eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa sprzątania w pomieszczeniach 6 przychodni rejonowych wchodzących w skład Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer z siedzibą w W-wie przy ul. Strusia 4/8.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Warszawa: Usługa sprzątania w pomieszczeniach 6 przychodni rejonowych wchodzących w skład Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer z siedzibą w W-wie przy ul. Strusia 4/8.
Numer ogłoszenia: 283095 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, fax. 022 8120796.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania w pomieszczeniach 6 przychodni rejonowych wchodzących w skład Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer z siedzibą w W-wie przy ul. Strusia 4/8..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania w pomieszczeniach 6 (sześciu) Przychodni Rejonowych wchodzących w skład Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer z siedzibą w W-wie przy ul. Strusia 4/8. 2. WYKAZ PRZYCHODNI OBJĘTYCH USŁUGĄ: - Przychodnia Rejonowa Nr 1 w W-wie przy ul. Strusia 4/8, pow. ok. 2000 m 2 - Przychodnia Rejonowa Nr 2 w Warszawie przy ul. Patriotów 170, pow.ok.700 m 2 - Przychodnia Rejonowa Nr 3 w W-wie przy ul. Żegańskiej 2 C , pow. ok. 140 m 2 - Przychodnia Rejonowa Nr 4 w Warszawie przy ul. Korkowej 87, pow. ok.200 m2 - Przychodnia Rejonowa nr 5 w Warszawie przy ul. Trakt Lubelski 167 pow. ok. 200 m 2 - Przychodnia Rejonowa Nr 6 w Warszawie przy ul. Patriotów 46/48, pow. ok.700 m2 3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 p.z.p., w tym: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, posiadają niezbędny potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia tj.: 1) wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie usługi o wartości min. 350 000 zł. brutto każda, polegające na sprzątaniu obiektów służby zdrowia. 2) dysponują co najmniej: 2 szorowarkami, 2 polerkami , 6 profesjonalnymi odkurzaczami, maszyną do czyszczenia posadzek z terakoty. 3) Zastosują do realizacji zamówienia środki czyszczące przeznaczone do mycia i dezynfekcji, dopuszczone do obrotu i użytkowania na terenie obiektu służby zdrowia , w których skład wchodzą preparaty niszczące wirusy , grzyby , bakterie i prątki . 4) Zatrudnią minimum: Przychodnia Rejonowa nr 1: - 2 osoby sprzątające w godz. 22.00-06.00 przez cały okres świadczenia usług - w dni robocze, -1 osobę sprzątającą w godzinach 7.00-15.00, codziennie w dni robocze, Przychodnia Rejonowa nr 2 i 6 - po jednej osobie sprzątającej codziennie w dni robocze w godz. 14.00 - 20.00 ( sześć godzin) Przychodnia Rejonowa nr 3,4,5 -po jednej osobie sprzątającej codziennie w dni robocze w godz. 16.00 - 20.00 (cztery godziny) Przychodnia Rejonowa nr 3 : - dodatkowo 1 osobę w każdy dzień wolny od pracy (soboty, niedziele i święta w czasie niezbędnym do sprzątnięcia przychodni po dyżurze) 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków w następujący sposób: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie: oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 2 do SIWZ) złożonego przez wykonawcę, na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Ponadto dla oceny spełnienia warunku wykonania, co najmniej dwóch usług o wartości min. 350 000 zł. brutto każda, polegających na sprzątaniu obiektów służby zdrowia Zamawiający dokona analizy przedłożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych usług -wg załącznika nr 4 do SIWZ oraz dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli podmioty łącznie wykonały co najmniej dwie usługi o wartości, co najmniej 350 000 zł brutto każda, polegające na sprzątaniu obiektów służby zdrowia 3. Dla oceny posiadania wymaganych urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia Zamawiający dokona analizy wykazu sprzętu- wg załącznika nr 5 do SIWZ. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli podmioty łącznie posiadają wymagane urządzenia. 4.Dla oceny spełnienia warunku zastosowania do realizacji zamówienia środków czyszczących przeznaczonych do mycia i dezynfekcji, dopuszczonych do obrotu i użytkowania na terenie obiektu służby zdrowia, w których skład wchodzą preparaty niszczące wirusy , grzyby , bakterie i prątki zamawiający dokona analizy przedłożonego przez Wykonawcę wykazu środków-wg załącznika nr 6 do SIWZ oraz załączonych kart charakterystyki preparatu i oświadczenia, że zaproponowane środki są dopuszczone do obrotu i użytkowania. 5.Dla oceny spełnienia warunku zatrudnienia odpowiedniej ilości osób, określonej w Rozdz. V ust.2 pkt.4 SIWZ dokona analizy przedłożonego przez Wykonawcę wykazu osób- załącznika nr 7 do SIWZ. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie zobowiązany jest spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 . Warunki określone w pkt. 2 i 3 wykonawcy zobowiązani są spełnić łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie złożą wraz z ofertą, w terminie podanym w rozdziale XI SIWZ, niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy: w trybie art. 22, ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokument powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych usług polegających na sprzątaniu obiektów służby zdrowia o wartości min. 350 000 zł. brutto każda ( min. 2) - załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi polegające na sprzątaniu obiektów zostały wykonane należycie. Dokumenty te zawierać muszą informacje o rodzaju zamówienia, jego wartości, terminie wykonania oraz zamawiającym i jednoznacznie potwierdzać, że roboty zostały wykonane należycie. 7. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Wykaz środków czyszczących przewidzianych do realizacji zamówienia, określający co najmniej: nazwę środka, opis działania potwierdzający wymagane właściwości środków czyszczących (określone w Rozdziale V ust. 2 pkt. 3 )- załącznik nr 6 do SIWZ. 9. Karty charakterystyki preparatu chemicznego dla środków czyszczących określonych w wykazie. 10. Oświadczenie, że zaoferowane środki są dopuszczone do obrotu i użytkowania na terenie obiektu służby zdrowia. 11. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, opracowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 12. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 13. Dokumenty wymienione w pkt 2,3,4,6,9 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty wspólnej oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 1 i 2 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. Oświadczenia wymienione w ust. 1 muszą być złożone w oryginale, natomiast dokumenty wymienione w ust. 2 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej zadrukowanej lub zapisanej stronie przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną. 14. Dokumenty wymienione w pkt 1,5,7,8,10,11,12 muszą być złożone w oryginale - w przypadku pełnomocnictwa również w kopii poświadczonej notarialnie. Załączniki będą wypełnione przez wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian. Załączniki dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedstawione są w formie wzoru graficznego. Wykonawca może przedstawić załączniki wg własnego układu graficznego, lecz muszą one zawierać wszystkie zapisy i informacje ujęte we wzorach, oraz nie mogą zawierać zapisów innych niż wymagane przez zamawiającego we wzorach. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych załączników nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy. 15. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli ze złożonych dokumentów i oświadczeń będzie jednoznacznie wynikało, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy opisane powyżej oraz wymagania zamawiającego dotyczące zawartości treści tych dokumentów. 16. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy zamawiający wezwie do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń -wymienionych powyżej - wykonawców, którzy nie złożyli ich wraz z ofertą lub do ich poprawienia, jeżeli złożone dokumenty zawierają błędy, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 17. Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa powyżej, powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez zamawiającego w niniejszej SIWZ nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 18. Jeżeli wykonawca nie uzupełni lub nie poprawi w określonym przez zamawiającego terminie, dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego pok. 303 lub ze strony internetowej Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO Warszawa Wawer, ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, pokój nr 301, III piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.