eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinświadczenie usług w zakresie bieżących prac remontowych, usuwania i zabezpieczania skutków awarii, stałej konserwacji w budynkach, lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie Zakład Bud



Ogłoszenie z dnia 2007-05-21

POZYCJA 28761

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Szczecin: świadczenie usług w zakresie bieżących prac remontowych, usuwania i zabezpieczania skutków awarii, stałej konserwacji w budynkach, lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie Zakład Budżetowy w podziale na dwanaście części Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, do kontaktów: Monika Gadomska, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, fax (091) 48 93 831, 4893832, e-mail: dzp@zbilk.szczecin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/ Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie Zakład Budżetowy, Monika Gadomska Eudeniusz Gwiazda, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886 361, 091 4886322, e-mail: gadomska@zbilk.szczecin.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie bieżących prac remontowych, usuwania i zabezpieczania skutków awarii, stałej konserwacji w budynkach, lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie Zakład Budżetowy w podziale na dwanaście części. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 1. Główne miejsce świadczenia usług: Szczecin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonywanie usług remontowych, usuwanie i zabezpieczanie skutków awarii i stała konserwacja w: 1.budynkach należących w 100% do gminy i lokalach mieszkalnych w tych budynkach, 2 lokalach mieszkalnych gminy we wspólnotach mieszkaniowych, granice współwłasności na częściach wspólnych określi upoważniona osoba z rejonu administrowanego przez ZBiLK, 3.gminnych budynkach gospodarczych, 4.na terenach wokół budynków, 5.gminnych lokalach użytkowych w budynkach należących w 100% do gminy oraz lokalach użytkowych we wspólnotach mieszkaniowych, 6.nieruchomościach należących do Skarbu Państwa, 7. innych nieruchomościach 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zodnie z przepisami Rozporzadzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.06.87.605 rozp. 2006.05.19) oraz wymogami siwz. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy zadania: wszelkie prace konserwacyjne, a w szczególności: 1.prace murowe, tynkowe i posadzkarskie w zakresie: 1)naprawy lub częściowej wymiany tynków łącznie z malowaniem; 2) naprawy posadzek; 3)ocieplenia ścian; 4)przemurowywania, uzupełnienia i tynkowania kominów, studzienek kanalizacyjnych; ścian i ścianek; 5)osadzania kratek wentylacyjnych, drzwiczek wyciorowych, ościeżnic itp.; 6)obmurowywania ościeży i nadproży; naprawa schodów betonowych, murowanych 7)murowania obudów na pojemniki na śmieci lub ich napraw; 8)uzupełniania ubytków uszkodzonych nawierzchni betonowych w obrębie nieruchomości (w tym podwórza); 9)wymiany płyt paździerzowych, wykładzin podłogowych w lokalach mieszkalnych; 2. prace gazowe, wodno-kanalizacyjne i instalacji centralnego ogrzewania w zakresie: 1)naprawy lub wymiany części wewnętrznych i zewnętrznych instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych od kurka głównego, od zaworu przed wodomierzem głównym i pierwszej studzienki (przykanalik - do uzgodnienia z Zarządcą ). Instalację wewnętrzną wodno-kanalizacyjną Wykonawca naprawi bez podejść w lokalach zasiedlonych, w lokalach nie zasiedlonych z podejściami. 2)naprawy lub wymiany urządzeń technicznych (odbiorczych), zaworów itp.; 3)czyszczenia i udrażniania pionów oraz poziomów wodno-kanalizacyjnych i gazowych, bez syfonów i kratek ściekowych 4)czyszczenia i udrażniania stojaków i studzienek kanalizacyjnych; 5) naprawy i wymiany części wewnętrznych instalacji gazowych wraz z urządzeniami technicznymi (odbiorczymi), przeróbki podejść gazowych oraz wymiany zaworów; 6)naprawy lub wymiany części wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania wraz z niezbędnym osprzętem; 7)naprawy lub wymiany osprzętu w rozdzielniach centralnego ogrzewania zarządzanych przez ZBiLK, 8)odpowietrzania instalacji centralnego ogrzewania; 9)wykonanie robót ziemnych, 10)wymiany zaworów wodnych gazowych i centralnego ogrzewania; 11)spuszczanie lub napełnianie zładu c.o. lub uczestnictwo w pracach, 12)próby szczelności instalacji gazowej 3. prace elektryczne w zakresie: 1)naprawy lub wymiany instalacji elektrycznych; 2) naprawy lub wymiany osprzętu elektrycznego (tj. wyłączników, gniazd, żarówek); 3)uzupełnienia tablic podlicznikowych lub ich wymiana; 4)wymiany zasileń mieszkań od tablic piętrowych do tablic licznikowych; 5)naprawy lub wymiany oraz konserwacji zabezpieczeń elektrycznych w tablicach rozdzielczych; 6)rozdziału wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z montażem ograniczników; 7) sporządzenie protokołów skuteczności zerowania i oporności izolacji instalacji elektrycznej. 