Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00337328/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa torów łuczniczych z budynkiem administracyjno–socjalnym
przy ul. Droga Dębińska 27 w Poznaniu – etap I w formule zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ORGANIZACJA ŚRODOWISKOWA AKADEMICKIEGO ZWIĄZKU SPORTOWEGO W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007015111
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Noskowskiego 25
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-705
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poznan@azs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://poznanazs.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa torów łuczniczych z budynkiem administracyjno–socjalnym
przy ul. Droga Dębińska 27 w Poznaniu – etap I w formule zaprojektuj i wybuduj.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd948020-1d4e-498c-900e-0bfdeff62b68
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00337326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00333375/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 budowa torów łuczniczych z budynkiem administracyjno–socjalnym przy ul. Droga Dębińska 27 w Poznaniu – etap I
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd948020-1d4e-498c-900e-0bfdeff62b683.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd948020-1d4e-498c-900e-0bfdeff62b68
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać dostęp do konta na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Organizacja Środowiskowa Akademickiego Związku Sportowego w Poznaniu, ul. Noskowskiego 25, 61-705 Poznań, tel. 61 8529817, Faks 61 8529817, adres e-mail: poznan@azs.pl
2) Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Organizacji Środowiskowej Akademickiego Związku Sportowego w Poznaniu, ul. Noskowskiego 25, 61-705 Poznań, adres e-mail: idoazspoznan@azs.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji pn. „Budowa torów łuczniczych z budynkiem administracyjno–socjalnym przy ul. Droga Dębińska 27 w Poznaniu – etap I w formule zaprojektuj i wybuduj”.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1oraz art. 74 ust. 1 Ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OŚAZS.ZP/252-01/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa torów łuczniczych z budynkiem administracyjno–socjalnym przy ul. Droga Dębińska 27 w Poznaniu – etap I w formule zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, określonym w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
2. Przedmiotem zamówienia składa się z dwóch etapów:
Etap 0:
1) wykonanie projektu budowlanego zamiennego zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym (PFU),
2) uzyskanie pozytywnej zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę,
3) wykonanie projektu technicznego.
Etap I:
1) wykonanie robót budowlanych polegających na budowie torów łuczniczych z budynkiem administracyjno-socjalnym i infrastrukturą techniczną w zakresie etapu I zgodnie, z zatwierdzoną dokumentacją projektową,
2) pełnieniem nadzoru autorskiego,
3) uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie.
Pod względem wykonania robót budowlanych w zakres zamówienia wchodzi wyłącznie realizacja etapu I. Zamówienie nie obejmuje budowy hali. PFU w zakresie etapu I przewiduje się budowę 32 stanowisk łuczniczych, budowę parkingu na 20 stanowisk (w tym 1 dla osoby niepełnosprawnej) wraz z jego oświetleniem oraz budowę budynku socjalnego. Jeżeli gdziekolwiek w PFU mowa jest, że dany zakres robót w danej branży należy wykonać w ramach etapu I (całościowo, także pod II etap) to uznaje się, że roboty te należy wykonać w ramach etapu I.
Inwestycja realizowana będzie w Poznaniu, na działkach zlokalizowanych przy ul. Droga Dębińska 27, (DZ nr ew.17/2, 18/2, 3/19 obręb 61, arkusz 26). Teren, na którym znajduje się planowane zamierzenie budowlane jest terenem bytności Traszki Ratajskiej będącej gatunkiem ściśle chronionym. Przez cały okres realizacji zamówienia należy zapewnić pełen nadzór herpetologiczny. Na terenie znajduje się drzewostan, który podlega inwentaryzacji.
Na potrzeby ogrzewania obiektu projektuje się gazowe kotły kondensacyjne znajdujące się w pomieszczeniu A.18 – kotłownia. W etapie I, objętym zamówieniem należy wykonać jeden kocioł wraz z przewodem powietrzno-spalinowym, urządzeniem do neutralizacji i rozdzielaczem.
Poszczególne instalacje do zrealizowania w ramach zadania- Etap I:
a) zewnętrzna instalacja gazu,
b) zewnętrzna instalacja wody,
c) zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej (wszystkie ścieki sanitarne są odprowadzane systemem studzienek do zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe o pojemności 10 m3.),
d) zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej.
3. Na opis przedmiotu zamówienia składają się następujące dokumenty:
1) program funkcjonalno – użytkowy (PFU),
2) koncepcja,
3) archiwalny projekt budowlany (PB),
4) archiwalne projekty wykonawcze (PW),
5) archiwalny projekt zagospodarowania terenu i zieleni,
6) archiwalne przedmiary i kosztorysy,
7) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (w przypadku gdyby w jakimkolwiek brzmieniu specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót były niezgodne z postanowieniami dokumentacji postępowania np. SWZ lub projektu umowy, to za wiążące należy uznać postanowienia dokumentów zamówienia, a nie STWiOR).
Archiwalna dokumentacja projektowa opisuje dwa etapy realizacji zamierzenia inwestycyjnego – dostępna jest pod adresem: https://poznanazs.pl/o-nas/przetargi/.
Przedmiotem zamówienia jest etap I.
4. Zamawiający posiada wszystkie niezbędne decyzje administracyjne, o których mowa w dokumentacji projektowej i zostaną one udostępnione wykonawcy wybranemu do realizacji zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Współpraca ze szkołą pod kontem organizowania działań
4.3.6.) Waga: 15,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej: 2 000 000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych).
