eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-30

Wrocław: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 292879 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA , ul. Ołbińska 32, 50-233 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7984647, 7984600, faks 071 3293689.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-msw.pnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO PONIŻEJ 133TYŚ EURO.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 9000ZŁ NA CAŁOŚĆ ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pakt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia lub niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę jako załącznik nr 1 do SWIZ a.2) Formularz asortymentowo -cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę jako załącznik nr 2 do SWIZ a.3) Zestawienie parametrów i wymagań granicznych - załącznik nr 3 do SWIZ a.4 Wzór umowy - załącznik nr 4 do SWIZ. a.5) Oferowane warunki gwarancji jako załącznik nr 5 do SWIZ a.6) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne jako załącznik nr 6 do SWIZ a.7) Wykaz dostaw jako załącznik nr 7 do SWIZ B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień lub pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: c.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: d.1) Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. d.2) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d.3) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B1,B3,B4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie - Inne dokumenty G. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: G.1) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego szczegółowy opis dla wykonawcy - wyszczególnienie norm, specyfikacji technicznych G.2) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego albo inny dokument potwierdzający odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. szczegółowy opis dla wykonawcy - określenie systemów zapewnienia jakości H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów H.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). H.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-msw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WWW.ZOZ-MSW.PL.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 10:00, miejsce: ZOZ-MSWiA UL. OŁBIŃSKA 32 50-233 WROCŁAW pok. NR14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: STYLIZATOR PAROWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 SZTUKA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MYJNIA ULTRADŹWIĘKOWA Z PISTOLETEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 SZTUKA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DROBNY SPRZĘT LAPAROSKOPOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 ELEMENTY PO 2 SZTUKI 4 ELEMENTY PO 1 SZTUCE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MIKROSKOP DERMATOLOGICZNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 SZTUKI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DERMATOSKOP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 SZTUKI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: DERMATOLOGICZNY ZESTAW DO POBIERANIA WYCINKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 KOMPLETY.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: TRÓJLUSTRO GOLDMANA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 SZTUKI - OKULISTYKA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZESTAW DO INIEKCJI PODSPOJÓWKOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 SZTUKI OKULISTYKA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZESTAW DO PŁUKANIA DRÓG ŁZOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 SZTUKI - OKULISTYKA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: LAMPA SZCZELINOWA Z RZUTNIKIEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 SZTUKA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: AUTOREFRAKTOMETR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 SZTUKA - OKULISTYKA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: KASETA DO SZKIEŁ OKULAROWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 SZTUKA - OKULISTYKA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: OPRAWKI OKULAROWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 SZTUKA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: DETEKTOR TĘTNA PŁODU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 SZTUKA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ANOSKOP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 SZTUKI - CHIRURGICZNE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: OFTALNOSKOP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 SZTUKI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: AUDIOMETR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 SZTUKA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: MIKROSKOP LABOLATORYJNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 SZTUKA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: APARAT DO ELEKTROTERAPII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 SZTUKA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: ELEKTROKARDIOGRAFY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 SZTUKI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: POMPA INFUZYJNA STRZYKAWKOWA DWUSTANOWISKOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 SZTUK.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.