To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-10
Poznań: Czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych
Numer ogłoszenia: 29354 - 2015; data zamieszczenia: 10.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14446 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań, Ul. Dąbrowskiego 30A, 60-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 847 09 54, faks 61 847 09 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi czyszczenia i konserwacji przewodów dymowych, spalinowych, wentylacyjnych i czopuchów wraz z usunięciem i wywiezieniem zanieczyszczeń zgodnie z Ustawą o odpadach (Dz.U. z dnia 8 stycznia 2013 r. poz.21). Usługa dotyczy budynków zarządzanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań z siedzibą w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 30A i administrowanych przez Punkty Obsługi Klientów (1-6). Szczegółowe zestawienie nieruchomości na których winna być wykonana usługa będąca przedmiotem niniejszego zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Istotnych Postanowień Warunków Umowy (Wzór 1-6), znajdujący się w części II SIWZ. 2.Zamówienie zostało podzielone na 6 części wg Punktów Obsługi Klientów. Dodatkowo każda z części została podzielona na zadania z uwagi na częstotliwości wykonania usługi i jej zakres: 2.1.Część I-czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 1 (POK1): Zadanie 1-usługa czyszczenia i konserwacji przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem stałym-częstotliwość: 4 x w roku, ilość przewodów: 791 szt.; Zadanie 2-usługa czyszczenia i konserwacji przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym-częstotliwość: 2 x w roku, ilość przewodów: 119 szt.; Zadanie 3-usługa czyszczenia i konserwacji przewodów wentylacyjnych w lokalach mieszkalnych i użytkowych-częstotliwość: 1 x w roku, ilość przewodów: 1257 szt. 2.2.Część II-czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 2 (POK2): Zadanie 1-usługa czyszczenia i konserwacji przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem stałym-częstotliwość: 4 x w roku, ilość przewodów: 1035 szt.; Zadanie 2-usługa czyszczenia i konserwacji przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym-częstotliwość: 2 x w roku, ilość przewodów: 596 szt.; Zadanie 3-usługa czyszczenia i konserwacji przewodów wentylacyjnych w lokalach mieszkalnych i użytkowych-częstotliwość: 1 x w roku, ilość przewodów: 6970 szt. Zadanie 4-usługa czyszczenia i konserwacji przewodów dymowych i spalinowych od palenisk zakładów zbiorowego żywienia i usług gastronomicznych - częstotliwość: 1 x w miesiącu, ilość przewodów: 1 szt. 2.3.Część III-czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 3 (POK3): Zadanie 1-usługa czyszczenia i konserwacji przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem stałym-częstotliwość: 4 x w roku, ilość przewodów: 325 szt.; Zadanie 2-usługa czyszczenia i konserwacji przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym-częstotliwość: 2 x w roku, ilość przewodów: 293 szt.; Zadanie 3-usługa czyszczenia i konserwacji przewodów wentylacyjnych w lokalach mieszkalnych i użytkowych-częstotliwość: 1 x w roku, ilość przewodów: 910 szt. 2.4.Część IV-czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 4 (POK4): Zadanie 1-usługa czyszczenia i konserwacji przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem stałym-częstotliwość: 4 x w roku, ilość przewodów: 1162 szt.; Zadanie 2-usługa czyszczenia i konserwacji przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym-częstotliwość: 2 x w roku, ilość przewodów: 276 szt.; Zadanie 3-usługa czyszczenia i konserwacji przewodów wentylacyjnych w lokalach mieszkalnych i użytkowych-częstotliwość: 1 x w roku, ilość przewodów: 1638 szt. 2.5.Część V-czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 5 (POK5): Zadanie 1-usługa czyszczenia i konserwacji przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem stałym-częstotliwość: 4 x w roku, ilość przewodów: 410 szt.; Zadanie 2-usługa czyszczenia i konserwacji przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym-częstotliwość: 