Ogłoszenie z dnia 2005-06-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: REMONT I PRZEBUDOWA SAL WYKŁADOWYCH NR 148 I 170 W OBIEKCIE DYDAKTYCZNYM UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Wrocławski, do kontaktów: mgr inż. Aleksandra Kaczmarzyk Biuro Zamówień Publicznych UWr, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UWR, mgr inż. Aleksandra Kaczmarzyk Biuro Zamówień Publicznych UWr, Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 375 22 34, fax 071 375 24 72, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UWR, mgr inż. Aleksandra Kaczmarzyk Biuro Zamówień Publicznych UWr, Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 375 22 34, fax 071 375 24 72, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UWR, mgr inż. Aleksandra Kaczmarzyk Biuro Zamówień Publicznych UWr, Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 375 22 34, fax 071 375 24 72, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT I PRZEBUDOWA SAL WYKŁADOWYCH NR 148 I 170 W OBIEKCIE DYDAKTYCZNYM UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie remontu i przebudowy sal wykładowych nr 148 i 170 w obiekcie dydaktycznym Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Przybyszewskiego 63/77 we Wrocławiu. Sala wykładowa nr 148 posiada powierzchnię 178,70 m2 oraz wysokość 4,9 (max.), Sala wykładowa nr 170 posiada powierzchnię 94,00 m2oraz wysokość 4,00 m. Przewidywane roboty budowlane: - roboty murarskie, tynkarskie i malarskie, - wymiana stolarki okiennej, - obudowy z płyt gipsowo-kartonowych, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi, - montaż sufitów podwieszonych, - wykonanie drewnianej konstrukcji podestów amfiteatralnych, - renowacja posadzki parkietowej, - wykonanie posadzki z wykładziny tekstylnej, - roboty w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, - roboty w zakresie instalacji elektrycznych (gniazda wtykowe, zasilanie, instalacja oświetlenia, sterowania i głośnikowa, nowe tablice elektryczne), - dostawa i montaż wyposażenia (krzesła z pulpitami, katedry itp.), - montaż rolet okiennych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wrocław, ul. Przybyszewskiego 63/77. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-instalacyjne objęte dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 42;
III.1) Wymagane wadium: 5.000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy pzp. 2. Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający wymaga: a) wykazaniem się jednym kontraktem, wykonanym (rozpoczętym i zakończonym w okresie ostatnich pięciu lat (VIII 2000r. - VII 2005r.) -do terminu składania wniosków) robót odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia powyżej 200.000,- zł -za co zostaną przydzielone 2 pkt. b) za każdy następny kontrakt o wartości powyżej 100.000,- zł z zakresu robót odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia - zostanie przydzielony 1 punkt. Kontrakty muszą być poparte referencjami. Referencje muszą być wystawione przez bezpośrednich inwestorów, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu je wystawiającego oraz muszą posiadać datę ich wystawienia, a także określać wartość wykonanych robót. Uwaga: W przypadku zrealizowanego kontraktu w ramach konsorcjum należy wskazać część kontraktu (zrealizowanych robót) przez Wykonawcę ze wskazaniem jej wartości. W przypadku składania wniosków przez podmioty występujące wspólnie warunek określony w pkt 2.1 będzie oceniany łącznie. 3. Wraz z wnioskiem Wykonawca winien złożyć: 1)Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2)Dokumenty wymagane w pkt 2; 3)Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające zgodność profilu prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia, oraz wskazujące osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Dodatkowo w przypadku grupy podmiotów (konsorcjum lub spółki cywilnej) należy przedstawić pełnomocnictwo zgodnie z zapisem w pkt 6. 4)Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu ZUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 5)Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 6)Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 7)Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków - dotyczy podmiotów zbiorowych. 8)Informacje z banku, w którym posiada podstawowy rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową min. 200.000, -zł -wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 9)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj. należy załączyć uprawnienia budowlane kierowników branżowych (branży: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej) i kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność powyższych osób do właściwej izby inżynierskiej. 10)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. złotych. W przypadku polisy w innej walucie niż złoty polski kwota ubezpieczenia zostanie przeliczona na złote polskie kursu średniego NBP z dnia składania wniosków. W przypadku składania wniosków przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum) właściwe dokumenty określone w pkt 3) ,4) ,5) ,6) ,7), 10) muszą być złożone przez każdy podmiot. Dokumenty określone w pkt 1) 8) 9) muszą być wniesione łącznie przez podmioty lub przez jednego z nich. W przypadku spółki cywilnej - zaświadczenie ZUS może być wystawione na każdego ze wspólników spółki cywilnej z osobna lub spółkę cywilną ze wskazaniem wspólników ją tworzących. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w par. 1 ust. 1 pkt 1, 5 i 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645), składa dokumenty wymienione w par. 2 ust. 1 pkt 1, 2, 3 tego rozporządzenia z zastrzeżeniem postanowień par. 2 ust. 2 w/w rozporządzenia. 5. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii. W przypadku kserokopii każdą zapisaną stronę dokumentu należy opatrzyć klauzulą "za zgodność z oryginałem" i poświadczyć podpisem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz. Dokumenty należy podpisać czytelnie, w przypadku parafowania wymagana jest pieczątka imienna podpisującego. 6. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączony oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa (załączony oryginał lub kopia pełnomocnictwa musi posiadać termin ważności i stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy i jest ono obowiązujące do danego postępowania) udzielonego przez osobę/osoby do tego upoważnione-zgodnie z art. 1 ust. 1 pkt 2a ustawy o opłacie skarbowej Dz.U. 04.253.2532 i zmiany-pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej. 7.Wszystkie dokumenty mają być ponumerowane ze spisem treści, spięte i złożone w zamkniętej kopercie opisanej hasłem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na remont sal wykładowych.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.07.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.07.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.07.2005, godzina 11:00, Biuro Zamówień publicznych UWr., 50-138 Wrocław, ul. Kuźnicza 49/55.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 17.06.2005.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup urządzeń i detektorów chemicznych (5 szt.) dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu.
- Malowanie klatki schodowej w budynku wielorodzinnym.
- ZZK-NZ/241/3408/206/25 Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 119 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania
- BZP.272.13.2025.ECS Budowa nowego ogrodzenia wokół wąwozu w Arboretum Wojsławice; Projekt w Naturze- I ETAP
- Kompleksowa naprawa powierzchni dachów budynków USK Wrocław w lokalizacji Strzelin
- "Zagospodarowanie zielenią terenów na Tarnogaju - Zadanie VI - ul. Ziębicka" zadanie realizowane w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2023, projekt nr 86 i 134
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Pościsze
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
- "Budowa instalacji OZE w budynkach i obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Panki."
- "Mobilność miejska w ŻOF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu żyrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R1)"
- Poprawa dostępności architektonicznej Biur Powiatowych ARiMR Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego z siedzibami w Stargardzie i Szczecinku dla osób ze szczególnymi potrzebami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





