Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-28
Radom: Zakup i dostawa w ramach programu lekowego-leczenie parycalcytolem wtórnej nadczynności przytarczyc u pacjentów hemodializowanych dla potrzeb Oddziału Dializ Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer ogłoszenia: 288754 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3615285, 3615284, faks 48 3615213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa w ramach programu lekowego-leczenie parycalcytolem wtórnej nadczynności przytarczyc u pacjentów hemodializowanych dla potrzeb Oddziału Dializ Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa w ramach programu lekowego-leczenie parycalcytolem wtórnej nadczynności przytarczyc u pacjentów hemodializowanych dla potrzeb Oddziału Dializ Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli posiada: - tj. posiada zezwolenie na prowadzenie obrotu produktami leczniczymi zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (t. j. Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 ze zm.) Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunek określony powyżej spełnia każdy z osobna.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w/w warunku udziału w postępowaniu na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według metody spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w/w warunku udziału w postępowaniu na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według metody spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w/w warunku udziału w postępowaniu na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według metody spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w/w warunku udziału w postępowaniu na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według metody spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę składa pełnomocnik - w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. - formularz oferty - formularz cenowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Warunki płatności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana stawki podatku VAT wprowadzona przepisami prawa - może się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, w takim przypadku zmieni się wartość stawki podatku VAT i ceny brutto, cena netto pozostanie bez zmian. 2. Ceny jednostkowe brutto towarów mogą ulec zmianie w przypadku zmiany cen urzędowych, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra dot. Programów Terapeutycznych a ich ceny nie powinny być wyższe niż limit finansowania w dniu wejście w życie Rozporządzenia. 3. Odbiorca dopuszcza, że w przypadku niemożliwości dostawy przedmiotu zamówienia (jak wstrzymanie lub zaprzestanie produkcji), za każdorazową zgodą Odbiorcy, dopuszcza się dostawę w zamian leku objętego umową, leku równoważnego o tej samej: nazwie międzynarodowej (substancji czynnej), dawce, postaci, zastosowaniu, pod warunkiem, iż jego cena nie będzie przewyższać ceny leku z oferty. 4. Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe stron umowy. 5. Ilość zamawianego towaru może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb i posiadanych środków przez Odbiorcę. Tym samym Odbiorca zastrzega sobie ograniczenie zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym w stosunku do tego co zostało określone w formularzu cenowym. W takim wypadku Dostawcy nie przysługują wobec odbiorcy roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 6.Dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o 6 miesięcy za zgodą obu stron w przypadku nie wykorzystania przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przetargi.rszs.radom.regiony.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia 26-610 Radom; ul. Lekarska 4 piętro III pokój nr 309.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia 26-610 Radom; ul. Lekarska 4 piętro III pokój nr 309.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Doposażenie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu w sprzęt niezbędny do udzielania świadczeń zdrowotnych - wideoduodenoskop
- Roboty budowlano-instalacyjne, prace konserwatorskie i zagospodarowanie terenu budynku przy ul. Okulickiego 9 w Radomiu w ramach projektu FEnIKS - etap III adaptacji do funkcji muzealnej.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego typu bus z zabudową biurową
- Dostawa wyposażenia kuchni szpitalnej w SWPZZPOZ w Radomiu
- Dostawa wolnobieżnych pojazdów elektrycznych do SWPZZPOZ w Radomiu
- Dostawa wyposażenia pralni w SWPZZPOZ w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.