To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-22
Ciechanów: Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 szkoleń grupowych dla uczestników projektu `W Twoich rękach przyszłość` współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Część 1 - `Pracownik administracyjno - biurowy z obsługą komputera` Część 2 - `Ogrodnik terenów zielonych - kurs zakładania i pielęgnacji ogrodów` Część 3 - `Blacharz - dekarz`
Numer ogłoszenia: 286754 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211696 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Tadeusza Sygietyńskiego 11, 06-410 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6725133, faks 023 6743662.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 szkoleń grupowych dla uczestników projektu `W Twoich rękach przyszłość` współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Część 1 - `Pracownik administracyjno - biurowy z obsługą komputera` Część 2 - `Ogrodnik terenów zielonych - kurs zakładania i pielęgnacji ogrodów` Część 3 - `Blacharz - dekarz`.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1 - `Pracownik administracyjno - biurowy z obsługą komputera` Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 12 osób (liczba uczestników szkolenia może ulec zmniejszeniu) w zakresie: `Pracownik administracyjno - biurowy z obsługą komputera` dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ciechanowie. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie 160 godzin. Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w mieście Ciechanów. Plan nauczania powinien obejmować nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, chyba że przepisy odrębne przewidują niższy wymiar szkolenia. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników umiejętności obsługi komputera w stopniu podstawowym, w tym: obsługa MS WORD, MS Excel, Power Point, Outlook, a także zapoznanie z zasadami sprawnej organizacji biura, nabycie umiejętności komunikacyjnych w relacjach międzyludzkich, zaznajomienie z podstawowymi przepisami Prawa Pracy. Wykonawca zobowiązany jest: 1) zapewnić uczestnikom szkolenia do zajęć teoretycznych salę wykładową wyposażoną w co najmniej 12 stanowisk dla uczestników szkolenia, sprzęt niezbędny w zakresie realizacji tematyki szkolenia, do zajęć praktycznych 12 zestawów komputerowych z oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia, w stanie technicznym zapewniającym odpowiedni poziom szkolenia, 2) zapewnić podczas zajęć teoretycznych: dla każdego uczestnika szkolenia materiały dydaktyczne - co najmniej skrypt/podręcznik, notes, długopis, itp., które przejdą na własność uczestnika szkolenia, 3) zapewnić do prowadzenia szkolenia osoby o odpowiednich kwalifikacjach - w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego może nastąpić zmiana osób prowadzących szkolenie, 4) posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, 5) zapewnić catering (gorący posiłek, kawa, napoje, herbata, itp.), 6) ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, którzy nie posiadają prawa do stypendium lub w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, 7) zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki zgodne z zasadami BHP, 8) informować o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji szkoleniowej informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji szkolenia, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, 9) przeprowadzić wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu szkolenia, m. in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również do przedłożenia jej wyników Zamawiającemu, 10) opracować tematy zajęć edukacyjnych uwzględniające w szczególności następujące zagadnienia: organizacja pracy biurowej. przepływ informacji w zarządzaniu biurem. zasady efektywnej komunikacji. organizacja i zarządzanie. kultura zawodu. podstawowe zagadnienia prawne. obsługa urządzeń biurowych i komputera. 11) przekazać Zamawiającemu na min. 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia - harmonogram planowanych do realizacji zajęć, 12) prowadzić odpowiednią dokumentację składającą się co najmniej z: a) dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych (według wzoru dziennika przekazanego przez Zamawiającego) oraz listę obecności zawierającą imiona, nazwiska i podpisy uczestników szkolenia w każdym dniu szkolenia - listę obecności należy przekazywać Zamawiającemu do 2 dnia roboczego każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, b) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia potwierdzą otrzymanie materiałów dydaktycznych; c) arkusza organizacji kształcenia na odległość zawierającego sposób kontaktowania się z konsultantem, terminy konsultacji indywidualnych i zbiorowych, terminy ćwiczeń wykonywanych pod nadzorem konsultanta oraz terminy, warunki i formy sprawdzania efektów kształcenia - w przypadku zajęć prowadzonych w formule kształcenia na odległość; d) protokołu i karty oceny z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone; e) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać odbiór cateringu (w każdym dniu szkolenia); 13) wystawić zaświadczenia o ukończeniu przez każdego z uczestników szkolenia; 14) opłacić i zorganizować egzamin państwowy teoretyczny i praktyczny dla uczestników kursu jeżeli taki egzamin jest przewidziany; 15) niezwłocznie poinformować Zamawiającego o: a) nie zgłaszaniu się uczestników; b) przerwaniu szkolenia lub rezygnacji uczestnika; c) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu szkolenia i umowy. 