Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-14
Kołobrzeg: Wykonanie operatów szacunkowych dla 3 obiektów
Numer ogłoszenia: 295177 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu , pl. Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3547618, faks 094 3547618 w. 13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych dla 3 obiektów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania prac dla obiektów opisanych w punktach 1 - 3, stanowiących odrębne przedmioty zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie rzeczoznawcy majątkowego, który wykona operaty szacunkowe. 1) Obiekt nr 1 Zamówienie dotyczy wykonania 2 egzemplarzy operatu szacunkowego określającego wartość gruntu stanowiącego własność Powiatu Kołobrzeskiego składającego się z działki nr 4/72 o pow. 0,022 ha położonej w obrębie 14 m. Kołobrzeg, przeznaczonego do sprzedaży bezprzetargowej na rzecz dotychczasowego najemcy. Działka zabudowana jest garażem nr 62 stanowiącym własność jego użytkownika - najemcy gruntu. Operat szacunkowy winien zawierać osobno wartość gruntu i wartość posadowionego na nim garażu. 2) Obiekt nr 2 Zamówienie dotyczy wykonania 2 egzemplarzy operatu szacunkowego określającego wartość prawa własności działki 103/26 o pow. 0,0175 ha, stanowiącej własność osoby fizycznej powstałej z podziału działki nr 103/7 o pow. 0,1736 ha obr. 18, m. Kołobrzeg, wydzielonej w celu uregulowania istniejącego stanu prawnego. Nowo powstała działka nr 103/26 zabudowana jest chodnikiem, położonym wzdłuż drogi powiatowej nr O277Z (ul. Mazowiecka w Kołobrzegu). 3) Obiekt nr 3 Zamówienie dotyczy wykonania 2 egzemplarzy operatu szacunkowego określającego wartość prawa własności gruntu oznaczonego jako działka nr 129/25 o pow. 0,0605 ha obr. Grzybowo gm. Kołobrzeg, stanowiącego własność osoby fizycznej, wydzielonego na poszerzenie drogi powiatowej - ul. Borkowskiej (decyzja Wójta Gminy Kołobrzeg z dnia 20.04.2006r. nr GKI IV 7430/32/06), na podstawie której ustalona zostanie wysokość odszkodowania za przejęty przez Powiat Kołobrzeski grunt. Wartość gruntu należy określić według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o podziale oraz według jej wartości z dnia, w którym następuje ustalenie wysokości odszkodowania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek posiadania uprawnień jest spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia zawodowe.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający informuje, że wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zamawiający informuje, że wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający informuje, że wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na równowartość w złotych 25.000 euro.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1A, 1B, 1C do SIWZ.; w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli na formularzu oferty składa Pełnomocnik/Lider Konsorcjum, reprezentujący Wykonawców w postępowaniu. 2) Podpisane oświadczenie z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkolobrzeg.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu
ul. Plac Ratuszowy 1
78-100 Kołobrzeg
pok. 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu ul. Plac Ratuszowy 1 78-100 Kołobrzeg Kancelaria pok. 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obiekt Nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania 2 egzemplarzy operatu szacunkowego określającego wartość gruntu stanowiącego własność Powiatu Kołobrzeskiego składającego się z działki nr 4/72 o pow. 0,022 ha położonej w obrębie 14 m. Kołobrzeg, przeznaczonego do sprzedaży bezprzetargowej na rzecz dotychczasowego najemcy. Działka zabudowana jest garażem nr 62 stanowiącym własność jego użytkownika - najemcy gruntu. Operat szacunkowy winien zawierać osobno wartość gruntu i wartość posadowionego na nim garażu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obiekt Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania 2 egzemplarzy operatu szacunkowego określającego wartość prawa własności działki 103/26 o pow. 0,0175 ha, stanowiącej własność osoby fizycznej powstałej z podziału działki nr 103/7 o pow. 0,1736 ha obr. 18, m. Kołobrzeg, wydzielonej w celu uregulowania istniejącego stanu prawnego. Nowo powstała działka nr 103/26 zabudowana jest chodnikiem, położonym wzdłuż drogi powiatowej nr O277Z (ul. Mazowiecka w Kołobrzegu)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obiekt Nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania 2 egzemplarzy operatu szacunkowego określającego wartość prawa własności gruntu oznaczonego jako działka nr 129/25 o pow. 0,0605 ha obr. Grzybowo gm. Kołobrzeg, stanowiącego własność osoby fizycznej, wydzielonego na poszerzenie drogi powiatowej - ul. Borkowskiej (decyzja Wójta Gminy Kołobrzeg z dnia 20.04.2006r. nr GKI IV 7430/32/06), na podstawie której ustalona zostanie wysokość odszkodowania za przejęty przez Powiat Kołobrzeski grunt. Wartość gruntu należy określić według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o podziale oraz według jej wartości z dnia, w którym następuje ustalenie wysokości odszkodowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Kołobrzegu
- Dostawa ryb świeżych, wędzonych i mrożonych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Kołobrzeg
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego, drogowego na majątku Gminy Kołobrzeg z sodowych na oprawy w technologii LED
- Budowa zespołu kolumbariów na Cmentarzu Komunalnym w Kołobrzegu - etap I
- ZAKUP, DOSTAWA I SERWIS FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SKRZYNIOWEGO O DMC DO 3,5 TONY
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wycen nieruchomości
- Wykonanie 30 operatów szacunkowych (dla 38 działek) określających wartość nieruchomości jako przedmiotu prawa własności / użytkowania wieczystego i innych praw do nieruchomości wraz z naniesieniami .
- Usługi znakowania, planów tyflograficznych, linii naprowadzających oraz realizacja wybranych zadań z Planu działania Ministerstwa (...).
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- Kompleksowa organizacja spotkań Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (5.2024)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.