To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-21
Szczecin: Nadzór inwestorski- inwestycji: KPP Szczecinek-budowa nowej siedziby, ul. Polna 25.
Numer ogłoszenia: 298132 - 2011; data zamieszczenia: 21.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242842 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski- inwestycji: KPP Szczecinek-budowa nowej siedziby, ul. Polna 25..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nadzór inwestorski będzie obejmował roboty budowlano - montażowe w zakresie określonym w dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do SiWZ, dotyczącej przetargu na roboty budowlane. Realizacja obowiązków pełniona będzie w oparciu o umowę zawartą z Zamawiającym, Polskim prawem oraz bieżącą współpracą z Zamawiającym. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz.1623 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U, z 2006 r., Nr 83, poz. 578 z późn. zm.). 1) W ramach pełnienia funkcji inspektora Nadzoru Inwestorskiego, do podstawowych obowiązków należy w szczególności: a) na etapie postępowania przetargowego dotyczącego wyboru wykonawcy robót budowlanych: - na żądanie Zamawiającego udział w pracach komisji przetargowej w celu przedstawienia swojej opinii w zakresie oceny branżowej złożonych ofert. b) na etapie prowadzenia robót budowlanych: -prowadzenie nadzoru nad wykonywaniem robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem tych robót; -akceptowanie i korygowanie harmonogramów rzeczowofinansowych sporządzanych przez Wykonawcę robót, oraz współudział z inwestorem przy opracowywaniu harmonogramów płatności i prognoz wydatków oraz okresowych harmonogramów rzeczowo-finansowych, -organizowanie i uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego oraz ich protokołowanie; - wydawanie zgody po uprzednim uzgodnieniu tej kwestii z zamawiającym, oraz prowadzenie ewidencji robót zamiennych; -wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzednim uzgodnieniu tej kwestii z zamawiającym; - rekomendacja możliwych zmian w realizacji przedmiotu umowy na roboty budowlano - montażowe wraz ze sporządzaniem dokumentacji (opinii) dot. ewentualnych zmian (np. aneksów dot. terminu); -sporządzanie okresowych sprawozdań/raportów z realizacji inwestycji i przedstawianie ich inwestorowi zgodnie z umową; -podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu inwestycji -rozwiązywanie sporów pomiędzy uczestnikami procesu inwestycyjnego, -pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; -stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora (Zamawiającego); -kontrola dokumentacji wykonawcy robót budowlanych, w tym sprawdzanie obmiarów wykonanych robót i protokołów; -kontrola rozliczeń finansowych budowy i prowadzenie chronologicznej ewidencji ponoszonych wydatków związanych z odbiorami częściowymi; -szeroko rozumiana współpraca z Inwestorem(Zamawiającym), jednostką projektową i Wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych; -podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Inwestora (Zamawiającego); -uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu; -sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa budowlanego oraz zasadami działania inspektora nadzoru, to jest w szczególności: -kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi oraz przepisami bhp, SANEPID, p.poż,; -sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów oraz ich akceptowanie (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, kart gwarancyjnych, DTR i wyników badań, itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych; - prowadzenie dokumentacji fotograficznej postępu robót; -kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów; -sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; -uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; -rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu lub rzeczoznawców; -bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcą, podwykonawcami, dostawcami usług i towarów oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur, opisywanie dowodów księgowych i systematyczne ich przekazywanie inwestorowi, oraz współpraca z działem księgowym przy realizacji zapłaty faktur {weryfikacja merytoryczno-formalna i akceptacja faktur i rachunków) -opracowanie końcowego rozliczenia robót budowlanych z podziałem na rzeczowe składniki majątku podlegające ewidencji, -bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji; -zorganizowanie i dokonanie przy udziale Inwestora odbioru końcowego robót budowlanych oraz protokólarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zadania inwestycyjnego; -sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy; -przygotowanie niezbędnych dokumentów do wystawienia dowodów OT w terminie 30 dni od daty poprawnie wystawionego protokołu końcowego. -przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych wad stwierdzonych protokole odbioru robót; c)po zakończeniu robót budowlanych: - wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez wykonawcę gwarancji i rękojmi na roboty budowlane na okres 36 miesięcy, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora (Zamawiającego) do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi; 2) Celem prawidłowego wykonania obowiązków, o których mowa w pkt. 1, inspektor Nadzoru Inwestorskiego powinien: a. wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badan, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; b. żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. Inwestycja, (ujęty w opracowaniu projektowym) na która ustanawiany jest nadzór inwestorski, będzie realizowana etapami w zależności od posiadanych środków finansowych Szczegółowy opis robót branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej został zawarty w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót poszczególnych branż, dokumentacji projektowej, a ich ilość w przedmiarach robót załączonych do SIWZ. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z własnych materiałów i z użyciem własnego sprzętu. Całość robót objęta została Decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 194/08 z dn. 03.10.2008.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DARO Dariusz Czapla, ul. Adolfa Warskiego 5/9, 66-400 Gorzów Wlkopolski, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 322300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 168990,00
Oferta z najniższą ceną: 168990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 393600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