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co najmniej: 3 000 000,00 PLN (słownie: trzy miliony złotych).
2) zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, iż:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał kompleksową dokumentację projektowo - kosztorysową (w tym projekt budowlany, na podstawie którego została udzielona decyzja o pozwoleniu na budowę oraz projekt wykonawczy lub techniczny) dotyczący budowy, rozbudowy, nadbudowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej o całkowitej powierzchni użytkowej co najmniej 600 m2 wraz z zagospodarowaniem terenu.
b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 (trzy) roboty budowlane polegające na budowie budynku użyteczności publicznej o wartości 3 000 000 PLN (słownie: trzy milionów złotych) każda w tym co najmniej jednego budynku o przeznaczeniu związanym z uprawianiem sportu (sala sportowa, hala sportowa, basen kryty, lodowisko kryte itp.).
c) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.:
i. kierownikiem budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia otrzymania uprawnień), która w ciągu ostatnich 5 lat pełniała funkcję kierownika przy minimum 1 inwestycji, budowę lub przebudowę lub modernizację lub remont budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 2 000 000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych), wraz z podatkiem VAT.
ii. Projektant architektury (Główny Projektant), posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia otrzymania uprawnień) w projektowaniu dla tej specjalności, która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu do składnia ofert, wykonała na stanowisku Projektanta architektury (Głównego Projektanta) co najmniej 1 wielobranżowy (branża architektoniczna, konstrukcyjno-budowlana, sanitarna, elektryczna,)
iii. kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia w specjalności instalacyjnej w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia otrzymania uprawnień),
iv. kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia otrzymania uprawnień),
v. herpetologiem - ekspertem od płazów i gadów, posiadającym wyższe wykształcenie w dziedzinie np. nauki biologiczne np. biologia, zoologia lub równoważne, udokumentowane współautorstwo poprzez przedłożenie co najmniej trzech publikacji z zakresu herpetologii z ostatnich trzech lat oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pełnieniu nadzoru herpetologicznego, która wykonywała nadzór herpetologiczny co najmniej jednej roboty budowlanej, o wartości co najmniej 2.000.000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych) wraz z podatkiem VAT.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) W celu potwierdzenia przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącym sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający wezwie Wykonawcę do dostarczenia następujących dokumentów:
a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
b) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
2) W celu potwierdzenia przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wezwie Wykonawcę do dostarczenia następujących dokumentów:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - według wzoru załącznika nr 4 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
b) wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - według wzoru załącznika nr 4a do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane.
c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru załącznika nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę.1) Formularz ofertowy – według wzoru interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe” załącznik nr 1 do SWZ.
2) Formularz kryteriów pozacenowych – według wzoru załącznika nr 1a do SWZ.
3) Formularz cenowy – według wzoru załącznika nr 1b do SWZ.
2. Dodatkowo do oferty należy dołączyć – jeśli dotyczy:
1) Oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby - według wzoru załącznik nr 6 do SWZ.
2) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – według wzoru załącznik nr 7 do SWZ.
3) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
4) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Ustala się wadium w wysokości: 30 000,00 złotych (trzydzieści tysięcy złotych).2. Wadium wnosi się pod rygorem odrzucenia oferty przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form na Beneficjenta:
1) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Santander Bank, nr: 18 1090 2590 0000 0001 5155 3831,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.).
Gwarancje lub poręczenia należy wystawić na Zamawiającego: Organizacja Środowiskowa Akademickiego Związku Sportowego w Poznaniu, ul. Noskowskiego 25, 61-736 Poznań.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. XIV.1 SWZ zostaną spełnione wyłącznie jeżeli:1) w przypadkach określonych w pkt. 1 lit. a warunek zostanie spełniony, jeżeli jeden z wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie lub będą łącznie posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę określoną w SWZ.
2) w przypadkach określonych w pkt. 1 lit. b warunek zostanie spełniony, jeżeli jeden z wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie lub będą łącznie posiadać wartość ubezpieczenia na kwotę określoną w SWZ.
3) w przypadkach określonych w pkt. 2 lit. a warunek zostanie spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią wymagania w zakresie posiadanego doświadczenia.
4) w przypadkach określonych w pkt. 2 lit. b warunek zostanie spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią wymagania w zakresie posiadanego doświadczenia
5) w przypadku określonym w pkt. 2 lit. c warunek zostanie spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią wymagania w zakresie dysponowania osobami.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został zawarty w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-06 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-06 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-04
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sal konferencyjnych w miejscowości Warszawa w dniach 21 - 24 X 2025 r. oraz w dniach 27 - 30 X 2025 r.
- Zakup używanego samochodu osobowego "2"
- roboty budowlane
- Rozbudowa terenu rekreacyjnego przy ul. Dolskiej / Śremskiej w Poznaniu
- KOWR OT Poznań - roboty budowlane
- "Aranżacja wnętrza strefy wejścia budynku biurowego POSIR w Poznaniu przy ul. Jana Spychalskiego 34"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku przybudówki Przedszkola w Bobolicach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi 1286K Klimontów-Kościelec gr. woj. w zakresie od 0+000-6+500 km oraz od 6+900-5+584 km
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- ,,Przebudowa ul. Turystycznej w Dobczycach"- opracowanie dokumentacji projektowej
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.