Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wraz z wdrożeniem i konfiguracją sprzętu komputerowego i oprogramowania służącego zabezpieczeniu działania infrastruktury Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olsztyński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Bema 5
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-516
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-olsztynski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-olsztynski.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z wdrożeniem i konfiguracją sprzętu komputerowego i oprogramowania służącego zabezpieczeniu działania infrastruktury Zamawiającego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95a6ec9f-a962-4e09-94fd-0c8edccf3538
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00451023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044015/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach zadania "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Olsztynie"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, konkurs grantowy w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-olsztynski/demand/236335/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem Platformy eZamawiający zwanej dalej Platformą znajdującej się pod adresem:
https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl
Link do Platformy znajduje się pod adresem:
https://bip.powiat-olsztynski.pl/5037/platforma-zakupowa.html
Bezpośredni link do postępowania:
https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-olsztynski/demand/236335/notice/public/details
2.Jakiekolwiek dokumenty, oświadczenia i informacje przekazane w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy zostaną przez Zamawiającego zignorowane.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Za datę przekazania oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, informacji, dokumentów przyjmuje się datę ich wysłania na Platformie.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Powiatu Olsztyńskiego: https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Rejestracja konta następuje poprzez kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie, konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych,
3) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej. Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji,
4. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie PDF zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż PDF wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
5. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej,
3) zainstalowana dowolna aktualna wersja przeglądarki internetowej wspierana przez producenta obsługująca TLS 1.2,
4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf
6. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB:
1) Zamawiający zaleca stosowanie następujących formatów danych wskazanych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ramach Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych: .pdf,.doc, .docx, .zip, .7z,.PAdES;
2) Zamawiający dopuszcza stosowanie pozostałych formatów danych wskazanych w Krajowych Ramach Interoperacyjności,
3) Zamawiający nie obsłuży plików, które nie znajdują się na liście plików wskazanych w Krajowych Ramach Interoperacyjności.
7. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert,
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar, który udostępnia poprzez Internet usługę umożliwiającą synchronizację czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym obowiązującym w Polsce.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IRL-III.272.11.2025.EM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem i konfiguracją sprzętu komputerowego i oprogramowania służącego zabezpieczeniu działania infrastruktury Zamawiającego w ramach projektu pn. „Poprawa cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Olsztynie”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
1) cena - 60 pkt waga kryterium
2) parametry techniczne – 40 pkt waga kryterium, w tym:
a) podkryterium: deduplikator – 20 punktów
b) podkryterium: macierz dyskowa – 5 punktów
c) podkryterium: przełącznik sieciowy 1 – 5 punktów
d) podkryterium: przełącznik sieciowy 2 (PoE) – 10 punktów
2. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.
3. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:
a) co najmniej dwa zamówienia, które zakresem przedmiotu zamówienia obejmowały dostawę sprzętu serwerowo-backupowego, urządzeń bezpieczeństwa sieciowego i przełączników sieciowych o wartości co najmniej 300 tys. zł brutto każdego z zamówień oraz
b) co najmniej dwa zamówienia, które zakresem przedmiotu zamówienia obejmowały wdrożenie systemów i oprogramowania serwerowo backupowego i bezpieczeństwa sieciowego (w tym konfiguracji przełączników sieciowych i urządzeń UTM) działających w, lub współpracujących ze środowiskiem wirtualizacji Wmware.
Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca wykazał, że wykonał dwa zamówienia, które swoim zakresem obejmowały jednocześnie dostawę sprzętu serwerowo-backupowego, urządzeń bezpieczeństwa sieciowego i przełączników sieciowych o wartości co najmniej 300 tys. zł brutto każdego z zamówień oraz wdrożenie systemów i oprogramowania serwerowo backupowego i bezpieczeństwa sieciowego (w tym konfiguracji przełączników sieciowych i urządzeń UTM) działających w, lub współpracujących ze środowiskiem wirtualizacji WMware.
Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza sumowania wartości różnych umów zrealizowanych przez Wykonawcę, które łącznie spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie wartości zrealizowanych zamówień określony w pkt 1 lit. a).