16) przekazać Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów: a) dziennika zajęć; b) imiennej listy obecności uczestników szkolenia (w każdym dniu szkolenia); c) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych; d) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać odbiór cateringu (w każdym dniu szkolenia); e) zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników szkolenia; f) ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia. 17) posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. 18) dostarczyć wraz z ofertą: wzór zaświadczenia jakie otrzyma uczestnik po zakończeniu szkolenia. 19) przetwarzać dane osobowe osób skierowanych na szkolenie, uzyskane w związku z realizacją niniejszej umowy, tylko w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). 20) Przechowywać dokumenty potwierdzające realizację przedmiotowego szkolenia do dnia 31.12.2020 r. Część 2 - `Ogrodnik terenów zielonych - kurs zakładania i pielęgnacji ogrodów` Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 10 osób (liczba uczestników szkolenia może ulec zmniejszeniu) w zakresie: `Ogrodnik terenów zielonych - kurs zakładania i pielęgnacji ogrodów` dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ciechanowie. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie 80 godzin. Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w mieście Ciechanów. Plan nauczania powinien obejmować nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, chyba że przepisy odrębne przewidują niższy wymiar szkolenia. Celem szkolenia jest nabycie umiejętności w zakresie zakładania i pielęgnacji ogrodów. Szkolenie skierowane jest do osób, które poznając zasady urządzania i uprawy kreują najbliższe otoczenie człowieka - ogród. Uczestnicy szkolenia powinni zdobyć wiedzę teoretyczną na temat zakładania i pielęgnowania ogrodu, planowania rabat, uprawę gleby, nasadzeń roślin oraz ich dalszej pielęgnacji. Teoria powinna być poparta ćwiczeniami praktycznymi co umożliwi słuchaczom rozwój umiejętności ogrodniczych już w czasie trwania kursu oraz da narzędzie do dalszego rozwoju. Szkolenie powinno dać wskazówki jak ograniczyć prace pielęgnacyjne przy zachowaniu wartości estetycznych i dekoracyjnych ogrodu, jak ergonomicznie wykorzystać przestrzeń. Poznanie zasad uprawy i nawożenia gleby, roślin ozdobnych, zasad zwalczania chorób i szkodników oraz zasad kompozycji i pielęgnacji rabat to podstawa wiedzy ogrodniczej. Umiejętności zdobyte na szkoleniu powinny zapewnić słuchaczom solidne podstawy do dalszej samodzielnej pracy. Wykonawca zobowiązany jest: 1) zapewnić uczestnikom szkolenia do zajęć teoretycznych salę wykładową wyposażoną w co najmniej 10 stanowisk dla uczestników szkolenia, sprzęt niezbędny w zakresie realizacji tematyki szkolenia, do zajęć praktycznych stanowiska adekwatne do zamówienia umożliwiające realizację szkolenia, 2) zapewnić podczas zajęć praktycznych: a) dla każdego uczestnika szkolenia odzież ochronną (indywidualnie dopasowaną do rozmiaru każdego uczestnika), która po zakończeniu szkolenia przechodzi na własność uczestnika szkolenia, b) niezbędne materiały, roślinność, narzędzia i urządzenia techniczne do przeprowadzenia szkolenia, w stanie technicznym zapewniającym odpowiedni poziom szkolenia, 3) zapewnić podczas zajęć teoretycznych: dla każdego uczestnika szkolenia materiały dydaktyczne - co najmniej skrypt/podręcznik, notes, długopis, itp., które przejdą na własność uczestnika szkolenia, 4) zapewnić do prowadzenia szkolenia osoby o odpowiednich kwalifikacjach - w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego może nastąpić zmiana osób prowadzących szkolenie, 5) posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, 6) zapewnić catering (gorący posiłek, kawa, napoje, herbata, itp.), 7) ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, którzy nie posiadają prawa do stypendium lub w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, 8) zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki zgodne z zasadami BHP, 9) informować o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji szkoleniowej informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji szkolenia, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, 10) przeprowadzić wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu szkolenia, m. in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również do przedłożenia jej wyników Zamawiającemu, 11) opracować tematy zajęć edukacyjnych uwzględniając w szczególności: zasady urządzania ogrodu, komponowanie roślin w ogrodzie, grupowanie roślin, sadzenie i pielęgnacja roślin, rodzaje ogrodów, dobór materiału roślinnego i krótka charakterystyka, trawnik w ogrodzie, rabaty w ogrodzie, kalkulacje podstawowych prac wykonywanych w czasie zakładania i pielęgnacji ogrodu. 12) przekazać Zamawiającemu na min. 