eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleKwalifikacja drzew z zakresu cięć sanitarno-technicznych, przy drogach krajowych na terenie Rejonu Opole GDDKiA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-28

Opole: Kwalifikacja drzew z zakresu cięć sanitarno-technicznych, przy drogach krajowych na terenie Rejonu Opole GDDKiA
Numer ogłoszenia: 29899 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kwalifikacja drzew z zakresu cięć sanitarno-technicznych, przy drogach krajowych na terenie Rejonu Opole GDDKiA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Kwalifikacja drzew z zakresu cięć sanitarno-technicznych, przy drogach krajowych na terenie Rejonu Opole GDDKiA Zamówienie obejmuje: - przegląd techniczny drzewostanu, przy drogach krajowych Nr 45, 46, 88 i 94 na terenie administrowanym przez Rejon Opole GDDKiA, pod kątem ustalenia ich stanu techniczno-zdrowotnego i wynikających stąd potrzeb prac z zakresu cięć sanitarnych i technicznych warunkujących zachowanie bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz bezpieczeństwa publicznego. - sporządzenie na podstawie dokonanego przeglądu technicznego drzewostanu, zbiorczego zestawienia prac w drzewostanie przydrożnym z zakresu cięć sanitarno-technicznych oraz sporządzenie szacunku brakarskiego drzew wymagających wycinki. - szczegółowe informacje zawarte są w Specyfikacji Technicznej - warunkach technicznych stanowiących dokument przetargowy zlecenia oraz integralną część umowy przy realizacji Kwalifikacji drzew z zakresu cięć sanitarno-technicznych, przy drogach krajowych na terenie Rejonu Opole GDDKiA. - zbiorcze zestawienie danych dotyczących dróg przewidzianych do przeglądu drzewostanu wraz z danymi odnośnie stanu ilościowego drzew (około 5000 szt.) przydrożnych rosnących w pasach drogowych zawiera tabela nr 1. SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.13.00 - Usługi selekcji drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - mają doświadczenie w wykonywaniu usług o podobnym charakterze - związanych z oceną stanu drzewostanu, oraz mogą się wykazać wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania usług o łącznej wartości co najmniej 10 000,00 zł, - mają do dyspozycji lub będą dysponowali osobami do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie w ocenie stanu zadrzewienia oraz w wykonywaniu szacunku brakarskiego drewna dla drzew rosnących. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja ). W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 7.2 IDW muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 7 IDW, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2 IDW Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty : - Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), zgodną z treścią załącznika. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika (Potencjał kadrowy) . Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to składa odpowiednie dokumenty z uwzględnieniem postanowień Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 78 , poz. 605 wraz ze zmianami) Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; - dokumenty wymienione w pkt 8.1.2., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; - dokumenty wymienione w pkt 8.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich złożenia w terminie 3 dni - na zasadach określonych w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl >> Oddziały - GDDKiA w Opolu >> zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu ul. Krzanowicka 2, 46 020 Czarnowąsy, rdkopole@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel. 077 469 14 49, fax. 077 469 12 55.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2009 godzina 13:00, miejsce: GDDKiA Rejon w Opolu ul. Krzanowicka 2, 46-020 Czarnowąsy rdkopole@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel. 077 469 14 49, fax. 077 469 12 55..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: JEDNOSTKA PROWADZĄCA POSTĘPOWANIE: GDDKiA Rejon w Opolu ul. Krzanowicka 2, 46-020 Czarnowąsy rdkopole@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel. 077 469 14 49, fax. 077 469 12 55.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.