Ogłoszenie z dnia 2005-06-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Międzyzdroje: rozbudowa budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Kolejowej-Norwida w Międzyzdrojach
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Międzyzdrojskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., do kontaktów: Maur Pilarczyk, ul. Cicha 2, 72-500 Międzyzdroje, tel. 091 3281154, fax 091 3282377, e-mail: zgm2@wp.pl, www.bip.miedzyzdroje.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Kolejowej-Norwida w Międzyzdrojach. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie inwestycji budowlanej budynku mieszkalno-usługowego polegająca na dobudowie części budynku do już budowanego przy ul. Kolejowej-Norwida w Międzyzdrojach zgodnie z projektem architektonicznym, wykonanie kompletne całości części dobudowy "pod klucz" z zagospodarowaniem terenu przy tej części budynku (PKWiU 45.21.1). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ul. Kolejowa-Norwida, 72-500 Międzyzdroje. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: wykonanie inwestycji budowlanej budynku mieszkalno-usługowego polegająca na dobudowie części budynku do już wybudowanego przy ul. Kolejowej-Norwida w Międzyzdrojach zgodnie z projektem architektonicznym, wykonanie kompletne całości części dobudowy "pod klucz" z zagospodarowaniem terenu przy tej części budynku. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 14;
III.1) Wymagane wadium: 15 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych, którzy spełnią następujące warunki: - wypełnili druk "Oferta", ściśle według wzoru druku załączonego przez zamawiającego - udzielił co najmniej 5-letniej gwarancji - udzielił co najmniej 3-letniej rękojmi - przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zastosują wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz. U. z 2000 r. Nr 106 poz. 1126 - tekst jednolity z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym. III.2.1) Status prawny - wymagane dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). - Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty - bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia bilansu - informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2 lata, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - informacja banku o wielkości posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy; minimalna kwota zdolności kredytowej wynosi 100.000,00 zł. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot III.2.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty - kosztorys ofertowy według załączonych przedmiarów robót, - "Doświadczenie zawodowe" tj. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykaz musi zawierać roboty w liczbie 3, polegające na budowie obiektów mieszkalnych. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. - "Potencjał kadrowy" tj. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie 5 osób, w tym 1 posiadającą uprawnienia w specjalnościach budowlanych zatrudnionych na stanowisku kierownika budowy i 1 jako majster budowlany. Do oferty należy dołączyć w/w kopie uprawnień. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. - Wypełnić druk "Potencjał techniczny" tj. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. Wymagane jest dysponowanie niżej wymienionymi narzędziami i urządzeniami: Rusztowanie, wyciąg pionowy, samochód dostawczy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty musi złożyć co najmniej jeden podmiot. - Złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. - Złożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 90% termin wykonania - 5% okres gwarancji - 5% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 27.07.2005, cena - 20,00 zł netto. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.08.2005 godzina 11:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.08.2005, godzina 12:00, MTBS Sp. z o.o., ul. Cicha 2, Międzyzdroje, pok. Głównej Księgowej.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.06.2005.
INNE PRZETARGI MIĘDZYZDROJE
- Przebudowa ul. Kopernika, Mickiewicza, Rybackiej w Międzyzdrojach polegająca na wykonaniu nakładki bitumicznej.
- Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 w Wapnicy
- Wykonanie w formule zaprojektuj-wybuduj: 1) platformy multifunkcyjnej w Karnocicach, 2) platformy multifunkcyjnej w Łunowie.
- Modernizacja budynku gospodarczego - przebudowa części obiektu na kancelarię Obwodu Ochronnego Wicko, ul. Podgórna 18
więcej: przetargi MIĘDZYZDROJE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Modernizacja wybranych pomieszczeń PUM w budynku Rektoratu w celu umożliwienia prowadzenia zwiększonej liczby zajęć ze studentami - Aula, sala: 109, 102, 101, C, korytarze, toaleta przy 102
- Utworzenie żłobka gminnego "Kraina Malucha" w Nowej Wsi w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- "Modernizacja infrastruktury Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o."
- Modernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 1 w Gryfowie Śląskim
- Dostosowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Nowej Słupi i przedszkola w Rudkach na potrzeby żłobków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.