eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUSŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAŁADUNKU, ODBIORZE I TRANSPORCIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE WRAZ Z ICH UTYLIZACJĄ (5 ZADAŃ)



Ogłoszenie z dnia 2025-05-30

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAŁADUNKU, ODBIORZE I TRANSPORCIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE WRAZ Z ICH UTYLIZACJĄ (5 ZADAŃ)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020625701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obornicka 100-102

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAŁADUNKU, ODBIORZE I TRANSPORCIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE WRAZ Z ICH UTYLIZACJĄ (5 ZADAŃ)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4993907-95d1-4aa5-9b72-f1d2af8adf31

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00255214

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029083/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Odbiór odpadów niebezpiecznych (INFR)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1119298

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1119298

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: INFR/324/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na załadunku, odbiorze i transporcie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wraz z ich utylizacją z podziałem na 5 zadań:

Zadanie nr 1: Wrocław
1) ul. Obornicka 100-102, Wrocław,
2) ul. Obornicka 108, Wrocław,
3) ul. Kwidzyńska 4, Wrocław,
4) ul. Ligocka 4, Wrocław,
5) ul. Trzmielowicka 28, Wrocław,
6) ul. Radarowa 7, Pietrzykowice,
7) ul. Graniczna 13, Wrocław,
8) ul. Czajkowskiego 109, Wrocław,
9) ul. Gajowicka 118-120, Wrocław,
10) ul. Hallera 36/38, Wrocław,
11) Inne lokalizacje – w obszarze ww. miejscowości po wcześniejszym uzgodnieniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień opcjonalnych, o których mowa w art. 441 ustawy Pzp, polegających na zwiększeniu (do 100%) zakresu zamówienia po wyczerpaniu kwoty umowy z zamówienia podstawowego.
Szczegółowe informacje dotyczące prawa opcji zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załączniki nr 2.-2.5 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na załadunku, odbiorze i transporcie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wraz z ich utylizacją z podziałem na 5 zadań:

Zadanie nr 2: Kłodzko
1) ul. Walecznych 59, Kłodzko,
2) ul. Sudecka 49, Duszniki Zdrój.
3) Inne lokalizacje – w obszarze ww. miejscowości po wcześniejszym uzgodnieniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień opcjonalnych, o których mowa w art. 441 ustawy Pzp, polegających na zwiększeniu (do 100%) zakresu zamówienia po wyczerpaniu kwoty umowy z zamówienia podstawowego. Szczegółowe informacje dotyczące prawa opcji zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załączniki nr 2.-2.5 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na załadunku, odbiorze i transporcie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wraz z ich utylizacją z podziałem na 5 zadań:
Zadanie nr 3: Oleśnica
1) ul. Wileńska 14, Oleśnica,
2) Inne lokalizacje – w obszarze ww. miejscowości po wcześniejszym uzgodnieniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

4.7 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień opcjonalnych, o których mowa w art. 441 ustawy Pzp, polegających na zwiększeniu (do 100%) zakresu zamówienia po wyczerpaniu kwoty umowy
z zamówienia podstawowego. Szczegółowe informacje dotyczące prawa opcji zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załączniki nr 2.-2.5 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na załadunku, odbiorze i transporcie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wraz z ich utylizacją z podziałem na 5 zadań:
Zadanie nr 4: Jastrzębie, gm. Namysłów
1) Jastrzębie, gm. Namysłów
2) Inne lokalizacje – w obszarze ww. miejscowości po wcześniejszym uzgodnieniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień opcjonalnych, o których mowa w art. 441 ustawy Pzp, polegających na zwiększeniu (do 100%) zakresu zamówienia po wyczerpaniu kwoty umowy
z zamówienia podstawowego. Szczegółowe informacje dotyczące prawa opcji zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załączniki nr 2.-2.5 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na załadunku, odbiorze i transporcie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wraz z ich utylizacją z podziałem na 5 zadań:
Zadanie nr 5: Brzeg
1) ul. Sikorskiego 6, Brzeg,
2) Pawłów, k/Brzegu,
3) Inne lokalizacje – w obszarze ww. miejscowości po wcześniejszym uzgodnieniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień opcjonalnych, o których mowa w art. 441 ustawy Pzp, polegających na zwiększeniu (do 100%) zakresu zamówienia po wyczerpaniu kwoty umowy
z zamówienia podstawowego. Szczegółowe informacje dotyczące prawa opcji zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załączniki nr 2.-2.5 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące
(art. 112 ust. 2 ustawy Pzp):
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
1a) Wykonawca winien posiadać aktualne zezwolenie (decyzję), obejmujące swym zakresem rodzaje odpadów przedstawione odpowiednio w tabeli nr 1, 2, 3, 4, 5 (załącznik nr 7 do SWZ – Tabele z wykazem kodów odpadów do zadań nr 1-5), wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami tj. w zakresie:
1) zbierania i przetwarzania odpadów (unieszkodliwiania, odzysku) (lub umowę z podmiotem prowadzącym działalność w powyższym zakresie) lub
2) zbierania (lub umowę z podmiotem prowadzącym działalność w powyższym zakresie) oraz
3) przetwarzania (lub umowę z podmiotem prowadzącym działalność w powyższym zakresie).
1aa) w przypadku przedłożenia przez Oferenta dokumentów, o których mowa w ppkt. 1a, wydanych przed dniem 05.09.2018 r. Oferent przedłoży Zamawiającemu:
• potwierdzenie złożenia wniosku do właściwego urzędu o wydanie zezwolenia/zezwoleń (decyzji) lub/i
• zaświadczenie z właściwego urzędu o wszczęciu postępowania na wydanie zezwolenia/zezwoleń (decyzji) jeżeli zostało wydane
2b) Wykonawca winien posiadać aktualne zaświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), który uprawnia do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami tj. w zakresie transportu odpadów o kodach wymienionych w załączniku nr 7 do SWZ – Tabele z wykazem kodów odpadów do zadań nr 1-5.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualne zezwolenie (decyzja), obejmująca swym zakresem rodzaje odpadów, przedstawione odpowiednio w tabeli nr 1, 2, 3, 4, 5 (załącznik nr 7 do SWZ – Tabele z wykazem kodów odpadów do zadań nr 1-5), wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami tj. w zakresie:
1) zbierania i przetwarzania odpadów (unieszkodliwiania, odzysku) (lub umowę z podmiotem prowadzącym działalność w powyższym zakresie) lub
2) zbierania (lub umowę z podmiotem prowadzącym działalność w powyższym zakresie) oraz
3) przetwarzania (lub umowę z podmiotem prowadzącym działalność w powyższym zakresie).
b) aktualne zaświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), który uprawnia do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami tj. w zakresie transportu odpadów o kodach wymienionych w załączniku nr 7 do SWZ – Tabele z wykazem kodów odpadów do zadań
nr 1-5.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy zostały zawarte w załącznikach nr 2.1-2.5 do SWZ.
Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1119298

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-11 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.