Og³oszenie z dnia 2025-05-13
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
EOP.332.13.25 Dostawa leków
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Poleska 89
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pogotowie.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
EOP.332.13.25 Dostawa leków
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fe751585-cf3b-4214-ae45-1ad017a8fa5e
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00228984
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00018599/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Dostawa leków
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fe751585-cf3b-4214-ae45-1ad017a8fa5e3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-fe751585-cf3b-4214-ae45-1ad017a8fa5e
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ 2. Zarejestrowanie w platformie e-Zamówienia oraz korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. 3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-fe751585-cf3b-4214-ae45-1ad017a8fa5e. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”) – identyfikator postêpowania: ocds-148610-fe751585-cf3b-4214-ae45-1ad017a8fa5e. 4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadaæ aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@wspr.bialystok.pl. Komunikacja za po¶rednictwem poczty elektronicznej nie dotyczy sk³adania ofert oraz o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1 PZP. Wykonawca przygotowuje ofertê na „Formularzu ofertowym” udostêpnionym przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia jako za³±cznik do SWZ i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików. Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formacie PAdES typ wewnêtrzny. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu „Wype³niony formularz oferty”). W kolejnym polu („Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”) wykonawca dodaje pozosta³e pliki stanowi±ce ofertê lub sk³adane wraz z ofert±. System sprawdza, czy z³o¿one pliki s± podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocze¶nie informuj±c o tym wykonawcê. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje siê w Elektronicznym Potwierdzeniu Przes³ania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostêpne s± dla zalogowanego Wykonawcy w zak³adce „Oferty/Wnioski”. Ofertê, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp uwzglêdniaj±ce podstawy wykluczenia z art. 7 ust 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pozosta³e informacje zosta³y zawarte w tre¶ci SWZ udostêpnionej na platformie e-Zamówienia oraz na stronie internetowej Zamawiaj±cego: http://pogotowie.bialystok.pl/.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych zwanym dalej "RODO")informujemy, ¿e: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, ul. Poleska89, 15-874 Bia³ystok; 2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@wspr.bialystok.pl tel. 85 663 73 01;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± osoby lub podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów obowi±zuj±cego prawa. Odbiorcami danych bêd± równie¿ podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp; 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7. Jednocze¶nie informujemy, ¿e posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy
skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 8. Jednak¿e, nie przys³uguje Pani/Panu:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pozosta³e informacje zawiera SWZ zamieszczona na wskazanej stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EOP.332.13.25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy leków na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, szczegó³owo wyspecyfikowane w Za³±czniku nr 1 do SWZ - pakiet leków nr 1. Oferowane produkty musz± posiadaæ termin przydatno¶ci do u¿ycia nie krótszy ni¿ 24 miesi±ce od daty dostawy zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33000000-0 - Urz±dzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielêgnacji cia³a
33690000-3 - Ró¿ne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ rozszerzenia zakresu zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, tj. zwiêkszenia w okresie realizacji umowy ilo¶ci zamawianego asortymentu do maksymalnie 50% w stosunku do ilo¶ci stanowi±cych przedmiot zamówienia podstawowego w danej pozycji. Wykonawca zobowi±¿e siê w takim przypadku umo¿liwiæ Zamawiaj±cemu zakup dodatkowych ilo¶ci asortymentu na takich samych zasadach jak dostawy objête zamówieniem podstawowym. Wszystkie wymagania zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia dotycz± tak¿e realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. Maksymalna ilo¶æ przewidziana do zakupu przedmiotu zamówienia w danej pozycji w ramach prawa opcji podana jest w Za³±czniku nr 1 do SWZ - ZAMÓWNIENIE W RAMACH PRAWA OPCJI cz 1.2. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiaj±cego odbêdzie siê na podstawie pisemnego o¶wiadczenia Zamawiaj±cego z³o¿onego Wykonawcy na minimum 4 dni robocze przed dniem, w którym zamówienie objête prawem opcji ma zostaæ uruchomione. W przypadku skorzystania z prawa opcji, zmiany umowy lub zawarcie odrêbnej umowy nie bêd± wymagane.
3. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji niniejszej umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ca³o¶ci b±d¼ czê¶ci zamówienia objêtego prawem opcji, a Wykonawca o¶wiadcza, i¿ nie bêdzie z tego powodu wnosi³ ¿adnych roszczeñ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
CENA OFERTOWA – waga 60%
liczona wg wzoru:
Cof =(Cmin / Cof bad x 100 % )X 0,60
gdzie:
Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty,
Cmin – najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.
TERMIN DOSTAWY (Dof) - liczony od daty z³o¿enia zamówienia - waga 40%
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ:
- zaoferowany termin dostawy 1 dzieñ roboczy – 40 pkt
- zaoferowany termin dostawy 2 dni robocze– 25 pkt
- zaoferowany termin dostawy 3 dni robocze – 10 pkt
- zaoferowany termin dostawy 4 dni robocze – 0 pkt
Z tym, ¿e najd³u¿szy mo¿liwy termin wynosi 4 dni robocze. Termin dostawy nale¿y podaæ w pe³nych dniach.
