eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › PODZIAŁ NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCEJ W ZASOBIE ODDZIAŁU TERENOWEGO BIURA AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO W OLSZTYNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-09

Olsztyn: PODZIAŁ NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCEJ W ZASOBIE ODDZIAŁU TERENOWEGO BIURA AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO W OLSZTYNIE
Numer ogłoszenia: 282392 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego ul. Nowowiejska 26A Oddział Terenowy Biura AMW w Olsztynie , ul. Artyleryjska 3B, 10-127 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5353848, faks 089 5353847.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja Mienia Wojskowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PODZIAŁ NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCEJ W ZASOBIE ODDZIAŁU TERENOWEGO BIURA AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO W OLSZTYNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych polegających na geodezyjnym podziale nieruchomości położonej w m. Nurzec-Stacja, gmina Nurzec-Stacja, powiat siemiatycki, województwo podlaskie, oznaczonej w ewidencji gruntów obrębu Nurzec-Stacja numerem działki: - 1178.20 o powierzchni 0,0695 ha - na 11 działek oraz sporządzeniu niezbędnej dokumentacji geodezyjnej do celów formalno-prawnych. Nieruchomość posiada założoną księgę wieczystą KW Nr BI3P.00005646.1 prowadzoną przez Sąd Rejonowy w Bielsku Podlaskim, X Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Siemiatyczach. Nieruchomość położona jest na terenie, dla którego Gmina Nurzec-Stacja nie posiada obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego. Podział nieruchomości będzie dokonany na podstawie art. 94 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1996 r. o gospodarce nieruchomościami, jako nie będący sprzeczny z przepisami odrębnymi. Zasięg terytorialny i rzeczowy ww. podziału określony jest na załączonym wyrysie z mapy zasadniczej w skali 1:1 000. Z oryginałami materiałów dotyczących zamówienia Wykonawca może zapoznać się w Sekcji Przejmowania i Zagospodarowania Nieruchomości - pok. 106, 108. Zakres pracy geodezyjnej obejmuje: I Etap, Opracowanie na mapie pozyskanej z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Siemiatyczach wstępnego projektu podziału ww. działki nr 1178/20, po uzgodnieniu z Zamawiającym granic projektowanych do wydzielenia działek gruntu i dostarczenie do siedziby Zamawiającego w terminie 15 dni od dnia zawarcia umowy w celu wystąpienia przez Zamawiającego z wnioskiem do Wójta Gminy Nurzec-Stacja o wydanie opinii dotyczącej podziału opisanej działki. II etap, a) wyniesienie projektu podziału nieruchomości, wznowienie znaków granicznych niezbędnych do wykonania podziału działki nr 1178.20; b) wykonanie całości prac obliczeniowych i kameralnych; c) sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu protokółu z przyjęcia granic nieruchomości, przyjętego do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; d) sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu mapy z projektem podziału nieruchomości wraz z wykazem zmian gruntowych w ilości 5 egzemplarzy, przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; równocześnie dostarczenie Zamawiającemu wypisu z ewidencji gruntów i kopi mapy ewidencyjnej dla działki nr 1178.20; - w terminie 50 dni od dnia przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego postanowienia uzgadniającego wstępny projekt podziału nieruchomości. Wznowienie punktów granicznych niezbędnych do wykonania podziału nieruchomości stanowi koszt podziału. III etap, Wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi, okazanie ich położenia przedstawicielowi Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Olsztynie i osobom zainteresowanym, sporządzenie z tych czynności protokółu podlegającemu włączeniu do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Siemiatyczach, którego kopię należy dostarczyć Zamawiającemu oraz sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu ostatecznej dokumentacji geodezyjnej do celów formalno-prawnych (mapy podziału nieruchomości,opisu i mapy wraz z wykazem zmian gruntowych w ilości 5 egzemplarzy) - w terminie 21 dni od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o uprawomocnieniu się decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości. Przyjęcie przez Zamawiającego realizacji przez Wykonawcę przedmiotu umowy lub jego części zostanie potwierdzone przez strony protokołem odbioru poprzedzonym przyjęciem operatu podziału nieruchomości lub dokumentacji geodezyjnej do zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Siemiatyczach. Zamawiający przewiduje częściowy odbiór prac, w związku z tym możliwa jest zapłata wynagrodzenia w II ratach wynikających z etapów realizacji zamówienia, w oparciu o fakturę wystawioną przez Wykonawcę i podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru : I rata po zakończeniu realizacji I etapu podziału nieruchomości w wysokości 20 % należności za wykonanie podziału, II rata po zakończeniu realizacji II i III etapu podziału nieruchomości w wysokości 80 % należności za wykonanie podziału. Wykonawca poniesie w szczególności koszty związane z: - udostępnieniem materiałów z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Siemiatyczach, - uwierzytelnieniem dokumentacji geodezyjnej do celów formalno-prawnych, - uzyskaniem innych materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.60.00 - Usługi techniczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 86.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokonanie oceny spełnienia tego warunku polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego czy na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń Wykonawca posiada aktualne i obowiązujące uprawnienia w zakresie świadczenia usług związanych z dokonywaniem rozgraniczeń i podziałów nieruchomości oraz sporządzeniem dokumentacji geodezyjnej do celów formalno-prawnych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokonanie oceny spełnienia tego warunku polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego czy na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń Wykonawca posiada aktualne i obowiązujące uprawnienia w zakresie świadczenia usług związanych z dokonywaniem rozgraniczeń i podziałów nieruchomości oraz sporządzeniem dokumentacji geodezyjnej do celów formalno-prawnych lub dysponuje albo będzie dysponować personelem posiadającym wymienione uprawnienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień umowy zawartej w trybie przetargu nieograniczonego w następujących przypadkach: 1) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) gdy zmiany te są korzystne lub neutralne dla Zamawiającego. 3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. 4. Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego poinformowania Zamawiającego o stanie realizacji przedmiotu umowy w przypadku spodziewanego opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy lub wystąpienia innych problemów związanych z terminowym wykonaniem umowy, w szczególności, gdy pojawi się zagrożenie jej wykonania. 5. Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1 ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Mienia Wojskowego, Oddział Terenowy w Olsztynie, 10-127 Olsztyn, ul. Artyleryjska 3b, Kancelaria Oddziału, pokój 113, I piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2011 godzina 08:30, miejsce: Agencja Mienia Wojskowego, Oddział Terenowy w Olsztynie, 10-127 Olsztyn, ul. Artyleryjska 3b, Kancelaria Oddziału, pokój 113, I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.