Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-09
Zgierz: Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzyw sztucznych na odpady komunalne pojemności 120 litrów i 1100 litrów do końca 2011 roku dla MPGK Sp. z o.o. w Zgierzu
Numer ogłoszenia: 285258 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zgierzu , ul. Łęczycka 24, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7162297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgkzgierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzyw sztucznych na odpady komunalne pojemności 120 litrów i 1100 litrów do końca 2011 roku dla MPGK Sp. z o.o. w Zgierzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Pojemniki 120 litrów w ilości ok. 300 sztuk. Wymagania techniczno - jakościowe: - wykonane metodą wtryskową z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD) - odporność na działanie zmiennych warunków atmosferycznych, uszkodzenia mechaniczne oraz chemikalia - użyte barwniki odporne na promieniowanie UV- użyte barwniki i tworzywa do produkcji nie mogą zawierać kadmu, ołowiu lub innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska - wykonane zgodnie z normą PN-EN-840 (dołączyć certyfikat) - dostosowane do opróżniania przez wszystkie samochody przeznaczone do wywozu odpadów komunalnych posiadające listwę grzebieniową - wyposażone w zestaw jezdny składający się z dwóch kółek jezdnych, ogumionych średnica 200 mm montowanych na stalowej osi - posiadać atest PZH (dołączyć certyfikat) - przekrój poprzeczny czworokątny - ściany boczne bez perforacji, pełne - kolor antracyt - pokrywa pojemnika wyposażona w listwę do otwierania oraz w dwie rączki do przetaczania - wymagana gładkość ścianek wewnętrznych oraz zaokrąglone narożniki - okres gwarancji 24 miesiące od daty dostarczenia pojemników - wyklucza się dostawę uszkodzonych lub niekompletnych pojemników. Za uszkodzenia uważa się pęknięcia - także pęknięcia sklejone, znaczne otarcia oraz inne uszkodzenia zmniejszające istotnie trwałość pojemnika oraz jego estetykę - pojemniki musza być czyste - bez napisów i oznakowań poza oznakowaniami fabrycznymi - ściany boczne bez perforacji - pełne zadanie nr 2 Pojemniki 1100 litrów w ilości ok. 150 sztuk Wymagania techniczno - jakościowe: -wykonane metodą wtryskową z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD) - odporność na działanie zmiennych warunków atmosferycznych, uszkodzenia mechaniczne oraz chemikalia - użyte barwniki odporne na promieniowanie UV - użyte barwniki i tworzywa do produkcji nie mogą zawierać kadmu, ołowiu lub innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska - wykonane zgodnie z normą PN-EN-840 (dołączyć certyfikat) - wyposażone w zestaw jezdny składający się z czterech kółek jezdnych, ogumionych, średnica 200 mm z czego dwa kółka powinny posiadać hamulec - dostosowane do opróżniania przez wszystkie samochody przeznaczone do wywozu odpadów komunalnych posiadających listwę grzebieniową i tylne wysięgniki podnoszące - posiadać atest PZH (dołączyć certyfikat) - pokrywa pojemnika płaska posiadająca co najmniej jeden uchwyt do jej podnoszenia - zamontowane uchwyty boczne umożliwiające opróżnianie poprzez podnoszenie pojemnika uchwytami załadowczymi śmieciarki - wzmocnienie pojemnika (korpusu) na całej wysokości - okres gwarancji 24 miesiące od daty dostarczenia pojemników - kolor antracyt - wymagana gładkość ścianek wewnętrznych oraz zaokrąglone narożniki - wyklucza się dostawę uszkodzonych lub niekompletnych pojemników. Za uszkodzenia uważa się pęknięcia - także pęknięcia sklejone, znaczne otarcia oraz inne uszkodzenia zmniejszające istotnie trwałość pojemnika oraz jego estetykę - pojemniki musza być czyste - bez napisów i oznakowań poza oznakowaniami fabrycznymi - ściany boczne bez perforacji - pełne Określone ilości mają charakter ilości planowanych, orientacyjnych; faktyczne ilości poszczególnych materiałów zostaną określone przez Zamawiającego w okresie realizacji umowy. W razie niezgodności dostarczonego towaru z postawionymi wymaganiami , a w szczególności co do barwy, kształtu, wymiarów, struktury i parametrów technicznych Zamawiający ma prawo zakwestionować jakość przywiezionego materiału i odmówić jego przyjęcia Na dostarczony materiał wymagany jest atest, który zostanie przedstawiony Zamawiającemu po zrealizowaniu dostawy. Dostawy realizowane będą samochodami Dostawcy w dni robocze. Zamawiający zobowiązuje się do przyjmowania dostaw w godz.700- 15oo . Wydanie pojemników przez Dostawcę następuje po jego rozładunku na składowisko Zamawiającego przy ul. Wiosny Ludów 22 w Zgierzu i pokwitowaniu jego odbioru. Wraz z dostawą Dostawca dostarcza dowód dostawy . Dostawca zobowiązuje się do zachowania ciągłości dostaw.