Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-26
Namysłów: Wykonanie projektu budowlanego na budowę świetlicy wiejskiej w Nowym Folwarku
Numer ogłoszenia: 298026 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa , ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4190359, faks 077 4104841.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego na budowę świetlicy wiejskiej w Nowym Folwarku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania - 71240000-2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego budowy świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Nowy Folwark na działce nr 36/2. Zamówienie obejmuje: uzyskanie mapy do celów projektowych w skali 1:500, uzyskanie informacji terenowo-prawnej, wypisu z rejestru gruntów w niezbędnym zakresie, map ewidencyjnych, uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, sporządzenie projektu budowlanego budowy świetlicy wraz z projektami branżowymi instalacji wewnętrznych wod.-kan., centralnego ogrzewania, elektrycznej, odgromowej, alarmowej, wentylacyjnej, ewentualnej przebudowy przyłączy: wodociągowego i elektrycznego, budowy szamba z przykanalikiem oraz zagospodarowania terenu , w tym miejsc parkingowych oraz dojść i dojazdów w programie komputerowym CAD z określeniem programu, w jakim projekty zostały sporządzone, projekt rozbiórki istniejącego budynku świetlicy wiejskiej, sporządzenia kosztorysów inwestorskich i szczegółowych specyfikacji technicznych na w/w zakres robót, uzyskanie pozwolenia na budowę świetlicy wraz z infrastrukturą techniczną, przekazanie Zamawiającemu zatwierdzonego projektu budowlanego w dwóch egzemplarzach każdy oraz w formie elektronicznej na nośniku elektronicznym (płyta) - jeden komplet w wersji edytowalnej i PDF, opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kosztorysów inwestorskich wszystkich branż w dwóch egzemplarzach w formie wydrukowanej oraz w programie NORMA w formie edytowalnej i PDF na nośniku elektronicznym - jeden komplet, opracowanie i przekazanie Zamawiającemu specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w formie wydrukowanej w dwóch egzemplarzach i w formie edytowalnej w wersji elektronicznej i PDF - jeden komplet. W wyniku realizacji zamówienia mają być spełnione następujące wymagania: ochrona budynku przed wodami opadowymi, właściwa wentylacja pomieszczenia zgodnie z obowiązującymi normami i obowiązującymi przepisami, właściwa izolacja termiczna przegród zewnętrznych budynku zgodnie z obowiązującymi normami i obowiązującymi przepisami, zapewnienie dostępu dla osób niepełnosprawnych. Wymagania szczegółowe: a) w odniesieniu do zagospodarowania terenu: w ramach zamówienia należy opracować zagospodarowanie terenu uwzględniające miejsca utwardzone do parkowania oraz dojścia i dojazdy, b) w odniesieniu do architektury: budynek parterowy bez podpiwniczenia, dach - stromy wielospadowy, pokrycie - gont drewniany, stolarka okienna - termoizolacyjna z drewna klejonego w kolorze drewnopodobnym, elewacja budynku - naturalne elementy drewniane, stolarka drzwiowa - typowa drewniana, kolorystyka elewacji - drewno impregnowane w kolorze naturalnym, układ funkcjonalny - przedsionek, szatnia, pomieszczenie wielofunkcyjne (ok. 70,0 m2), aneks kuchenny (typu cateringowego), pomieszczenie pomocnicze (ok. 15,0 m2), pomieszczenia w-c, kotłownia i skład opału, c) w odniesieniu do konstrukcji: stan zerowy - murowany na fundamencie betonowym, nadziemie - z bali drewnianych impregnowanych, konstrukcja dachu - drewniana wielospadowa, d) w odniesieniu do robót wykończeniowych: podłogi - posadzki z płytek ceramicznych antypoślizgowych z cokolikami na ścianach, sufity i ściany pomieszczeń pokryte płytami ognioodpornymi np. GKF, FARMACEL itp. oraz farbami emulsyjnymi do wymalowań wewnętrznych - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym, lamperia do wysokości 150 cm z tynku mozaikowego na bazie żywicy syntetycznej, w pomieszczeniach sanitarnych i aneksie kuchennym okładziny ścian z płytek ceramicznych do wys. 2,0 m, docieplenie ścian zewnętrznych - od wewnątrz wełną mineralną o grubości wynikającej z obliczeń, e) w odniesieniu do instalacji: przewody instalacji centralnego ogrzewania powinny być wykonane z rur z tworzywa sztucznego, rury prowadzone w bruzdach i przejściach przez ściany i posadzki w otulinach termoizolacyjnych, grzejniki c.o. płytowe z zaworami termostatycznymi, ogrzewanie indywidualne kotłem na opał stały, wypełnienie instalacji (zład) - roztwór