Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-13
Sandomierz: Budowa ulicy Dobkiewicza -boczna w Sandomierzu-nawierzchnia z polbruku 1300m2, kanalizacja sanitarna i deszczowa dł. 330m, przebudowa i zabezpieczenie linii energetycznych i teletechnicznych na dł. 250m
Numer ogłoszenia: 29701 - 2008; data zamieszczenia: 13.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, fax 015 6440100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sandomierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Dobkiewicza -boczna w Sandomierzu-nawierzchnia z polbruku 1300m2, kanalizacja sanitarna i deszczowa dł. 330m, przebudowa i zabezpieczenie linii energetycznych i teletechnicznych na dł. 250m.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. Prace polegać będą na budowie nawierzchni z polbruku, kanalizacji sanitarnej i deszczowej z przebudową linii teletechnicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót stanowiące zał. do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Oryginalny kod CPV: 45.31.43.00 - Kładzenie kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy - prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy j.w, a w szczególności: > w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 2 potwierdzone referencjami zadania o wartości minimum 200.000zł każde i charakterze podobnym z niniejszym zamówieniem tj. wykonanie nawierzchni z polbruku, > przedstawią zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, iż Kierownik Budowy wpisany jest na listę jej członków i posiada uprawnienia do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia tj. konstrukcyjno-budowlane (bez ograniczeń) lub drogowe
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony formularz ofertowy, 2)Kosztorys ofertowy, 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych- co najmniej 2 potwierdzone referencjami- o wartości minimum 200.00zł każda i charakterze podobnym z niniejszym zamówieniem (tj. wykonanie nawierzchni z polbruku) - z podaniem daty i miejsca wykonania, wartości i odbiorcy, 7)Co najmniej 2 referencje dot. robót budowlanych wymienionych w wykazie jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością o wartości jw. 8)Wykaz osób i podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, 9)Kserokopie uprawnień zawodowych kierownika budowy do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia w branżach: konstrukcyjno-budowlane (bez ograniczeń) lub drogowe, z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 10)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy - prawo zam. publ. 11)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych, 12)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z SIWZ i dokumentacja techniczną - na formularzu oferty, 13)Oświadczenie o związaniu ofertą - na formularzu oferty, 14)Oświadczenie o tajności części oferty - na formularzu oferty, ( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji) 15)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum), 16)Parafowany projekt umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sandomierzu, Wydział Zamówień Publicznych, Plac Poniatowskiego 3, IIp, pokój nr 32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Wykonanie robót budowlanych dla zadań pn.: Zad. 1 - "Aktywne place zabaw - Żłobek przy Przedszkolu (...) nr 5 w S-rzu". Zad. 2 - "Aktywne place zabaw - Żłobek przy Przedszkolu (...) nr 6 w S-rzu".
- Zorganizowanie wyjazdów w ramach projektu pn. Poligon przyszłości - manewry wiedzy i umiejętności
- Realizacja robót budowlanych związanych z projektem pn. "Poprawa efektywności energetycznej instytucji edukacyjnych", z podziałem na dwie części(...)"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym przy Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Prof. Zbigniewa Strzeleckiego w Sandomierzu.
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowe Ostrowy oraz wyposażenie Ujęcia Wody dla SUW w Grochowie mające na celu zwiększenie wydajności stacji
- Budowa hali wielofunkcyjnej w Gamowie - etap II ( 2 postępowanie)
- Budowa drogi gminnej - ulica Prosta etap II
- Przebudowa drogi w ul. Cegielskiego (13KD-D na odcinku od posesji nr 4 do posesji nr 10 wraz z placem do zawracania oraz 12KD-D na odcinku od drogi 13KD-D do ul. Braci Hofmannów) we Wrocławiu
- Budowa zbiornika wyrównawczego na wodę pitną wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka istniejącego zbiornika w miejscowości Bębło
- Budowa kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zasilaniem na Placu Ołdakowskiego w Radomiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.