentów sprzętu 3. Minimalne wymogi i normy techniczne przedmiotu zamówienia 3.1. Szafy dystrybucyjne - 3 sztuki 2. Warstwa WAN 3.2. Warstwa WAN 3.2.1. Router brzegowy - 1 sztuka 3.3. Warstwa szkieletu sieci lokalnej: 3.3.1. Przełącznik szkieletowy - 2 sztuki 3.3.2. Urządzenie UTM - 1 klaster 3.3.3. Urządzenie/Analizator do Centralnego logowania i korelacji 3.4. Warstwa serwerowa 3.4.1. Pojedynczy modularny system serwerowy 3.4.2. Macierz dyskowa - 1 szt. 3.5. Warstwa dostępu do sieci komputerowej LAN 3.5.1. Przełączniki LAN - 2 szt. 3.5.2. Przełączniki LAN - 20 szt. 3.5.3. Przełączniki LAN - 6 szt. 3.5.4. Punkty bezprzewodowego dostępu do sieci LAN 3.6. Zasilanie bezprzerwowe UPS - 1 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.20.00 - Pakiety oprogramowania do serwera zmieniającego dyski optyczne 48.80.00.00 - Systemy i serwery informacyjne 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Trekom Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k., ul.Mokotowska 4/6, 00-641 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 774452,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 998093,05

  • Oferta z najniższą ceną: 998093,05 / Oferta z najwyższą ceną: 1106689,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.