glikolu, instalacja wodociągowa - z rur z tworzywa sztucznego w otulinach termoizolacyjnych, osprzęt sanitarny w gat. I, instalacja kanalizacji sanitarnej - z rur pcw, osprzęt sanitarny w gat. I, instalacja elektryczna wykonana przewodami miedzianymi, a galanteria elektryczna w gatunku I, w tym instalacja oświetlenia ewakuacyjnego i alarmowa, f) w zakresie przyłączy: możliwa przebudowa przyłącza wodociągowego i elektrycznego w celu dostosowania do potrzeb projektowanego budynku, odprowadzenie ścieków sanitarnych do wybieralnego szamba szczelnego o pojemności 10 m3 przyłączem kanalizacyjnym z rur PCV. Zamawiający oświadcza, że nieruchomość, na której przewiduje się budowę jest własnością Zamawiającego i posiada uprawnienie do wykonywania robót budowlanych. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, spełniając wymagania: ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowania kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 z późn. zm.), innych ustaw i rozporządzeń, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo Zamawiającego do występowania w imieniu inwestora w procesie projektowym. Wykonawca przekaże Zamawiającemu prawa autorskie do dysponowania dokumentacją w zakresie przygotowania zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówienia publicznych oraz wykonania robót budowlano-instalacyjnych. Przekazanie dokumentacji Zamawiającemu nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za ewentualne błędy dokumentacji wynikłe po jej odbiorze w trakcie realizacji robót budowlano-instalacyjnych. Wykonawca opracuje projekt budowlany zamierzenia budowlanego wraz z projektami branżowymi (wewnętrznej instalacji: centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej, wentylacyjnej, elektrycznej, odgromowej oraz zagospodarowania terenu) w zakresie wynikającym z rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) i uzyska dla niego wymagane przepisami uzgodnienia i pozwolenie na budowę. W zakres zobowiązań Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi również opracowanie: kosztorysów inwestorskich robót budowlanych i instalacyjnych, szczegółowych specyfikacji technicznych w zakresie projektowanych robót.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada osoby posiadające uprawnienia do projektowania w specjalności: architektonicznej bez ograniczeń, konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia według formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z podaniem zakresu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.namyslow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie w siedzibie Zamawiającego, budynek B, pok. nr 26 lub za zaliczeniem pocztowym. Siwz jest odpłatna (12,20 zł).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Namysłowie, ul. Dubois 3, budynek A, w sekretariacie, pokój Nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Przebudowa części budynku A Namysłowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w formule " zaprojektuj i wybuduj".
- Zakup wraz z dostawą maszyny (recyklera) do konserwacji nawierzchni dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Namysłów
- Dostawa profesjonalnej chemii Gospodarczej i sprzętu - II postępowanie
- Dostawa materiałów do budowy przyłączy oraz sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Wykonanie zadania pn. "Opracowanie projektu zagospodarowania Parku Północnego w Namysłowie" w ramach zadania Opracowanie koncepcji zagospodarowania Parku Północnego w Namysłowie
- Dostawa pojemników o pojemności 240 litrów i 1.100 litrów do gromadzenia odpadów
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddębicach przy ul. Miłej 14/16" w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej remontu elewacji kamienicy Lanciego przy ul. Krakowskie Przedmieście 17 w Warszawie
- Przebudowa lokali mieszkalnych na sale edukacyjne w szkołach podstawowych w formule "zaprojektuj i wybuduj" (numer postępowania UD-IX-ZP-23-2025)
- Przebudowa lokali mieszkalnych na sale edukacyjne w liceach ogólnokształcących w formule "zaprojektuj i wybuduj" (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2025)
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ DLA INWESTYCJI PN. ROZBUDOWA UL. TOWAROWEJ - PROJEKT BUDOWLANY
- Usługi projektowe w zakresie opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania z budżetu obywatelskiego dzielnicowego pn.: "FontanNowa Huta - przywróćmy Nowej Hucie fontanny".
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.