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia - harmonogram planowanych do realizacji zajęć, 13) prowadzić odpowiednią dokumentację składającą się co najmniej z: a) dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych (według wzoru dziennika przekazanego przez Zamawiającego) oraz listę obecności zawierającą imiona, nazwiska i podpisy uczestników szkolenia w każdym dniu szkolenia - listę obecności należy przekazywać Zamawiającemu do 2 dnia roboczego każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, b) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia potwierdzą otrzymanie materiałów dydaktycznych; c) arkusza organizacji kształcenia na odległość zawierającego sposób kontaktowania się z konsultantem, terminy konsultacji indywidualnych i zbiorowych, terminy ćwiczeń wykonywanych pod nadzorem konsultanta oraz terminy, warunki i formy sprawdzania efektów kształcenia - w przypadku zajęć prowadzonych w formule kształcenia na odległość; d) protokołu i karty oceny z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone; e) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać odbiór cateringu (w każdym dniu szkolenia); 14) wystawić zaświadczenia o ukończeniu przez każdego z uczestników szkolenia; 15) opłacić i zorganizować egzamin państwowy teoretyczny i praktyczny dla uczestników kursu jeżeli taki egzamin jest przewidziany; 16) niezwłocznie poinformować Zamawiającego o: a) nie zgłaszaniu się uczestników; b) przerwaniu szkolenia lub rezygnacji uczestnika; c) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu szkolenia i umowy. 17) przekazać Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów: a) dziennika zajęć; b) imiennej listy obecności uczestników szkolenia (w każdym dniu szkolenia); c) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych; d) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać odbiór cateringu (w każdym dniu szkolenia); e) zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników szkolenia; f) ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia. 18) posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. 19) dostarczyć wraz z ofertą: wzór zaświadczenia jakie otrzyma uczestnik po zakończeniu szkolenia. 20) przetwarzać dane osobowe osób skierowanych na szkolenie, uzyskane w związku z realizacją niniejszej umowy, tylko w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). 21) Przechowywać dokumenty potwierdzające realizację przedmiotowego szkolenia do dnia 31.12.2020 r. Część 3 - `Blacharz - dekarz` Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 10 osób (liczba uczestników szkolenia może ulec zmniejszeniu) w zakresie: `Blacharz - dekarz` dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ciechanowie. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie 200 godzin. (liczba zajęć praktycznych nie może być mniejsza niż liczba godzin teoretycznych). Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w mieście Ciechanów. Plan nauczania powinien obejmować nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, chyba że przepisy odrębne przewidują niższy wymiar szkolenia. Celem szkolenia jest zapoznanie słuchaczy z podstawowymi wiadomościami dotyczącymi budynku, przygotowania elementów dekarsko blacharskich, krycia dachów, obróbek blacharskich, wykonywania napraw elementów blaszanych, właściwości oraz rodzajów materiałów stosowanych do robót dekarskich oraz blacharskich a także zasad organizacji pracy i przepisów bhp. Wykonawca zobowiązany jest: 1) zapewnić uczestnikom szkolenia do zajęć teoretycznych salę wykładową wyposażoną w co najmniej 10 stanowisk dla uczestników szkolenia, sprzęt niezbędny w zakresie realizacji tematyki szkolenia, do zajęć praktycznych sprzęt adekwatny do zamówienia umożliwiający realizację szkolenia, 2) zapewnić podczas zajęć praktycznych: c) dla każdego uczestnika szkolenia odzież ochronną (indywidualnie dopasowaną do rozmiaru każdego uczestnika), która po zakończeniu szkolenia przechodzi na własność uczestnika szkolenia, d) niezbędne materiały, narzędzia i urządzenia techniczne do przeprowadzenia szkolenia, w stanie technicznym zapewniającym odpowiedni poziom szkolenia, 3) zapewnić podczas zajęć teoretycznych: dla każdego uczestnika szkolenia materiały dydaktyczne - co najmniej skrypt/podręcznik, notes, długopis, itp., które przejdą na własność uczestnika szkolenia, 4) zapewnić do prowadzenia szkolenia osoby o odpowiednich kwalifikacjach - w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego może nastąpić zmiana osób prowadzących szkolenie, 5) posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, 6) zapewnić catering (gorący posiłek, kawa, napoje, herbata, itp.), 7) ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, którzy nie posiadają prawa do stypendium lub w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, 8) zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki zgodne z zasadami BHP, 9) informować o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji szkoleniowej informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji szkolenia, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, 10) przeprowadzić wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu szkolenia, m. in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również do przedłożenia jej wyników Zamawiającemu, 11) opracować tematy zajęć edukacyjnych uwzględniające w szczególności następujące zagadnienia: BHP, Prawo Pracy, pierwsza pomoc przedlekarska, podstawy budownictwa, dokumentacja techniczna, systemy rynnowe, technika mocowania, krycie dachów, krycie dachów płaskich, obróbki blacharskie. 