Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2014-09-02
Katowice: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ LEKÓW, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I SZWÓW CHIRURGICZNYCH DLA SPZLA W KATOWICACH - SPRAWA PN/12/D/2014
Numer ogłoszenia: 291214 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia" , ul. PCK 1, 40-057 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 251 64 35, faks 032 250 37 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzla-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ LEKÓW, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I SZWÓW CHIRURGICZNYCH DLA SPZLA W KATOWICACH - SPRAWA PN/12/D/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy niżej wymienionych produktów leczniczych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach: Pakiet I - leki, Pakiet II- Materiały opatrunkowe, Pakiet III- szwy chirurgiczne (nici), Pakiet IV - testy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym asortyment i prognozowane do realizacji w okresie obowiązywania umowy ilości produktów leczniczych będących przedmiotem zamówienia Zamawiający określa w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.11.10-4, 33.14.11.21-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania działalności, jeżeli przedstawi oświadczenie o spełnianiu tego warunku oraz udokumentuje, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności, o której mowa w art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. - Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. 2008, Nr 45, poz. 271). oraz udokumentuje, że prowadzi działalność na podstawie wpisu do rejestru uprawniający do występowania w obrocie prawnym.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonywania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy oświadczy, że spełnia ten warunek.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gdy oświadczy, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia mu potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gdy oświadczy, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia mu potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, gdy Wykonawca oświadczy spełnia ten warunek oraz załączy do oferty kopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w wysokości minimum 100 000 złotych i oświadczy, że takie ubezpieczenie będzie posiadać w całym okresie obowiązywania Umowy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy. 2) Formularze asortymentowo - cenowe - Pakiety w zakresie składanej oferty. 3) Wzór Umowy. 4) Oświadczenie Wykonawcy, w którym w/w zobowiązuje się, do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w całym okresie obowiązywania umowy. 5) Umowa Spółki (dotyczy Spółek cywilnych). 6) Pełnomocnictwo / upoważnienie do składania oświadczeń woli (o ile dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy polegającą na zmianie ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Wykonawcy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku zwiększenia zapotrzebowania wynikającego z realizacji zadań statutowych. 3.Strony ustalają, że ceny oferowanych produktów leczniczych na dzień podpisania umowy kształtują się na poziomie cen podanych w ofercie wyrażonych w złotych polskich. W okresie obowiązywania umowy ceny produktów leczniczych mogą się zmieniać wyłącznie na skutek zmiany: a) cen urzędowych, b) obowiązujących stawek podatków i opłat granicznych, c) cen leków u importera, d) cen leków u producenta, e) kursu walut, przy czym wzrost cen może nastąpić o procent nie większy niż wynika to z podwyżek niezależnych od Wykonawcy, bez procentowego zwiększenia przysługującej mu marży. W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących zmianę cen Wykonawca każdorazowo przedstawi Zamawiającemu kopię dokumentu, który stanowi podstawę do żądania zmiany cen, który po dokonaniu analizy sporządzi stosowny aneks do Umowy. 4.Dopuszcza się zmianę nazwy produktów leczniczych, a w szczególności leków w przypadku wycofania leku z użycia i wprowadzenia nowego leku. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości produktów leczniczych niż określa w formularzach asortymentowo- cenowych oraz to, że w trakcie realizacji umowy będzie mógł dokonywać przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu w granicach wartości zawartej umowy. 6.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzla-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach
Moja Przychodnia
ul. PCK 1
40-057 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2014 godzina 08:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach Moja Przychodnia -Kancelaria ul. PCK 1 40-057 Katowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przetarg nieograniczony na dostawy leków, materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach - Sprawa PN/12/D/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pakiet I - leki. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym asortyment i prognozowane do realizacji w okresie obowiązywania umowy ilości produktów leczniczych będących przedmiotem zamówienia Zamawiający określa w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przetarg nieograniczony na dostawy leków, materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach - Sprawa PN/12/D/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pakiet II- Materiały opatrunkowe. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym asortyment i prognozowane do realizacji w okresie obowiązywania umowy ilości produktów leczniczych będących przedmiotem zamówienia Zamawiający określa w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przetarg nieograniczony na dostawy leków, materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach - Sprawa PN/12/D/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pakiet III- Szwy chirurgiczne. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym asortyment i prognozowane do realizacji w okresie obowiązywania umowy ilości produktów leczniczych będących przedmiotem zamówienia Zamawiający określa w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przetarg nieograniczony na dostawy leków, materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach - Sprawa PN/12/D/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pakiet IV - Testy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym asortyment i prognozowane do realizacji w okresie obowiązywania umowy ilości produktów leczniczych będących przedmiotem zamówienia Zamawiający określa w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont mieszkań XIV/2025
- Obsługa serwisowa aparatury neurochirurgicznej II
- Dostawa komputerów do przeprowadzania zajęć dydaktycznych z informatyki dla VIII Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej-Curie z Oddziałami Dwujęzycznymi w Katowicach
- Usługa wykonania aplikacji z podziałem na pakiety
- OPRACOWANIE ANALIZ I KONCEPCJI DLA SKRZYŻOWAŃ I PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH ZLOKALIZOWANYCH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI (...)
- Zakup i sukcesywna dostawa ogumienia zimowego dla pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy leków refundowanych w Programach Lekowych B.168 i B.171 dla Apteki Szpitalnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawa produktów leczniczych finansowanych w ramach programów lekowych i chemioterapii
- Dostawa gazów medycznych - dogrywka dla pakietu nr 10 ze sprawy 241.ZP-052.2025
- Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Dostawa leków (XII)
- DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH, ŚRODKÓW ANTYSEPTYCZNYCH I DEZYNFEKCYJNYCH, JEDNORAZOWYCH ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH DO DZIAŁU FARMACJI SZPITALNEJ ZOL W ŚREMIE
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.