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w wysokości max 20% wartości zamówienia podstawowego dla zad nr 1 i zad nr 2
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również którzy wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone załączonymi dokumentami (np. referencjami), że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz załączonego wykazu wykonanych dostaw i referencji wg kryterium: spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz opłaconej polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia , wg kryterium: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
zaparafowany wzór umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy będą możliwe wówczas, jeżeli: 1) nie będą dotyczyły istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy albo 2) okażą się korzystne dla Zamawiającego, przy czym korzystność zmiany rozpatrywana będzie przez Zamawiającego w ujęciu subiektywnym, w odniesieniu do konkretnego stanu faktycznego i całokształtu praw i obowiązków Zamawiającego wynikających z zawartej umowy albo 3) konieczność takich zmian wyniknie z okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności w przypadkach: istotnej zmiany na rynku walutowym, istotnej zmiany na rynku ekonomicznym, istotnej zmiany prawa - zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, istotna, odbiegająca od normy, zmiana warunków atmosferycznych, itp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgkzgierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zgierz, ul. Łęczycka 24..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2010 godzina 09:30, miejsce: Zgierz, ul. Łęczycka 24..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 16.10.2010.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej, przy czym oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem, albo drogą elektroniczną. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę elektronicznej formy porozumiewania się z Zamawiającym - wymagane jest telefoniczne uprzedzenie Zamawiającego o takim zamiarze na numer: 42 716 22 97 - pod rygorem nie uznania tej czynności za wykonaną..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pojemniki 120 litrów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki 120 litrów w ilości ok. 300 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pojemniki 1100 litrów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki 1100 litrów w ilości ok. 150 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- 20/ZP/26 - USŁUGA ŻYWIENIA ZLECONEGO - POSIŁKÓW PROFILAKTYCZNYCH
- Zakup rozwiązań IT w ramach zad. pn: Modernizacja oddziałów zabiegowych onkolog. wraz z rozbudową bloku operacyjnego i zakupem sprzętu med. w WSS w Zgierzu realiz. w ramach KPO i Zwięk. Odporności:
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie konkursu pięknego czytania "Książka Mówi"
- świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie konferencji z elementami warsztatowymi "POZA SZKOŁĄ - EDUKACJA, KTÓRA DZIAŁA!"
- ,,Racjonalizacja zużycia energii w budynku bursy w Zespole Licealno- Sportowym w Aleksandrowie Łódzkim''
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy Pawłowice dla Gminnego Zespołu Komunalnego w Pawłowicach
- Dostawa nowych pojemników na odpady komunalne o pojemnościach 80, 120, 140, 240 litrów
- Dostawy kontenerów o pojemnościach 660, 770, 1100 litrów do gromadzenia odpadów w Mieście Mysłowice
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wąsewo w 2026 r.
- Dostawa Specjalistycznych środków dezynfekcyjnych, znieczulenia przewodowe i pojemniki na odpady z podziałem na pakiety
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