4. prace stolarsko i szklarskie w zakresie: 1)naprawy lub częściowej wymiany zniszczonych elementów stolarki okiennej, drzwiowej, bram wraz z okuciami i zamkami oraz szkleniem i malowaniem; 2) naprawy lub częściowej wymiany podłóg z desek, płyt drewnianych lub drewnopodobnych wraz wymianą wykładzin podłogowych; 3)naprawy lub częściowej wymiany podestów, stopni, zabiegów wraz z tralkami, poręczami, słupkami i itp.; 4)szklenia okien i drzwi w pomieszczeniach wspólnego użytku oraz w lokalach nie zasiedlonych; 5)wykonania tablic informacyjnych wraz z ich montażem; 6)wykonania, naprawy lub wymiany wszelkiego rodzaju elementów ślusarskich, np. balustrad, trzepaków, ogrodzeń, drzwi i okien metalowych, krat lub innych zabezpieczeń; przykryć studzienek wod-kan itp 7)udziału w komisyjnych otwarciach lokali wraz z ich zabezpieczeniem; 5. prace dekarsko - blacharskie w zakresie: 1)naprawy lub wymiany pokryć dachowych i obróbek blacharskich; 2)naprawy lub wymiany oraz czyszczenie rynien, rur spustowych i stojaków; 3)naprawy placów zabaw zarządzanych przez ZBiLK, w zakresie napraw i remontów urządzeń, ogrodzenia, naprawa nawierzchni, 4)tereny wokół budynków - roboty w zakresie napraw i remontów chodników, krawężników, jezdni osiedlowej itp. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla części nr 1 zamówienia w wysokości - 23.750 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące siedemset pięćdziesiąt złotych), 2) dla części nr 2 zamówienia w wysokości - 6.900 zł (słownie: sześć tysięcy dziewięćset złotych), 3) dla części nr 3 zamówienia w wysokości - 9.630 zł (słownie: dziewięć tysięcy sześćset trzydzieści złotych) 4) dla części nr 4 zamówienia w wysokości - 3.210 zł (słownie: trzy tysiące dwieście dziesięć złotych) 5) dla części nr 5 zamówienia w wysokości - 6.880 zł (słownie: sześć tysięcy osiemset osiemdziesiąt złotych), 6) dla części nr 6 zamówienia w wysokości - 4.670 zł (słownie: cztery tysiące sześćset siedemdziesiąt złotych), 7) dla części nr 7 zamówienia w wysokości - 1.410 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta dziesięć złotych), 8) dla części nr 8 zamówienia w wysokości - 10.060 zł (słownie: dziesięć tysięcy sześćdziesiąt złotych), 9) dla części nr 9 zamówienia w wysokości - 6.990 zł (słownie: sześć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt złotych), 10) dla części nr 10 zamówienia w wysokości - 2.820 zł (słownie: dwa tysiące osiemset dwadzieścia złotych), 11) dla części nr 11 zamówienia w wysokości - 1.460 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta sześćdziesiąt złotych), 12) dla części nr 12 zamówienia w wysokości - 1.410 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta dziesięć złotych), W przypadku składania oferty na kilka części należy zsumować odpowiednie wartości wadium. 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 4 lipca 2007 r. do godziny 1000. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 08 105015591000002241747902, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w ppkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 spełniający warunki określone w art.22 ust.1 oraz warunki dodatkowe: 1. Wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie) minimum jedną pracę podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna realizację usług remontowo - konserwacyjnych (tzw. bieżąca konserwacja techniczna) w zasobach mieszkaniowych, dla których łączne roczne wynagrodzenie z tytułu umowy stanowiło kwotę nie niższą niż 200.000 zł. 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 1) jedną osobą z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji gazowych, 2) jedną osobą z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji energii elektrycznej, 3) jedną osobą z uprawnieniami do zajmowania się dozorem w zakresie obsługi, napraw i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, 4) jedną osobą z uprawnieniami do zajmowania się dozorem w zakresie obsługi, napraw i konserwacji urządzeń i instalacji gazowych, 5) kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi, wpisanym na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba wskazana w pkt 5 powinna przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia, medodą spełnia/niespełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty wymagane w ofercie 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - 8) ustawy- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Polisę lub w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z sumą ubezpiecznia nie niższą niż 150.000 zł dla jednej części zamówienia. 8.Wykaz osób uczestniczących w zamówieniu wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe tj. w stosunku do osób, o których mowa w pkt 2 ppkt 1-4, posiadają kopie świadectw kwalifikacyjnych w ww. zakresach, dla osoby wskazanej w ppkt 5 kopię uprawnień do sprawowania samodzielnej funkcji w budownictwie oraz aktualny dokument potwierdzający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 9.