Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-03
Puszczykowo: DOSTAWA SPRZĘTU
MONITORUJĄCEGO, PODTRZYMUJĄCEGO I PRZYWRACAJĄCEGO FUNKCJE ŻYCIOWE
DLA POTRZEB SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO
Numer ogłoszenia: 296825 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego" sp. z o.o , ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, woj. brak, tel. 0-61 8984093, 8984000, faks 0-61 8133391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna, o której mowa w art. 3, ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MONITORUJĄCEGO, PODTRZYMUJĄCEGO I PRZYWRACAJĄCEGO FUNKCJE ŻYCIOWE DLA POTRZEB SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu monitorującego, podtrzymującego i przywracającego funkcje życiowe dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części, których wyszczególnienie zawarto w załącznikach do ogłoszenia. Przedmiot zamówienia obejmuje również instalację, przeprowadzenie testów sprawności oraz przeszkolenie pracowników w zakresie właściwej obsługi. Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych zawarto w Załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa 33.15.77.00 - Worki ambu 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj. wykonali co najmniej 2 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia publicznego; za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością uznaje się: a) dla części 1 dostawy sprzętu monitorującego, podtrzymującego i przywracającego funkcje życiowe o wartości minimum 350.000,00 zł każda z tych dostaw; b) dla części 2 dostawy respiratorów transportowych o wartości minimum 80.000,00 zł każda z tych dostaw. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną kwotę 80.000,00 zł od jednego zdarzenia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych co najmniej dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością uznaje się : a) dla części 1 dostawy sprzętu monitorującego, podtrzymującego i przywracającego funkcje życiowe o wartości minimum 350.000,00 zł każda z tych dostaw; b) dla części 2 dostawy respiratorów transportowych o wartości minimum 80.000,00 zł każda z tych dostaw. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: 1) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną kwotę: 80.000,00 zł od jednego zdarzenia; 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenie osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Pozostałe dokumenty składa zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt. 1.2), 2, 3, 5. 5. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia (wymagania Zamawiający określił w Załączniku nr 5 do SIWZ ): 1) informacje na temat oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z opisem i dokumentacją zawierającą dane techniczne, parametry (w języku polskim), które potwierdzą wymagania zawarte w Załączniku nr 5 do SIWZ; 2) wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych dla produktów będących wyrobami medycznymi; 3) deklarację zgodności CE Dokumenty, o których mowa w punktach od 1. do 5. mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NZOZ Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o.
Ul. Kraszewskiego 11
62-041 Puszczykowo
W Domu Pracowniczym w pok. 114..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 10:00, miejsce: NZOZ Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o. Ul. Kraszewskiego 11 62-041 Puszczykowo Kancelaria Szpitala..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SPRZĘT MONITORUJĄCY, PODTRZYMUJĄCY I PRZYWRACAJĄCY FUNKCJE ŻYCIOWE DLA POTRZEB SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniższe zestawienie jest wskazaniem rodzaju sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia. Pozycja 1: Aparat EKG na wózku - 3 szt. Pozycja 2: Defibrylator - 4 szt. Pozycja 3: Kardiomonitor - 4 szt. Pozycja 4: Kardiomonitor z kapnografią - 4 szt. Pozycja 5: Pulsoksymetry - 2 szt. Pozycja 6: Respirator stacjonarny - 2 szt. Pozycja 7: Worki do wentylacji samorozprężalne - 10 szt Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych zawarto w Załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3, 33.15.74.00-9, 33.18.21.00-0, 33.12.32.00-0, 33.15.77.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: RESPIRATORY TRANSPORTOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniższe zestawienie jest wskazaniem rodzaju sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia. Pozycja 1: Respiratory transportowe - 3 szt. Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych zawarto w Załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI PUSZCZYKOWO
więcej: przetargi PUSZCZYKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie gotowości obronnej i poprawa bezpieczeństwa w Gminie Myszyniec
- Dostawa sprzętu pierwszej pomocy przedmedycznej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach zadania ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Zakroczym w ramach zadania "Zapewnienie realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Zakroczym"
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Tworzenie i uzupełnianie zapasów magazynowych OL i OC oraz zapewnienie ciągłości dostaw na terenie Gminy Wolanów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





