Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-20
Wrocław: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ
W BUDYNKU NR 1
WSOWL PRZY UL. CZAJKOWSKIEGO 109 WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 285754 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki , ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, faks 071 7658425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www. wso.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU NR 1 WSOWL PRZY UL. CZAJKOWSKIEGO 109 WE WROCŁAWIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wymiana stolarki okiennej w budynku nr 1 w Wyższej Szkole Oficerskiej Wojsk Lądowych przy ul. Czajkowskiego 109 we Wrocławiu w łącznej ilości 189 okien pięciokomorowych PCV o parametrach technicznych określonych w specyfikacji technicznej. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w: 1. Przedmiarze robót, 2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które to załączniki stanowią integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.11.12 - Instalowanie ram okiennych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ust. Ustawy Pzp w wysokości: 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. 2. Wykonawcy nie spełniający wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 Ustawy Pzp). 3. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjały technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 4.1. Wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby, właściwe do realizacji określonych czynności, które posiadają określone kwalifikacje, uwzględniając zapis rozdziału VIII, niezbędne do wykonania zamówienia: -liczba osób 1 - Kierownik budowy - ma posiadać następujące kwalifikacje: Uprawnienia wymagane prawem (uprawnienia budowlane, przynależność do OIIB) i doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy w wymiarze 3 lat, W przypadku zaproponowania osób, które nie znają języka polskiego, Wykonawca powinien zapewnić tłumacza. 4.2. Udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: -co najmniej pięć wykonanych robót, których przedmiotem była wymiana stolarki okiennej, odpowiadającym swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym objętych zamówieniem, o wartości nie mniejszej niż 150 tys. każda. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. 5. Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia muszą posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł. 6. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 8. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia, nie spełnia-na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawców, wymienionych w rozdziale VIII i IX siwz..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. - załącznik 1. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu. 1.2 Oświadczenie, że Wykonawca nie jest prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - załącznik 2 Oświadczenie musi być złożone, w zależności od formy prawnej wykonawcy, w zakresie określonym w art. 24 ust 4-8 Ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć oświadczenia od każdego z podmiotów. 1.3 Oświadczenie, że wobec Wykonawcy sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary- załącznik 3 Uwaga: załącznik dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych. 1.4 Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik 4 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 1.5 Aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik 5 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. Wykazu zrealizowanych przedsięwzięć obrazujących doświadczenia, polegającego na wykonaniu (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), minimum pięciu robót budowlanych, których przedmiotem była wymiana stolarki okiennej, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym objętych zamówieniem, o wartości nie mniejszej niż 150 tys. każda, z podaniem opisu zakresu wykonywanych prac, ich wartości, dat i miejsc wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencji od inwestora. Wykaz musi zawierać, co najmniej 5 realizacji jednak nie więcej niż 15 przykładów wykonanych robót. W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN, wartość tego kontraktu należy przeliczyć na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku prosimy o podanie daty podpisania kontraktu). Wartość tych kontraktów należy również przedstawić w EURO - załącznik 6 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) można wykazać realizacje każdego z podmiotów, które będą oceniane wspólnie. 2.2. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także wykonywanych przez nich czynności. Wykaz powinien zawierać minimum osoby w zakresie spełniania warunków określonych w rozdz. VII pkt. 4 ust. 1. Do wykazu należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzające, że osoby przewidziane do realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia -załącznik 7 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.1. Polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł. - załącznik 8. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane materiały użyte do wykonania robót budowlanych odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: Aprobat technicznych na oferowaną stolarkę okienną, z których jednoznacznie wynika, że oferowana stolarka spełnia wymagania określone w specyfikacji technicznej w pkt. 2.2.1. Jeżeli aprobata nie zawiera wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów, Wykonawca może załączyć opisy techniczne. Opis powinien zawierać nazwę własną stolarki i nazwę producenta. Zamawiający dopuszcza załączenie katalogów producenta, pod warunkiem, że z ich treści jednoznacznie wynika, że produkty te spełniają wymagania zawarte w specyfikacji technicznej - załącznik 9..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www. wso.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego WSOWL 51-150 Wrocław ul. Czajkowskiego 109 b. 104, pok. 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, w Kancelarii Jawnej - budynek nr 8 - pokój nr 121 (I piętro), ul. Czajkowskiego 109 , 51-150 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY. 1. Formularz cenowy przygotowany na podstawie warunków przedstawionych przez Zamawiającego- załącznik A 2. Ogólna informacja o firmie (wg wzoru) - załącznik 10 3. Komplet oświadczeń (wg wzoru SIWZ) - załącznik 11. 4. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów- załącznik 12 5. Dowód wpłaty wadium - załącznik 13 6. Wskazanie zakresu robót które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeśli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców, w przeciwnym przypadku wpisać nie dotyczy- załącznik 14 7. Kalkulacja cenowa zgodnie z zamieszczonym wzorem. Kalkulacja ceny na poszczególne pozycje musi zawierać w sobie wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia - załącznik 15 8. Pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających Wykonawcy osoby zdolne do wykonania zamówienia wraz z określeniem terminu udostępnienia w przeciwnym przypadku wpisać nie dotyczy- - załącznik 16 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z Ustawą Pzp - załącznik 17.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAŁADUNKU, ODBIORZE I TRANSPORCIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE WRAZ Z ICH UTYLIZACJĄ (5 ZADAŃ)
- Remont drogi S8 odc. węzeł Oleśnica Zachód - węzeł Oleśnica Północ od km 51+685 do km 52+550
- Dostawa Analizatora toksykologicznego wraz z pakietem testów dla Kliniki Medycyny Ratunkowej
- REMONT NAWIERZCHNI DOJŚĆ I DOJAZDÓW DO KLATEK PRZY UL. WIDNEJ 1, 3, 5 WE WROCŁAWIU NA TERENIE DZIAŁEK NR 5/51, 5/22 AR_1 OBRĘB GAJ
- Dostawa różnych subskrypcji w podziale na 2 części
- Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej w budynku głównym Kłodzkiej Szkoły Przedsiębiorczości ul. Szkolna 8
- Wykonanie termomodernizacji Gmachu Chemii Politechniki Warszawskiej zlokalizowanego w Warszawie - wymiana stolarki okiennej skrzynkowej oraz modernizacja instalacji centralnego ogrzewania
- Wymiana okien w budynku komunalnym mieszkalnym przy ulicy Poznańskiej nr 4 w Puszczykowie
- ADAPTACJA POMIESZCZENIA NA POTRZEBY SALKI TERAPEUTYCZNEJ W PS NR 4 W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej oraz parapetów wewnętrznych w budynku Domu Studenta nr 2 przy ul. Bohaterów Warszawy 74 w Szczecinie
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Płouszowicach
więcej: Instalowanie ram okiennych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.