Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-28
Tułowice: Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z przedmiotów ogólnokształcących w Publicznym Technikum Leśnym przy Zespole Szkół w Tułowicach w ramach projektu pn.: Przyszłość należy do specjalistów - edycja II, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Numer ogłoszenia: 283999 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Tułowicach , ul. Zamkowa 15, 49-130 Tułowice, woj. opolskie, tel. 77 4277036, 4277040, faks 77 4277037.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tltulowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Edukacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z przedmiotów ogólnokształcących w Publicznym Technikum Leśnym przy Zespole Szkół w Tułowicach w ramach projektu pn.: Przyszłość należy do specjalistów - edycja II, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla młodzieży uczęszczającej do Publicznego Technikum Leśnego w Tułowicach w ramach realizacji projektu Przyszłość należy do specjalistów - edycja II, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów ogólnokształcących: Część I prowadzanie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z chemii (średnio 1h/tyg.) łącznie 15h (w 2011r. - 6h, w 2012 - 9h). Część II prowadzanie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z fizyki (średnio 1h/tyg.) łącznie 15h (w 2011r. - 6h, w 2012 - 9h). Uwaga - godzina lekcyjna = 45 minut. Wszystkie zajęcia objęte niniejszym zamówieniem muszą odbywać się w szkole, w miarę możliwości zaraz po zakończeniu zajęć lekcyjnych przy frekwencji minimum 5 beneficjentów. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną ilością godzin zajęć, zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi do akceptacji Koordynatorowi Projektu i dyrektorowi Zespołu Szkół w Tułowicach. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć, jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć/listy obecności oraz do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy wykładowców. Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: a) przeprowadzenie diagnozy poziomu wiedzy młodzieży, b) opracowanie programu zajęć i przedstawienie go do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i Koordynatorowi projektu, c) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Dyrektora Zespołu Szkół w Tułowicach i Koordynatora projektu, d) prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć, e) oznaczenie dokumentacji w ramach prowadzonych zajęć zgodnie z wytycznymi dla promocji w ramach PO KL. Na każdą część zamówienia Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę na daną część zamówienia, zostanie wykluczony z postępowania dotyczącego tej części zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku, Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali lub wykonują w przypadku usług ciągłych należycie, usługi polegające na prowadzeniu przedmiotowych zajęć odpowiednio dla właściwej części przedmiotu zamówienia o którą ubiega się wykonawca dla młodzieży ponadgimnazjalnej
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia tego warunku, Wykonawcy zobowiązani są wskazać odpowiednio, iż dysponują osobą posiadającą: wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym, co najmniej stopień nauczyciela kontraktowego, min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć dla młodzieży w wieku ponadgimnazjalnym, umiejętność obsługi komputera.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- dyplom ukończenia studiów wyższych magisterskich kierunkowych, - dokument potwierdzający przygotowanie pedagogiczne, - akt nadania co najmniej stopień nauczyciela kontraktowego, - oświadczenie o posiadaniu umiejętności obsługi komputera;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tltulowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Zespołu Szkół w Tułowicach ul. Zamkowa 15, 49-130 Tułowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół w Tułowicach ul. Zamkowa 15, 49-130 Tułowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest na potrzeby Projektu Przyszłość należy do specjalistów - edycja II współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzanie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z chemii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzanie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z chemii (średnio 1h/tyg.) łącznie 15h (w 2011r. - 6h, w 2012 - 9h).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzanie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z fizyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzanie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z fizyki (średnio 1h/tyg.) łącznie 15h (w 2011r. - 6h, w 2012 - 9h).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Platforma edukacyjna do zajęć z programowania dla 172 uczniów czterech szkół podstawowych Gminy Janów
- Usługa szkolenia dla kadry prowadzącej dydaktykę na Uniwersytecie Łódzkim w ramach projektu "Potęga dydaktyki - program rozwoju kwalifikacji i kompetencji kadry Uniwersytetu Łódzkiego".
- Przeprowadzenie szkolenia dla usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej rodzinnej i instytucjonalnej
- Przeprowadzenie cyklu szkoleń w ramach projektu: Akcja edukacja -podniesienie wiedzy i kompetencji uczniów szkół podstawowych ZIT MOF Piły z zakresu bezpieczeństwa w ruchu drogowym
- Szkolenie alpejskie ratowników górskich - przygotowanie do transgranicznych działań ratowniczych w okresie zimy, organizowanego w ramach współpracy transgranicznej GOPR i Horskiej Służby
- Udzielnie wsparcia specjalistycznego w formie szkoleń i warsztatów dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





