Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-27
Sejny: Dostawy sukcesywne przez okres jednego roku nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych, hemostatyków.
Numer ogłoszenia: 28669 - 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach , ul. dr. Edwarda Rittlera 2, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 087 5162138, faks 087 5162341.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sejny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sukcesywne przez okres jednego roku nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych, hemostatyków..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sukcesywne przez okres jednego roku nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych, hemostatykówzgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.11.28 - Igły do szycia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie zadał wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Nie zalegają z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. Posiadają aktualne certyfikaty/ świadectwa dopuszczenia do obrotu i użytkowania nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych hemostatyków. Posiadają aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności. Złożyli formularz ofertowy (Załącznik nr 1), oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 2), formularz ofertowo -cenowy (Załącznik nr 3), umowę-projekt (Załącznik nr 4). Posiadanie aktualnych certyfikatów/świadectw dopuszczenia do obrotu i użytkowania materiałów będących przedmiotem postępowania przetargowego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dostawca jest obowiązany do złożenia: Formularz ofertowy Załącznik nr 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2). Wypełniony formularz ofertowo -cenowy z pakietami bądź pakietem, którego oferta dotyczy (Załącznik nr 3). Aktualny odpis z KRS w przypadku przedsiębiorców wpisanych do KRS, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w przypadku osób fizycznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie, że zapoznali się z niniejszą SIWZ. Aktualne certyfikaty/świadectwa dopuszczenia do obrotu i użytkowania materiałów będących przedmiotem postępowania przetargowego, katalog oferowanych produktów. Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wyżej wymaganych muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający dopuszcza złożenie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - okres niezmienności cen - 5
- 3 - ocena warunków technicznych (jakośc) - 25
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpita.sejny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ w Sejnach, 16 - 500 Sejny, ul. Dr E. Rittlera 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2009 godzina 12:00, miejsce: SP ZOZ w Sejnach, 16 - 500 Sejny, ul. Dr E. Rittlera 2, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 nieci chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa plecionki syntetycznej wg formularza ofertowo-cenowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. okres niezmienności cen - 5
- 3. ocena warunków technicznych (jakośc) - 25
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 Siatki do leczenia przepuklin brzusznych i pachwinowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki do leczenia przepuklin brzusznych i pachwinowych wg Pakietu 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.28-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
INNE PRZETARGI SEJNY
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji przedsięwzięcia pn. "Modernizacja i rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Sejnach" finansowanego ze środków planu rozwojow....
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Sejny
więcej: przetargi SEJNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyrobów opatrunkowych, hemostatyków, środków higienicznych, implantów, materiałów szewnych"
- "Dostawa nici, podwiązki do zabiegów laparoskopowych, plastrów skórnych, materiałów hemostatycznych i wosku kostnego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Dostawa nici chirurgicznych
- Sukcesywne dostawy materiałów szewnych (nici chirurgiczne i staplery) - z podziałem na pięć części na rok 2025/2026
- NICI CHIRURGICZNE
- DOSTAWA NICI CHIRURGICZNYCH, OKULISTYCZNYCH
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.