eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskOpracowanie studium wykonalności oraz kompletnego wniosku do Instytucji Zarządzającej na realizację zadania p.n.Rozbudowa istniejącego systemu pozyskiwania gazu składowiskowego i wykorzystanie go do produkcji energii elektrycznej i cieplnej w Zakładzie Un



Ogłoszenie z dnia 2009-08-25

Słupsk: Opracowanie studium wykonalności oraz kompletnego wniosku do Instytucji Zarządzającej na realizację zadania p.n.: Rozbudowa istniejącego systemu pozyskiwania gazu składowiskowego i wykorzystanie go do produkcji energii elektrycznej i cieplnej w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów w Bierkowie
Numer ogłoszenia: 292684 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. , ul. Szczecińska 112, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8434022 w. 63, faks 059 8432186.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkslupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego, gospodarowanie odpadami, usługi komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie studium wykonalności oraz kompletnego wniosku do Instytucji Zarządzającej na realizację zadania p.n.: Rozbudowa istniejącego systemu pozyskiwania gazu składowiskowego i wykorzystanie go do produkcji energii elektrycznej i cieplnej w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów w Bierkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium wykonalności oraz kompletnego wniosku do Instytucji Zarządzającej na realizację zadania p.n.: Rozbudowa istniejącego systemu pozyskiwania gazu składowiskowego i wykorzystanie go do produkcji energii elektrycznej i cieplnej w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów w Bierkowie, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, działanie 5.4 - rozwój energetyki opartej na źródłach odnawialnych. 2. Studium musi być sporządzone zgodnie z Wytycznymi do studiów wykonalności dla projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 - w zakresie energetyki i ciepłownictwa; i zawierać wszystkie wymagane elementy. Wytyczne dostępne są na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego: http://www.dpr.woj-pomorskie.pl. 3. Formularz wniosku o dofinansowanie projektu musi być sporządzony w edytorze wniosku, w oparciu o aplikację - Generator Wniosków RPO WP dostępną na stronie internetowej http://www.dpr.woj-pomorskie.pl. Dokumenty niezbędne do złożenia wniosku określono w Przewodniku Beneficjenta RPO WP 2007-2013 : http://www.dpr.woj-pomorskie.pl. 4. Opracowanie winno być wykonane w 4 (czterech) egzemplarzach oraz dodatkowo w formie elektronicznej. Formularz wniosku w wersji elektronicznej powinien być zarówno w formacie XML jak i PDF. Załączniki do formularza wniosku należy przedłożyć wyłącznie w formacie PDF, JPG lub XLS - dot. skoroszytu obejmującego analizę finansową - załącznik do studium wykonalności (na płycie CD lub DVD). Każdy odrębny dokument powinien stanowić jeden plik w wersji elektronicznej (nie należy skanować poszczególnych stron dokumentów i zamieszczać ich w odrębnych plikach). Wersja elektroniczna musi być zgodna z wydrukiem (suma kontrolna wniosku w wersji elektronicznej musi być identyczna z sumą kontrolną na wydruku). Wszystkie strony wydruku zarówno oryginału, jak i kopii wniosku o dofinansowanie projektu muszą również posiadać identyczne sumy kontrolne. 5. Założenia techniczne do zadania p.n.: Rozbudowa istniejącego systemu pozyskiwania gazu składowiskowego i wykorzystanie go do produkcji energii elektrycznej i cieplnej w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów w Bierkowie: Rozbudowa istniejącego systemu pozyskiwania gazu składowiskowego i wykorzystanie go do produkcji energii elektrycznej i cieplnej w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów w Bierkowie. Koncepcja: 1) Budowa pryzm energetycznych - pozwolenie na budowę Nr 52/08 z dnia 22.01.2008 r. 2) Budowa odwiertów poziomych do pozyskiwania gazu składowiskowego o dł. 120 m. 3) Przebudowa istniejącego systemu odbioru gazu ze składowiska: - rurociągi gazowe, - zakup dwóch nowych wentylatorów o zwiększonym sprężu. 4) Budowa pomieszczenia dla nowego generatora o mocy 200 kW. 5) Zakup agregatu prądotwórczego o mocy 200 kW. 6) Modernizacja systemu odbioru energii elektrycznej i cieplnej: - budowa rozdzielacza zasilającego i powrotnego dla wykorzystania ciepła skojarzonego, - zakup wymiennika spaliny - woda, - zakup wymiennika woda - woda. 7) Budowa przyłącza ciepłowniczego dla zasilania ciepłem odpadowym sortowni odpadów zmieszanych ( ok. 200 m ). 8) Zmiana systemu ogrzewania sortowni odpadów zmieszanych z ogrzewania elektrycznego na ogrzewanie ciepłem odpadowym z generatora: - zakup nagrzewnicy wodnej, - zmiana systemu rozprowadzenia ciepła. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na następujących warunkach: a) zmianie może ulec zakres przedmiotu umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana dokumentów wymaganych na potrzeby złożenia wniosku, zmiana przepisów obowiązującego prawa, lub zmiana wytycznych; b) zmianie może ulec termin wykonania umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana dokumentów wymaganych na potrzeby złożenia wniosku, zmiana przepisów obowiązującego prawa, zmiana wytycznych, w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w określonym pierwotnie terminie. Termin wykonania umowy może ulec zmianie o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w wykonywanym przedmiocie umowy lub o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, który spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Wykonawca musi wykazać się należytą realizacją w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - min. 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. sporządzenie studium wykonalności wraz z kompletem pozostałych dokumentów wymaganych przez odbiorcę danego zamówienia dla projektów, które otrzymały dofinansowanie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę w ofercie. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg. formuły spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust.1 pkt 2, 3, 4 oraz w pkt 5 Rozporządzenia Prezesa RM z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605) zwanym dalej rozporządzeniem, składa: 1) dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust 2 rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 5) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 6) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP - załącznik nr 2 do SIWZ. 7) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług (z dokumentów musi wynikać, że Wykonawca spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego w pkt V ppkt 2 SIWZ) - załącznik nr 3 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkslupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ul. Szczecińska 112 76-200 Słupsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Zamawiającego w Słupsku ul. Szczecińska 112, Budynek A, pokój nr 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.