12) przekazać Zamawiającemu na min. 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia - harmonogram planowanych do realizacji zajęć, 13) prowadzić odpowiednią dokumentację składającą się co najmniej z: a) dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych (według wzoru dziennika przekazanego przez Zamawiającego) oraz listę obecności zawierającą imiona, nazwiska i podpisy uczestników szkolenia w każdym dniu szkolenia - listę obecności należy przekazywać Zamawiającemu do 2 dnia roboczego każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, b) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia potwierdzą otrzymanie materiałów dydaktycznych; c) arkusza organizacji kształcenia na odległość zawierającego sposób kontaktowania się z konsultantem, terminy konsultacji indywidualnych i zbiorowych, terminy ćwiczeń wykonywanych pod nadzorem konsultanta oraz terminy, warunki i formy sprawdzania efektów kształcenia - w przypadku zajęć prowadzonych w formule kształcenia na odległość; d) protokołu i karty oceny z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone; e) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać odbiór cateringu (w każdym dniu szkolenia); 14) wystawić zaświadczenia o ukończeniu przez każdego z uczestników szkolenia; 15) opłacić i zorganizować egzamin państwowy teoretyczny i praktyczny dla uczestników kursu jeżeli taki egzamin jest przewidziany; 16) niezwłocznie poinformować Zamawiającego o: a) nie zgłaszaniu się uczestników; b) przerwaniu szkolenia lub rezygnacji uczestnika; c) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu szkolenia i umowy. 17) przekazać Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów: a) dziennika zajęć; b) imiennej listy obecności uczestników szkolenia (w każdym dniu szkolenia); c) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych; d) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać odbiór cateringu (w każdym dniu szkolenia); e) zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników szkolenia; f) ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia. 18) posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. 19) dostarczyć wraz z ofertą: wzór zaświadczenia jakie otrzyma uczestnik po zakończeniu szkolenia. 20) przetwarzać dane osobowe osób skierowanych na szkolenie, uzyskane w związku z realizacją niniejszej umowy, tylko w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). 21) Przechowywać dokumenty potwierdzające realizację przedmiotowego szkolenia do dnia 31.12.2020 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: przedmiot zamówienia będzie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkolenie będzie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych `W Twoich rękach przyszłość`.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: `Pracownik administracyjno - biurowy z obsługą komputera`
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie Centrum Kształcenia w Ciechanowie,, ul. Płońska 57a, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21497,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11472,00
Oferta z najniższą ceną: 10600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22764,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: `Ogrodnik terenów zielonych - kurs zakładania i pielęgnacji ogrodów`
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pracownia Rozwoju "INKUBATOR" Hanna Kuczkowska
jakie przetargi wygrała firma
Pracownia Rozwoju "INKUBATOR" Hanna Kuczkowska
- Pracownia Rozwoju Inkubator, ul. Stary Rynek 5, 06-500 Mława, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17549,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8210,00
Oferta z najniższą ceną: 7800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17750,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: `Blacharz - dekarz`
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie Centrum Kształcenia w Ciechanowie, ul. Płońska 57 a, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27046,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29400,00
Oferta z najniższą ceną: 28000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- "Modernizacja pomieszczeń na potrzeby działalności związanej z podopiecznymi Towarzystwa Przyjaciół Dzieci - ETAP III" BO 2024.
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZEGO WRAZ Z PŁUGIEM DO ODŚNIEŻANIA I POSYPYWARKĄ
- "Dostosowanie budynku Zespołu Szkół nr 2 w Ciechanowie do potrzeb osób niepełnosprawnych -Etap II -winda zewnętrzna"
- "Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie", dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
- Dostawa tekstylii i wyrobów włókienniczych do Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie ul. Krucza 32
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa organizacja czterech wyjazdów pozaregionalnych (poza województwo świętokrzyskie) dla maksymalnie 12 osób w ramach projektu realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach".
- DZP.261.1.2024 Świadczenie usług eksperckich polegających na koordynacji, moderowaniu oraz monitorowaniu i ewaluacji 5 tematycznych sieci współpracy (...)
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.