eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › wykonanie robót budowlanych w budynku administracyjnym GDDKiA w Lublinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-21

POZYCJA 29338

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: wykonanie robót budowlanych w budynku administracyjnym GDDKiA w Lublinie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział, do kontaktów: mgr inż. Jerzy Budzyński, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239, e-mail: zam_publ@lublin.gddkia.gov.pl, www.lublin.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych w budynku administracyjnym GDDKiA w Lublinie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w budynku administracyjnym GDDKiA w Lublinie przy ul. Ogrodowej 21 /Chmielna 6/ Część 1: Wykonanie remontu sanitariatów w budynku Ogrodowa 21 Część 2: Docieplenie ścian zewnętrznych i renowacji elewacji zewnętrznej budynku biurowo-mieszkalnego. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Lublin, siedziba GDDKiA, ul. Ogrodowa 21 /Chmielna 6/. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: część 1 obejmuje wykonanie remontu sanitariatów m.in. wymiany pionu kanalizacyjnego głównego oraz podejść odpływowych od urządzeń i rur zasilających,wyburzenia ścianek działowych, wymiany białej armatury, kratek wentylacyjnych, instalacji elektrycznej, drzwi wewnętrznych, ułożenie płytek grysowych, przystosowanie 1 z sanitariatów dla niepełnosprawnych; część 2 obejmje wykonanie docieplenia oraz renowacji elewacji zewnętrznej budynku biurowo-mieszkalnego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: część1-500 zł; część2-3000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy: 1/Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2/Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca musi wykazać: a)przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie np. Rachunku zysku i strat - pozycja Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż: 1 część: 500 tys. zł; 2 część: 2,4 mln zł; b)posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł; W przypadku Wykonawców składających wspólny wniosek: -warunek opisany w pkt.2/ a) muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólny wniosek, przy czym podmiot wiodący (Lider) musi go spełnić co najmniej w 51 %; - warunek opisany w pkt.2/ b) musi być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólny wniosek. 3/Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i odpowiednimi kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Osoby te powinny przynależeć do PIIB oraz posiadać uprawnienia budowlane odpowiednie dla specyfiki robót. Wykonawca poda informacje dotyczące kandydata na stanowisko kierownika budowy (dla części 2),kierowników robót (dla części 1 i 2). Pod względem doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełniać podane niżej wymagania: Dla Części 1(remont sanitariatów): Kierownik robót-3 lat na stanowisku kierowniczym przy realizacji robót o podobnym charakterze, minimalna liczba personelu-1; Dla Części 2(docieplenie i remont elewacji): Kierownik budowy-4 lat na stanowisku kierownika budowy przy realizacji robót o podobnym charakterze i złożoności, minimalna liczba personelu-1; Kierownik robót-3 lat na stanowisku kierownika przy realizacji robót o podobnym charakterze i złożoności, minimalna liczba personelu-1; Przez minimalne doświadczenie zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych jak zaproponowano we wniosku; w przypadku złożenia wniosku na 2 części Wykonawca musi przedstawić kadrę na każdą część; 4/ Warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy. Wykonawca musi udowodnić, że w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych wstecz od daty upływu terminu składania wniosku) wykonał roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia tzn.: dla części pierwszej wykonał 3 roboty remontowe pomieszczeń sanitarnych o podobnym charakterze i zakresie każda o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł (brutto); dla części drugiej wykonał 3 roboty o podobnym charakterze i zakresie tj. wykonanie elewacji budynków z ociepleniem każde o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł (brutto). 5/ Warunki dotyczące potencjału technicznego (dla części 2) Wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę lub najem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu podstawowego tj. rusztowanie, które zapewni komunikacje pieszą pod rusztowaniami ze względu na brak możliwości zamknięcia chodnika wzdłuż ul. Chmielnej. Warunki określone w pkt. 3/ i 5/ winny być spełnione łącznie przez składających wspólny wniosek (konsorcja). Warunek określony w pkt. 3.4 powinien być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólny wniosek, przy czym podmiot wiodący (Lider) powinien wykazać się wykonaniem 3 zamówień, każde o wartości co najmniej 70% kwoty określonej dla każdej z części w pkt. 3.4, a każdy z partnerów po 3 zamówienia każde o wartości stanowiącej co najmniej 30% kwoty określonej dla każdej części w pkt. 3.4. Dla potwierdzenia spełnienia w/w warunków wniosek powinien zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1/ Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu załącznik nr 1; 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 3/ Aktualne Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 4/ Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 5/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków; 6/ Rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim; 7/ Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia; 8/ Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (kierować wykonaniem robót), na formularzu załącznik nr 2 Potencjał kadrowy. Informacja ta musi zawierać dane na temat kwalifikacji (doświadczenia) tych osób - kopie uprawnień budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. W celu udokumentowania doświadczenia osoby należy umieścić opis robót i zakres czynności, zgodnie z proponowaną rolą i z pkt 3.3. W przypadku, gdy osoby wyszczególnione w tym załączniku nie są etatowymi pracownikami Wykonawcy, do Wniosku należy dołączyć "Zobowiązanie do współpracy", zgodne z treścią Załącznika nr 2a; 9/ Informację o posiadanym sprzęcie wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 Potencjał techniczny. W przypadku wynajmu, dzierżawy, użyczenia itp. sprzętu należy dołączyć porozumienie o współpracy Wykonawcy z właścicielem sprzętu (dla części 2); 10/ Informację o doświadczeniu (wykonanych zamówieniach) Wykonawcy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 Doświadczenie Wykonawcy z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych robót. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Wszystkie dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę za wyjątkiem pełnomocnictwa, które powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2/, 4/ oraz 5/ składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3/. Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii, przetłumaczonych na język polski; kserokopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólny wniosek, dokumenty wymienione w pkt. 1/ - 10/ winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Wniosek winien być sporządzony w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Wniosek nieczytelny nie będzie rozpatrywany. Formularz wniosku oraz pozostałe załączniki, dla których zostały określone wzory, muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania wniosku należy załączyć do Wniosku, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów złożonych wraz z Wnioskiem. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku złożenia wniosku przez konsorcjum wniosek powinien wskazywać kto jest liderem, a kto partnerem oraz powinien zawierać pełnomocnictwo dla lidera do reprezentowania konsorcjum i określać czynności do których pełnomocnik jest upoważniony. Ocena wniosków i kryteria wyboru: Ocena wniosków oparta będzie na ocenie "spełnia/nie spełnia" wszystkich warunków. Zamawiający dokona oceny wniosków wg poniższego kryterium, jeśli ilość wniosków spełniających minimalne warunki będzie większa od 5: Kryterium doświadczenie - znaczenie 100 %: Zamawiający zakwalifikuje po 5 wniosków na każdą część, w których Wykonawcy udokumentują największe doświadczenie tj. największą liczbę zadań wykonanych z należytą starannością. W przypadku, gdy Wykonawcy wykażą się taką samą ilością zadań, Zamawiający wybierze spośród nich Wykonawcę, który wykazał zadania posiadające sumarycznie najwyższą wartość. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełnią warunki kwalifikacji oraz zdobędą 5 najwyższych ocen w/w kryterium. Wraz z zaproszeniem do składania ofert Zamawiający przekaże Wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 04.07.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.07.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.07.2005, godzina 11:00.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 15.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.