Minimalny, wymagany przez Zamawiaj±cego termin dostawy wynosi 1 dzieñ roboczy. Maksymalny termin dostawy to 4 dni robocze. W przypadku podania przez Wykonawcê terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 4 dni robocze, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
W przypadku oznaczenia przez Zamawiaj±cego w zamówieniu dostawy jako „pilnej”, Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ dostawê w terminie 24 godzin od chwili z³o¿enia zamówienia (tak¿e w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcê w formularzu oferty, terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 1 dzieñ). Zamawiaj±cy wskazuje, i¿ „dostaw pilnych” w okresie obowi±zywania umowy nie bêdzie wiêcej ni¿ 2.
£±czna liczba punktów jaka otrzyma oferta bêdzie obliczona wg wzoru:
SUMA = Cof + Dof
1 pkt=1%
2. Najkorzystniejsza oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SWZ i uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w kryteriach wskazanych powy¿ej, spo¶ród ofert wa¿nych, niepodlegaj±cych odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, a pozosta³e oferty bêd± sklasyfikowane zgodnie z liczb± uzyskanych punktów.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy leków na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, szczegó³owo wyspecyfikowane w Za³±czniku nr 1 do SWZ - pakiet leków nr 2. Oferowane produkty musz± posiadaæ termin przydatno¶ci do u¿ycia nie krótszy ni¿ 24 miesi±ce od daty dostawy zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Ró¿ne produkty lecznicze
33000000-0 - Urz±dzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielêgnacji cia³a
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie równie¿ mo¿liwo¶æ rozszerzenia zakresu zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, tj. zwiêkszenia w okresie realizacji umowy ilo¶ci zamawianego asortymentu do maksymalnie 50% w stosunku do ilo¶ci stanowi±cych przedmiot zamówienia podstawowego w danej pozycji. Wykonawca zobowi±¿e siê w takim przypadku umo¿liwiæ Zamawiaj±cemu zakup dodatkowych ilo¶ci asortymentu na takich samych zasadach jak dostawy objête zamówieniem podstawowym. Wszystkie wymagania zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia dotycz± tak¿e realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. Maksymalna ilo¶æ przewidziana do zakupu przedmiotu zamówienia w danej pozycji w ramach prawa opcji podana jest w Za³±czniku nr 1 do SWZ - ZAMÓWNIENIE W RAMACH PRAWA OPCJI cz 2.2. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiaj±cego odbêdzie siê na podstawie pisemnego o¶wiadczenia Zamawiaj±cego z³o¿onego Wykonawcy na minimum 4 dni robocze przed dniem, w którym zamówienie objête prawem opcji ma zostaæ uruchomione. W przypadku skorzystania z prawa opcji, zmiany umowy lub zawarcie odrêbnej umowy nie bêd± wymagane.
3. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji niniejszej umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ca³o¶ci b±d¼ czê¶ci zamówienia objêtego prawem opcji, a Wykonawca o¶wiadcza, i¿ nie bêdzie z tego powodu wnosi³ ¿adnych roszczeñ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
CENA OFERTOWA – waga 60%
liczona wg wzoru:
Cof =(Cmin / Cof bad x 100 % )X 0,60
gdzie:
Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty,
Cmin – najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.
TERMIN DOSTAWY (Dof) - liczony od daty z³o¿enia zamówienia - waga 40%
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ:
- zaoferowany termin dostawy 1 dzieñ roboczy – 40 pkt
- zaoferowany termin dostawy 2 dni robocze– 25 pkt
- zaoferowany termin dostawy 3 dni robocze – 10 pkt
- zaoferowany termin dostawy 4 dni robocze – 0 pkt
Z tym, ¿e najd³u¿szy mo¿liwy termin wynosi 4 dni robocze. Termin dostawy nale¿y podaæ w pe³nych dniach.
Minimalny, wymagany przez Zamawiaj±cego termin dostawy wynosi 1 dzieñ roboczy. Maksymalny termin dostawy to 4 dni robocze. W przypadku podania przez Wykonawcê terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 4 dni robocze, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
W przypadku oznaczenia przez Zamawiaj±cego w zamówieniu dostawy jako „pilnej”, Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ dostawê w terminie 24 godzin od chwili z³o¿enia zamówienia (tak¿e w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcê w formularzu oferty, terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 1 dzieñ). Zamawiaj±cy wskazuje, i¿ „dostaw pilnych” w okresie obowi±zywania umowy nie bêdzie wiêcej ni¿ 2.
£±czna liczba punktów jaka otrzyma oferta bêdzie obliczona wg wzoru:
SUMA = Cof + Dof
1 pkt=1%
2. Najkorzystniejsza oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SWZ i uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w kryteriach wskazanych powy¿ej, spo¶ród ofert wa¿nych, niepodlegaj±cych odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, a pozosta³e oferty bêd± sklasyfikowane zgodnie z liczb± uzyskanych punktów.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 40
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu, na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
tj. Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie G³ównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych (je¿eli Wykonawca jest wytwórc±) lub zezwolenie na prowadzenie sk³adu konsygnacyjnego
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców (je¿eli dotyczy).
