eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuszczykowoDostawa systemu zamkniętego i drobnych akcesoriów do pobierania krwi wraz z najmem czytnika do OB i mieszadła hematologicznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-28

Puszczykowo: Dostawa systemu zamkniętego i drobnych akcesoriów do pobierania krwi wraz z najmem czytnika do OB i mieszadła hematologicznego
Numer ogłoszenia: 287730 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225984 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S. A., ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, woj. wielkopolskie, tel. 61 8984094, 8984000, faks 61 8984094.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu zamkniętego i drobnych akcesoriów do pobierania krwi wraz z najmem czytnika do OB i mieszadła hematologicznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu zamkniętego i drobnych akcesoriów do pobierania krwi wraz z najmem czytnika do OB i mieszadła hematologicznego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę systemu zamkniętego i drobnych akcesoriów do pobierania krwi, 2) najem czytnika do OB i mieszadła hematologicznego o parametrach nie gorszych niż określone w Załączniku nr 2 do SIWZ, 3) włączenie czytnika do OB w Laboratoryjną Sieć Informatyczną (LSI) ), a w przypadku zmiany Laboratoryjnego Systemu Informatycznego podczas trwania umowy włączenie w nowy system, 4) serwis techniczny i aplikacyjny dla czytnika do OB wraz z mieszadłem hematologicznym, 5) instalacja i przeprowadzenie testów sprawności, 6) przeszkolenie co najmniej 4 pracowników w zakresie obsługi czytnika do OB. Ponadto Wykonawca zapewni możliwość wykonania badań we wskazanym przez siebie laboratorium na swój koszt, w przypadku awarii czytnika, której usunięcie przekroczy 6 godzin od momentu zdiagnozowania uszkodzenia. Czytnik do OB zostanie dostarczony do Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej znajdującego się w Puszczykowie przy ul. Kraszewskiego 11 w terminie określonym w ofercie, jednakże nie krótszym niż 5 dni i nie dłuższym niż 28 dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie systemu zamkniętego, drobnych akcesoriów do pobierania krwi oraz czytnika do OB i mieszadła hematologicznego znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Termin ważności probówek i innych akcesoriów do pobierania krwi nie może być krótszy niż 4 miesiące od dnia każdorazowej dostawy Zamawiającemu. Z pierwszą dostawą Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi (w języku polskim) oferowanego czytnika OB i mieszadła hematologicznego. Oferowany asortyment powinien być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności musi spełniać wszelkie wymagania zawarte w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 ze zm.). Wykonawca odpowiedzialny będzie za prawidłową realizację umowy, w tym za przebieg, terminowe wykonanie poszczególnych dostaw oraz jakość przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sarstedt Sp. z o.o., ul. Warszawska 25, 05-082 Blizne Łaszczyńskiego, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 383635,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 340859,07

  • Oferta z najniższą ceną: 340859,07 / Oferta z najwyższą ceną: 340859,07

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.