eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › termorenowacja budynku mieszkalnego wspólnoty mieszkaniowej przy ul. A. Gryfitki nr 7 w Słupsku



Ogłoszenie z dnia 2005-06-20

POZYCJA 28971

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Słupsk: termorenowacja budynku mieszkalnego wspólnoty mieszkaniowej przy ul. A. Gryfitki nr 7 w Słupsku

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, do kontaktów: Mirosław Dańko, ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. (059) 842 82 93, fax (059) 842 80 48, e-mail: pgm@mars.slupsk.pl, http://www.pgm.slupsk.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termorenowacja budynku mieszkalnego wspólnoty mieszkaniowej przy ul. A. Gryfitki nr 7 w Słupsku. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie termorenowacji ścian zewnętrznych (ocieplenie metodą lekką-mokrą z tynkiem mineralnym malowanym farbami silikatowymi)remont balkonów, wymiana okien na klatkach schodowych budynku mieszkalnego wspólnoty mieszkaniowej przy ulicy A. GRYFITKI Nr 7 w Słupsku. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Słupsk ul.A. Gryfitki nr 7. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powierzchnia ścian do termorenowacji ca 2111m2, remont 60 balkonów, wymiana 24 szt drewnianych okien na klatkach schodowych na okna PCV. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 2000PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: a) zaoferują termin płatności za wykonane zamówienia nie krótszy niż 30 dni, b) zaoferują materiały o parametrach nie gorszych niż określone w SIWZ, które są dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, c) udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 60 miesięcy, d) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, e) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat nie mniej niż 5000m2 dociepleń budynków w technologii lekkiej-mokrej w tym ocieplenie co najmniej 1 budynku o powierzchni nie mniejszej niż 2000m2, f) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy Kierownik budowy musi należeć do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń określonych szczegółowo w SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.08.2005, cena - 24.40. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.08.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.08.2005, godzina 11:15, w siedzibie Zamawiajacego w Słupsku przy ul. Tuwima 4, pokój nr 7.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.