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenia G³ównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych (je¿eli Wykonawca jest wytwórc±) lub zezwolenia na prowadzenie sk³adu konsygnacyjnego po¶wiadczone przez osoby uprawnione do reprezentacji za zgodno¶æ z orygina³em.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Ofertê sporz±dza siê na Formularzu Ofertowym udostêpnionym przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia jako Za³±cznik nr 2 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:a. Wype³niony formularz cenowy [wg Za³±cznika nr 1 do SWZ]
b. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp uwzglêdniaj±ce podstawy wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – [wg Za³±cznika nr 3 do SWZ]
c. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, ¿e dana osoba jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
d. W przypadku gdy oferta nie zosta³a podpisana przez osobê uprawnion± do reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, do oferty nale¿y do³±czyæ dokument pe³nomocnictwa. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty powinno zostaæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dn. 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej elektronicznym lub elektronicznej kopii, po¶wiadczonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te wstêpnie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu oferty, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§4 ust 13 Umowy. Zgodnie z art. 439 Ustawy Pzp, wynagrodzenie wykonawcy okre¶lone w §4 ust. 2 pkt. A) ppkt c) i/lub §4 ust 2 pkt B) ppkt c)* mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia [...]14. Zgodnie z art. 436 pkt 4 lit. b ustawy Pzp, wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w czê¶ci 1 mo¿e podlegaæ waloryzacji, w przypadku zmiany*:
a) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia [...]
§7 ust 1. Umowy:
Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian w umowie w stosunku do tre¶ci oferty w zakresie:
a) zmiany wynagrodzenia (podwy¿szenie lub obni¿enie) w przypadku zmiany stawki podatku VAT,
b) zmiany wielko¶ci opakowania, dawki lub postaci w sytuacji wprowadzenia przez producenta/producentów danego produktu innej ni¿ wskazana w za³±czniku do umowy opakowania, dawki lub postaci z zachowaniem zasady proporcjonalno¶ci w stosunku do ceny objêtej umow±, pod warunkiem uprzedniego wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego, na czas ustalony z Zamawiaj±cym,
c) obni¿enia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcê,
d) zamiany poszczególnego asortymentu, bêd±cego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Za³±czniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwil± zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, o czym Wykonawca nie móg³ wiedzieæ w chwili zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik” pod warunkiem, ¿e spe³ni on wszystkie wymogi Zamawiaj±cego, a cena jednostkowa netto nie jest wy¿sza ni¿ oferowana przez Wykonawcê,
e) wprowadzenia w miejsce produktu wskazanego w za³±czniku nr 1 do umowy odpowiednika chemicznego tego samego lub innego producenta po cenie nie wy¿szej ni¿ cena zawarta w umowie za dany produkt,
f) zmiany przedmiotowej/ produkt zamienny je¶li wyst±pi przej¶ciowy brak produktu z przyczyn le¿±cych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objêtego umow± oraz przy zachowaniu ceny jednostkowej netto,
g) ze zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na wykonanie przedmiotu Umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-21 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-21 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-19
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dostawa gazów medycznych
- US£UGA UBEZPIECZENIA UNIWERSYTECKIEGO DZIECIÊCEGO SZPITALA KLINICZNEGO IM. L. ZAMENHOFA W BIA£YMSTOKU
- Dostawa chromatografu gazowego z detektorem mas do Laboratorium Celnego Podlaskiego Urzêdu Celno - Skarbowego
- Roboty budowlane zwi±zane ze zwiêkszeniem dostêpno¶ci obiektów uczelni oraz ich otoczenia dla osób z niepe³nosprawno¶ciami (OzN); Nr postêpowania: ZK-DZP.262.20.2025
- Us³uga zorganizowania i przeprowadzenia kursów/warsztatów prowadz±cych do uzyskania dodatkowych umiejêtno¶ci lub kwalifikacji zawodowych, w tym kursu na prawo jazdy kat. B i T
- Przebudowa przy³±cza kanalizacji san. i przy³±cza wodoci±gowego oraz rozbiórka i budowa wew. instalacji kanalizacji san. i wodoci±gowej w piwnicy b. mieszk. przy ul. Krakowskiej 1 w Bia³ymstoku.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 4WOG.1200.2712.31.2025 Zakup leków i medycznych ¶rodków materia³owych w podziale na 3 czê¶ci
- Dostawa leków dla Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie
- 23-P-25 Dostawa leków
- Dostawy produktów leczniczych - onkologia
- ZP/DAGZ/03/2025
- Dostawy heparyn, leków i akcesoriów operacyjnych - 2025
wiêcej: Urz±dzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielêgnacji cia³a »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.