Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-14
Lędziny: WYBÓR KOORDYNATORA PROJEKTU oraz asystenta koordynatora ds. monitoringu i ewaluacji projektu ATRAKCYJNA SZKOŁA - LEPSZY START WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
Numer ogłoszenia: 295447 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 , ul. Hołdunowska 13, 43-143 Lędziny, woj. śląskie, tel. 32 216 75 24, faks 32 216 75 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3ruberga.netne.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYBÓR KOORDYNATORA PROJEKTU oraz asystenta koordynatora ds. monitoringu i ewaluacji projektu ATRAKCYJNA SZKOŁA - LEPSZY START WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wybór koordynatora projektu oraz asystenta koordynatora projektu ds. monitoringu i ewaluacji pt. Atrakcyjna szkoła - lepszy start- współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Działanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2.Przedmiot zamówienia został ujęty w 2 częściach: a.Część 1: Wybór Koordynatora projektu, b.Część 2: Wybór Asystenta koordynatora ds. monitoringu i ewaluacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) niezbędne do pełnienia funkcji Koordynatora: Wykształcenie wyższe magisterskie (zarządzanie, prawo, ekonomia) - kserokopia dyplomu. Ukończenie co najmniej jednego kursu / szkolenia w zakresie funduszy Unii Europejskiej - kserokopia dyplomu. 2)Niezbędne do pełnienia funkcji Asystenta koordynatora ds. monitoringu i ewaluacji: Wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów ( kserokopia dyplomu lub indeks),
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony załącznik Nr 1 - druk oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych poniżej: a.zmiana terminów realizacji umowy - z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej albo z przyczyn losowych, b.gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3ruberga.netne.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. J. Ch. Ruberga w Lędzinach, ul. Hołdunowska 13, 43-143 Lędziny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. J. Ch. Ruberga w Lędzinach, ul. Hołdunowska 13, 43-143 Lędziny (parter - sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Atrakcyjna szkoła - lepszy start - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Działanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wybór Koordynatora projektu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres zadań Koordynatora projektu a.Nadzór nad realizacją projektu, b.Koordynacja praz zespołu projektowego, c.Nadzór nad przygotowaniem dokumentacji formalnej projektu, d.Nadzór nad promocją projektu, e.Bieżący kontakt z Instytucją Pośredniczącą i innym i organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu. f.Kontrola wydatkowania środków, g.Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem, h.Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu, i.Nadzór nad przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentacji przetargowej, j.Rozliczanie czasu pracy nauczycieli realizujących zajęcia i prowadzonej przez nich dokumentacji, k.Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wybór Asystenta koordynatora ds. monitoringu i ewaluacji..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres zadań Asystenta koordynatora ds. monitoringu i ewaluacji: a.Prowadzenie szkolnej tablicy informacyjnej projektu. b.Udział w pracach zespołu kierowniczego projektu. c.Opracowanie harmonogramu zajęć. d.Bieżący monitoring z realizacji działań w ramach projektu. e.Przygotowywanie ewaluacji projektu f.Wspomaganie Koordynatora projektu w bieżących działaniach. g.Przygotowywanie dokumentacji fotograficznej projektu. h.Znajomość Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i związanej z nim sprawozdawczości; i.Znajomość obsługi komputera, j.Samodzielność, dokładność, dyspozycyjność..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LĘDZIN
- Termomodernizacja budynku przy ul. Kontnego 34 w Lędzinach" w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonywanie robót budowlanych - remontów w zakresie usuwania szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego dla Oddziału KWK Piast-Ziemowit z podziałem na 5 zadań
- Dostawa pomp i zespołów pompowych średniociśnieniowych i wysokociśnieniowych dla Oddziałów PGG S.A. w okresie 18 m-cy.
- Zakup wraz z wdrożeniem 2 serwerów, rozbudowa posiadanego serwera, zakup oprogramowania do backupu, zakup wraz z wdrożeniem serwera plików, zakup oprogramowania do zbierania i analizy logów.
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lędziny w 2026 r.
więcej: przetargi w Lędzinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Koordynatorzy Doradztwa Zawodowego - obszary: kazimierski, pińczowski, starachowicki
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji projektu "Transformacja Cyfrowa Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej" w ramach Krajowego Planu Odbudowy
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