2 x w roku, ilość przewodów: 190 szt.; Zadanie 3-usługa czyszczenia i konserwacji przewodów wentylacyjnych w lokalach mieszkalnych i użytkowych-częstotliwość: 1 x w roku, ilość przewodów: 544 szt. 2.6.Część VI-czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 6 (POK6): Zadanie 1-usługa czyszczenia i konserwacji przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem stałym-częstotliwość: 4 x w roku, ilość przewodów: 70 szt.; Zadanie 2-usługa czyszczenia i konserwacji przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym-częstotliwość: 2 x w roku, ilość przewodów: 30 szt.; Zadanie 3-usługa czyszczenia i konserwacji przewodów wentylacyjnych w lokalach mieszkalnych i użytkowych-częstotliwość: 1 x w roku, ilość przewodów: 563 szt. 3.Okresowe czyszczenie Wykonawca winien wykonać zgodnie z rozdziałem 7 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z 2010 r. Nr 109 poz. 719). 4.Każdorazową czynność czyszczenia i konserwacji Wykonawca potwierdza wystawieniem Zaświadczenia (wzór Zaświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). 5.Zaświadczenie, o którym mowa w pkt 3.4. SIWZ winno być podpisane przez osobę dokonującą czynności czyszczenia i konserwacji oraz potwierdzone albo przez najemcę wydającego klucze do wyłazu dachowego, albo przez dozorcę budynku, w którym przeprowadzono czyszczenie i konserwację przewodów kominowych. Dodatkowo Zaświadczenie winno być opatrzone datą jego wystawienia i pieczątką pracownika Wykonawcy lub Wykonawcy. 6.Zestawienie adresowe nieruchomości, na których zostały wykonane prace czyszczenia i konserwacji przewodów kominowych wraz z załączonymi Zaświadczeniami, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 7 dni od wykonania usługi do właściwego Punktu Obsługi Klientów (POK). 7.Do zadań w zakresie wykonywanych usług należy ponadto: 7.1.złożenie w siedzibie właściwego Punktu Obsługi Klientów harmonogramu prac, nie później niż na 5 dni przed rozpoczęciem czynności, o których mowa w pkt 3.7.3. SIWZ i 7.3. niniejszego ogłoszenia. 7.2.przeprowadzenie czynności czyszczenia i konserwacji przewodów kominowych zgodnie ze złożonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Punkt Obsługi Klientów harmonogramem prac. 7.3.powiadomienie najemców lokali mieszkalnych i użytkowych o terminie przeprowadzenia czyszczenia i konserwacji przewodów kominowych, aby mogli zabezpieczyć otwory wentylacyjne na czas przeprowadzania usługi, poprzez wywieszenie w miejscu publicznie dostępnym dla najemców np. przy wejściu na klatkę schodową lub tablicy administracyjnej, odpowiedniego zawiadomienia. Zawiadomienie należy wywiesić z wyprzedzeniem co najmniej 7-dniowym. Wykonawca zobowiązany jest wykonać fotografię, umieszczonego w ten sposób zawiadomienia. 7.4.wszystkie dowody takie jak: zdjęcia zawiadomień umieszczonych w miejscach publicznie dostępnych, świadczące o skutecznym zawiadomieniu najemców o terminie przeprowadzenia czyszczenia i konserwacji przewodów kominowych należy dołączyć do dokumentów dotyczących przeprowadzenia czyszczenia i konserwacji przewodów kominowych. Zdjęcia zawiadomień winny być uporządkowane w katalogi lub opisane w taki sposób aby analizujący je pracownik Zamawiającego nie miał wątpliwości jakiego budynku i którego terminu wyznaczonego do czyszczenia i konserwacji przewodów kominowych dotyczą. Zamawiający nie udostępnia aparatów niezbędnych do sporządzenia dokumentacji fotograficznej. 8.Szczegółowy wykaz nieruchomości wraz z ilością przewodów stanowi załącznik nr 1 do umowy, który został przedstawiony w Części II SIWZ. 9.Na każdym etapie wykonania zamówienia Zamawiający ma prawo do weryfikacji rzetelności wykonania zamówienia. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w wykonywaniu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wskazanych przez Zamawiającego nieprawidłowości niezwłocznie jednak nie później niż w terminie 24 godzin od otrzymanego od Zamawiającego zgłoszenia o nieprawidłowościach. 