eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › DOKOŃCZENIE BUDOWY SALI KONCERTOWEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU DLA POTRZEB PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA W TARNOBRZEGU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-16

Tarnobrzeg: DOKOŃCZENIE BUDOWY SALI KONCERTOWEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU DLA POTRZEB PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA W TARNOBRZEGU
Numer ogłoszenia: 293526 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235734 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia, ul. kard. Wyszyńskiego 1, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8223561, faks 015 8223561.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOKOŃCZENIE BUDOWY SALI KONCERTOWEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU DLA POTRZEB PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA W TARNOBRZEGU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - instalacyjnych demontażowo - montażowych, których celem jest dokończenie budowy kompleksu budynków Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Tarnobrzegu w zakresie dokończenia budowy sali koncertowej (segment D) wraz z zagospodarowaniem terenu. 2. Prace budowlano - instalacyjne w szczególności obejmują: a. przebudowa istniejącego w stanie surowym otwartym segmentu sali koncertowej, b. demontaż części istniejących ścian, c. zabezpieczenie konstrukcji, d. wykonanie konstrukcji pod urządzenia instalacji wentylacji mechanicznej, e. wykonanie konstrukcji nad otworem zapadni na scenie, f. wykonanie konstrukcji schodów i pochylni zewnętrznych, g. murowanie nowych ścian, h. demontaż pokrycia dachowego, i. wykonanie nowych warstw pokrycia dachowego, j. ocieplenie i okładzina ścian zewnętrznych sali koncertowej, k. wykonanie nowych warstw pokrycia dachowego, l. wykonanie instalacji wod-kan, m. wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w oparciu o istniejących węzeł cieplny, n. wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, o. wykonanie instalacji elektrycznej - oświetlenie sceny i widowni, elektroakustyki, p. wykonanie sufitu podwieszanego według projektu wnętrz, q. wykończenie ścian według projektu wnętrz, r. wykonanie podłóg i posadzek wraz z warstwami podbudowy, s. montaż foteli na widowni, t. wykonanie posadzki dziedzińca wewnętrznego, u. wykonanie Fontany na dziedzińcu wewnętrznym, v. wykonanie elementów małej architektury na dziedzińcu wewnętrznym, w. realizacja zagospodarowania terenu przy Sali koncertowej - dojazdy, parkingi, chodniki, x. demontaż fryzu wieńczącego elewacje pozostałych segmentów budynku, y. docieplenie ścian zewnętrznych pozostałych segmentów budynku, z. elewacja wentylowana na podkonstrukcji z płyt włóknowo - cementowych na pozostałych segmentowo budynku. 3. Pozostałe dane opisujące kompleks budynków Zamawiającego: a. powierzchnia całkowita inwestycji - 8.966 m2, b. powierzchni użytkowa - 4.455 m2, c. powierzchnia użytkowa segmentu D (sala koncertowa) - 1.592 m2. 4. Zakres prac szczegółowo określają: a. Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - Wielobranżowy projekt budowlany opracowany w 2007 roku, - Wielobranżowy projekt budowlano - wykonawczy opracowany w 2011 roku, b. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c. Kosztorysy nakładcze (przedmiary robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Przebudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Tarnobrzegu - roboty budowlane, - Przebudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Tarnobrzegu - dziedziniec, - Przebudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Tarnobrzegu - instalacje elektryczne, - Przebudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Tarnobrzegu - instalacja wod-kan, - Przebudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Tarnobrzegu - instalacja kanalizacji deszczowej, - Przebudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Tarnobrzegu - instalacja ciepła technologicznego, - Przebudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Tarnobrzegu - instalacja wody lodowej, - Przebudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Tarnobrzegu - instalacja wentylacji mechanicznej, - Przebudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Tarnobrzegu - instalacja centralnego ogrzewania. 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Tarnobrzeg, ul. kard. Wyszyńskiego 1, 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 7. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 31.07.2013 roku, z zastrzeżeniem etapowości prowadzenia robót, co jest uzależnione od wysokości środków finansowych, jakimi Zamawiający będzie dysponował w danym roku budżetowym. Wykonawca zobowiązany jest do zaakceptowania następującego harmonogramu prac: a. w 2011 roku (do 15.12.2011 roku) - zakres prac odpowiadający kwocie ca 1.000.000,00 zł brutto, b. w 2012 roku (do 15.12.2012 roku) - zakres prac odpowiadający kwocie ca 5.000.000,00 zł brutto, c. w 2013 roku (do 31.07.2013 roku) - pozostała kwota kontraktu. 8. Zamawiający żąda, aby Wykonawca składając ofertę uwzględnił przede wszystkim następujący podział robót w poszczególnych latach realizacji: a. 2011 rok - modernizacja pokrycia dachu, b. 2012 rok - roboty murowe, betonowe i żelbetowe wykonanie wejścia głównego do budynku, schodów i podjazdu dla niepełnosprawnych, montaż stolarki okiennej wraz z drzwiami wejściowymi, instalacja wentylacji mechanicznej (nawiewno - wywiewnej), instalacja wod-kan i p.poż, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja elektryczna, docieplenie segmentu sali koncertowej oraz elewacji końcowej wszystkich segmentów szkoły, tynki i okładziny wewnętrzne, podłogi, posadzki, stolarka drzwiowa wewnętrzna, wykonanie patio. c. 2013 rok - pozostałe prace, w tym: malowanie ścian i sufitów, montaż armatury sanitarnej, wykończenie wewnętrzne, wystrój akustyczny sali koncertowej, montaż armatury elektrycznej i oświetlenia sceny, pomiary i sprawdzenia oraz odbiory. 9. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie pozytywnych opinii (protokołów odbiorowych) z czynności odbiorowych dokonywanych przez instytucje i urzędy publiczne, których zgoda wymagana jest na etapie rozpoczęcia eksploatacji Sali koncertowej lub infrastruktury jej towarzyszącej (np. zakład kominiarski, sanepid, itp). Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 10. Realizacja przedmiotu zamówienia winna umożliwiać Zamawiającemu prowadzenie statutowej działalności. Prowadzone przez Wykonawcę prace nie mogą stwarzać zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w budynku Zamawiającego lub w jego otoczeniu. W przypadku występowania kolizji terminowych, Wykonawca zobowiązuje się do czasowego ograniczenia zakresu realizowanych robót lub zmniejszenia ich uciążliwości w sposób umożliwiający Zamawiającemu realizację statutowych obowiązków. 11. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych), jednak nie częściej niż raz na miesiąc kalendarzowy do wysokości środków jakie Zamawiający będzie posiadał w planie finansowym, b) podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy, c) każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e) postęp realizowanych przez Wykonawcę prac winien być dostosowany do możliwości finansowych Zamawiającego (szczególnie w 2011 roku); Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przez Wykonawcę prac w zakresie wykraczającym poza wysokość środków finansowych, którymi Zamawiający dysponuje w planie finansowym jednostki, nie mniej bez prawa dochodzenia od Zamawiającego wynagrodzenia, które zostanie uiszczone dopiero po uruchomieniu zabezpieczonych środków w planie finansowym Zamawiającego. 12. Główny kody CPV: 45.21.23.00-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w kosztorysach nakładczych i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. Do szczególnych kosztów odbiorowych należy zaliczyć protokoły badań i sprawdzeń instalacji wewnętrznych, przeglądów kominiarskich, geodezję inwentaryzacyjną powykonawczą. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CREO Spółka z o. o., ul. Baczyńskiego 9A, 35-210 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6543251,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5365530,27

  • Oferta z najniższą ceną: 5365530,27 / Oferta z najwyższą ceną: 6989396,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.