Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-30
Warszawa: Modernizacja systemu zasilania awaryjnego UPS w obiekcie 0-1 ( znak sprawy : DK/WPzp-95/08)
Numer ogłoszenia: 292227 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Dział Obsługi Zamówień Publicznych , Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6459359, faks 022 6453959, 6455996.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu zasilania awaryjnego UPS w obiekcie 0-1 ( znak sprawy : DK/WPzp-95/08).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis techniczny Podane poniżej wymagania są minimalnymi wymaganiami obowiązkowymi. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Zdemontowanie 4 szt. dotychczas używanych zasilaczy awaryjnych zainstalowanych w siedzibach Zamawiającego i ich odsprzedaż. Odłączenie obecnie pracujących jednostek UPS od sieci musi wykonać autoryzowany serwis producenta sprzętu (APC, Silcon). 2 Dostawa fabrycznie nowych pochodzących z seryjnej produkcji 3 szt. zasilaczy awaryjnych o mocy 100kVA/80kW z by-passami zewnętrznymi, 1 sztuki o mocy 60kVA/48kW z by-passem zewnętrznym, zamontowanie ich w miejscu zdemontowanych w siedzibach Zamawiającego i uruchomienie. 3. Wykorzystanie 78 szt. baterii akumulatorów, które zostały zamontowane w drugiej połowie 2007 roku (w stringu nie można mieszać baterii nowych i starych). 4. Przed podpisaniem protokołów odbiorczych, sprawdzenie czasu podtrzymania przy pełnym obciążeniu z wykorzystaniem obciążnic oferenta oraz protokólarne sprawdzenie pozostałych parametrów zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr siwz oraz dostarczenie projektu powykonawczego wraz z pomiarami instalacji elektrycznych zgodnych z normami branżowymi. 5. Prawidłowe wykonanie instalacji elektrycznych połączeniowych pomiędzy rozdzielnicą główną RG, by-passami zewnętrznymi i UPS-ami. 6. Podłączenie i zwizualizowanie stanów i parametrów nowych UPS-ów do istniejącego systemu monitoringu sieci i urządzeń energetycznych w Obiekcie O1 i O1 bis. 7. Dostawa i montaż dwóch klimatyzatorów typu Split w celu zbilansowania ciepła uzyskanego przez pracujące UPS-y..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5.2 Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Przez dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć dostawę i uruchomienie systemu zasilania rezerwowego w oparciu o ups-y. Przez wartość odpowiadającą wartości dostaw stanowiących przedmiot zamówienia należy rozumieć, iż wartość wykonanych przez Wykonawcę dostaw wyniosła co najmniej 500 000 zł brutto każda. Posiadają autoryzację producenta zasilaczy jednostek przeznaczonych do demontażu oraz jednostek nowo dostarczonych. 5.3 Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów, wymienionych w pkt 6.1 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na złożone na załączniku nr 7 do SIWZ. c) Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w załączniku nr 7 do SIWZ zostały wykonane należycie (np. referencje). d) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy na załączniku nr 3 do SIWZ, a w przypadku niespełniania przez Wykonawcę warunków dotyczących potencjału technicznego i osobowego dokumenty zawierające pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. e) Dokumenty potwierdzające posiadanie autoryzowanego serwisu poświadczone przez producenta zasilaczy jednostek przeznaczonych do demontażu oraz jednostek nowo dostarczonych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - okres gwarancji - 10
- 3 - odsprzedaż - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prsa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PR-S.A. ul. Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa pon.-pt. godz. 9-17 pok. 418 p. IV.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 11:50, miejsce: PR-S.A. ul. Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa skrzynka w holu (stary budynek) oznaczona : Oferta na modernizacje systemu zasilania awaryjnego UPS w obiekcie 0-1 (znak sprawy : DK/WPzp-95/08).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie kwater internatowych w artykuły łazienkowe oraz w wyposażenie gospodarstwa domowego
- Dostawa macierzy dyskowej
- Dostawa przełączników SAN
- Świadczenie usług zapewnienia kopii, wydruków, skanowania i faksowania, wraz z dzierżawą drukarek przez okres maksymalnie 24 miesięcy
- ZAKUP 12 REFLEKTORÓW SCENICZNYCH WRAZ Z SYSTEMEM ŁĄCZNOŚCI BEZPRZEWODOWEJ DMX ORAZ WYKONANIE PRAC NIEZBĘDNYCH DO ICH ZAINSTALOWANIA I URUCHOMIENIA
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Siennica Różana"
- Dostawa zasilacza awaryjnego UPS z zestawem baterii zewnętrznych wraz z montażem i uruchomieniem oraz wykonanie instalacji elektrycznej i przyłączeniowej dla Budynku Głównego Urzędu Miejskiego (...)
- Dostawa zasilaczy UPS dla O/O NBP we Wrocławiu i Zielonej Górze, wraz z bateriami akumulatorów, instalacją i pracami dostosowawczymi
- Wymiana zasilaczy UPS
- Wymiana istniejącego systemu zasilania gwarantowanego UPS
- Dostawy w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.