10.Konieczność usunięcia nieprawidłowości w wykonywaniu zamówienia zgłaszana będzie przez Zamawiającego każdorazowo na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail lub nr faks. 11.Zgłoszenie konieczności usunięcia nieprawidłowości zostanie uznane przez Zamawiającego za doręczone w przypadku otrzymania raportu z doręczenia (lub wyświetlenia) wiadomości e-mail lub raportu z urządzenia faks. 12.Termin wykonania całego zamówienia został określony do dnia 31.12.2015 r., przy czym: 12.1.czynności czyszczenia i konserwacji przewodów kominowych, które trzeba wykonać 4 x w roku, należy przeprowadzić w ostatnim miesiącu każdego kwartału 2015 r.; 12.2.czynności czyszczenia i konserwacji przewodów kominowych, które trzeba wykonać 2 x w roku, należy przeprowadzić najpóźniej w następujących terminach: -pierwszy-po okresie grzewczym jednak nie później niż do 31.05.2015 r., -drugi-nie wcześniej niż od 1 października 2015 r. i nie później niż do 30 października 2015 r.; 12.3.czynności czyszczenia i konserwacji przewodów kominowych, które trzeba wykonać 1 x w roku, należy przeprowadzić najpóźniej do 31.05.2015 r.; 12.4.czynności czyszczenia i konserwacji przewodów kominowych, które trzeba wykonać 11 x w roku, należy wykonać raz w miesiącu (co 30 dni)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 1 (POK1)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Spółdzielnia Pracy Kominiarzy, ul.Górki 13, 60-204 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46590,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36962,60
Oferta z najniższą ceną: 36962,60 / Oferta z najwyższą ceną: 65823,81
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 2 (POK2)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Spółdzielnia Pracy Kominiarzy, ul.Górki 13, 60-204 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123140,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 99872,32
Oferta z najniższą ceną: 99872,32 / Oferta z najwyższą ceną: 177678,93
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 3 (POK3)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JURKOM Sp. z o.o., ul.Gostyńska 38, Poznań, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27960,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21279,51
Oferta z najniższą ceną: 21279,51 / Oferta z najwyższą ceną: 22191,49
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 4 (POK4)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JURKOM Sp. z o.o., ul.Gostyńska 38, 60-103 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68380,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51776,13
Oferta z najniższą ceną: 51776,13 / Oferta z najwyższą ceną: 53995,10
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 5 (POK5)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JURKOM Sp. z o.o., ul.Gostyńska 38, 60-103 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25640,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19538,19
Oferta z najniższą ceną: 19538,19 / Oferta z najwyższą ceną: 20375,54
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Czyszczenie i konserwacja przewodów kominowych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 6 (POK6)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JURKOM Sp. z o.o., ul.Gostyńska 38, 60-103 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9030,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7313,88
Oferta z najniższą ceną: 7313,88 / Oferta z najwyższą ceną: 7627,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Produkcja i emisja w Internecie animowanej reklamy (double billboard) w ramach FEW 2021-2027
- Sukcesywna dostawa jajek, masła i serów do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Roboty związane z podłączeniem mediów do kontenerów przy ul. Dojazd w Poznaniu w systemie zaprojektuj i wykonaj"
- Remont podłóg w pomieszczeniach zlokalizowanych w oddziale CI w Areszcie Śledczym w Poznaniu
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia podczas szkoleń i seminarium w roku 2025
- "Remont budynku nr 5 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu"
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.