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. II Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt I ppkt 3,4,5 i 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.07.2007, godzina 11:00, Szczecin, ul. Mariacka 25 pok nr 14.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Rejon Nr 2. 1) Krótki opis: Wykonwyanie usług remontowych, usuwanie i zabezpieczanie awarii i stała konserwacja lokali mieszkalnych, budynków i innych nieruchomości administrowanych przez ZBiLK, wg zlecen jednostkowych wystawionych przez administracje Rejonu Nr 2. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 2220000 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Rejon Nr 3. 1) Krótki opis: Wykonwyanie usług remontowych, usuwanie i zabezpieczanie awarii i stała konserwacja lokali mieszkalnych, budynków i innych nieruchomości administrowanych przez ZBiLK, wg zlecen jednostkowych wystawionych przez administracje Rejonu Nr 3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 648000 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Rejon Nr 4 i Nr 5. 1) Krótki opis: Wykonwyanie usług remontowych, usuwanie i zabezpieczanie awarii i stała konserwacja lokali mieszkalnych, budynków i innych nieruchomości administrowanych przez ZBiLK, wg zlecen jednostkowych wystawionych przez administracje Rejonu Nr 4 i Nr 5. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 900000 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Rejon Nr 6. 1) Krótki opis: Wykonwyanie usług remontowych, usuwanie i zabezpieczanie awarii i stała konserwacja lokali mieszkalnych, budynków i innych nieruchomości administrowanych przez ZBiLK, wg zlecen jednostkowych wystawionych przez administracje Rejonu Nr 6. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 300000 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Rejon Nr 7 i Nr 9. 1) Krótki opis: Wykonwyanie usług remontowych, usuwanie i zabezpieczanie awarii i stała konserwacja lokali mieszkalnych, budynków i innych nieruchomości administrowanych przez ZBiLK, wg zlecen jednostkowych wystawionych przez administracje Rejonu Nr 7 i Nr 9. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 643200 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Rejon Nr 8. 1) Krótki opis: Wykonwyanie usług remontowych, usuwanie i zabezpieczanie awarii i stała konserwacja lokali mieszkalnych, budynków i innych nieruchomości administrowanych przez ZBiLK, wg zlecen jednostkowych wystawionych przez administracje Rejonu Nr 8. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 436800 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Rejon 10. 1) Krótki opis: Wykonwyanie usług remontowych, usuwanie i zabezpieczanie awarii i stała konserwacja lokali mieszkalnych, budynków i innych nieruchomości administrowanych przez ZBiLK, wg zlecen jednostkowych wystawionych przez administracje Rejonu Nr 10. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 132000 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Rejon Nr 13. 1) Krótki opis: Wykonwyanie usług remontowych, usuwanie i zabezpieczanie awarii i stała konserwacja lokali mieszkalnych, budynków i innych nieruchomości administrowanych przez ZBiLK, wg zlecen jednostkowych wystawionych przez administracje Rejonu Nr 13. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 940800 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Rejon Nr 14. 1) Krótki opis: Wykonwyanie usług remontowych, usuwanie i zabezpieczanie awarii i stała konserwacja lokali mieszkalnych, budynków i innych nieruchomości administrowanych przez ZBiLK, wg zlecen jednostkowych wystawionych przez administracje Rejonu Nr 14. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 654000 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Rejon Nr 15. 1) Krótki opis: Wykonwyanie usług remontowych, usuwanie i zabezpieczanie awarii i stała konserwacja lokali mieszkalnych, budynków i innych nieruchomości administrowanych przez ZBiLK, wg zlecen jednostkowych wystawionych przez administracje Rejonu Nr 15. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 264000 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Lokale użytkowe. 1) Krótki opis: Wykonwyanie usług remontowych, usuwanie i zabezpieczanie awarii i stała konserwacja lokali użytkowych administrowanych przez ZBiLK, wg zlecen jednostkowych wystawionych przez poszczególne administracje w Rejonach. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 120000 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Skarb Państwa. 1) Krótki opis: Wykonwyanie usług remontowych, usuwanie i zabezpieczanie awarii i stała konserwacja lokali mieszkalnych, budynków i innych nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa oraz innych nieruchomości, którymi administruje ZBiLK, wg zlecen jednostkowych wystawionych przez poszczególne administracje w Rejonach. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 132000 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.