2) dysponuje następującymi osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia:
a) jedna osoba, która będzie pełniła funkcję Koordynatora, która:
- kierowała zespołem osób po stronie Wykonawcy w co najmniej trzech zamówieniach polegających na dostawie sprzętu serwerowo-backupowego, urządzeń bezpieczeństwa sieciowego, przełączników sieciowych i wdrożeniu systemów i oprogramowania serwerowo-backupowego i bezpieczeństwa sieciowego (w tym konfiguracji przełączników sieciowych i urządzeń UTM) działających w, lub współpracujących ze środowiskiem wirtualizacji WMware, o wartości co najmniej 300 tys. zł brutto każde, odebranych do dnia składania ofert;
- posiada umiejętności zarządzania projektem potwierdzone aktualnym certyfikatem jednego z międzynarodowych systemów zarządzania projektami: Prince2, AgilePM lub Project Management Professional (PMP);
b) dwie osoby, które będą pełniły funkcję Inżynierów sieciowych, które:
- wdrażały systemy sieci LAN w co najmniej trzech zamówieniach (każda z osób), obejmujących zakresem przedmiotu zamówienia w szczególności wykonanie i wdrożenie systemu sieci LAN, którego częścią była instalacja i konfiguracja urządzeń aktywnych, takich jak przełączniki sieciowe i urządzenia UTM, odebranych do dnia składania ofert;
- posiadają aktualny certyfikat dotyczący zaawansowanego routingu i switchingu na poziomie co najmniej Professional lub Advanced wydany przez producenta oferowanych przełączników lub jednego z leaderów ujętych w raporcie 2024 Gartner® Magic Quadrant™ for Enterprise Wired and Wireless LAN Infrastructure;
- posiadają aktualny certyfikat wydany przez producenta oferowanego rozwiązania UTM lub jednego z vendorów ujętych w raporcie 2022 Gartner® Magic Quadrant™ for Network Firewalls,
c) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inżyniera ds. serwerów i pamięci masowych, która:
- wdrażała macierze i rozwiązania backupowe w co najmniej trzech zamówieniach obejmujących zakresem przedmiotu zamówienia w szczególności zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie macierzy oraz rozwiązań backupowych, odebranych do dnia składania ofert;
- posiada aktualny certyfikat na poziomie co najmniej Professional wydany przez producenta oferowanej macierzy oraz deduplikatora;
d) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inżyniera ds. backupu, która:
- wdrażała rozwiązania backupu w co najmniej trzech zamówieniach obejmujących zakresem przedmiotu zamówienia w szczególności wdrożenie rozwiązań backupu, odebranych do dnia składania ofert,
- posiada aktualny certyfikat dotyczący backupu na poziomie co najmniej Professional lub Advanced.
e) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inżyniera ds. wirtualizacji, która:
- wdrażała rozwiązania w środowisku VMWare w co najmniej trzech zamówieniach, których przedmiot realizowany był w środowisku wirtualizacji VMWare, odebranych do dnia składania ofert,
- posiada aktualny certyfikat dotyczący systemu wirtualizacji - VMware - na poziomie co najmniej Professional z roku minimum 2024.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji wymienionych w pkt 2 lit. od b) do e) przez jedną osobę, z zastrzeżeniem, że funkcję inżyniera sieciowego mają pełnić dwie różne osoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia aktualnych na dzień ich złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lata, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dostaw dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 i 2 w ramach dwóch umów, które swoim zakresem obejmowały jednocześnie dostawę sprzętu serwerowo-backupowego, urządzeń bezpieczeństwa sieciowego i przełączników sieciowych o wartości co najmniej 300 tys. zł brutto każdego z zamówień oraz wdrożenie systemów i oprogramowania serwerowo backupowego i bezpieczeństwa sieciowego (w tym konfiguracji przełączników sieciowych i urządzeń UTM) działających w, lub współpracujących ze środowiskiem wirtualizacji WMware, WYPEŁNIA TYLKO WYKAZ DOSTAW i nie wypełnia Wykazu usług.
2) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
3) Wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. Przedmiotowymi środkami dowodowymi mogą być: karty katalogowe, wydruki ze stron internetowych, broszury, instrukcje użytkownika, dokumentacje serwisowe, specyfikacje techniczne, deklaracje zgodności oraz certyfikaty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych dla oprogramowania w postaci karty katalogowej, specyfikacji technicznej lub instrukcji użytkownika z opisem funkcjonalności oprogramowania.2. Na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. Przedmiotowymi środkami dowodowymi mogą być: karty katalogowe, wydruki ze stron internetowych, broszury, instrukcje użytkownika, dokumentacje serwisowe, specyfikacje techniczne, deklaracje zgodności oraz certyfikaty potwierdzające spełnienie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego, służącego potwierdzeniu, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego lub złożony przedmiotowy środek dowodowy będzie niekompletny, Zamawiający wezwie do jego złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Jeżeli w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentacji nie wynika z odpisu lub informacji Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć z ofertą pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem Konsorcjum, jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej.2. Jeżeli w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia działa osoba, której umocowanie do jego reprezentacji nie wynika z odpisu lub informacji Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć z ofertą pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zostały opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-olsztynski/demand/236335/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-17 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-15
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający dopuszcza, by przedmiotowe środki dowodowe zostały złożone w języku angielskim.INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Sukcesywna dostawa gazu płynnego - propan do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie z podziałem na 3 zadania
- Dostawa napełniaczy do worków na piasek
- Bieżące utrzymanie nawierzchni bitumicznych na terenach administrowanych przez Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie
- Zakup auta dla Sekcji Zespołów Sprzątających
- OBO 2025 Osiedle Kętrzyńskiego: "Bezpiecznie do szkoły i domu - remont jezdni przy ul. Dworcowej 6"
- Przygotowanie i dowóz posiłków do policyjnych pomieszczeń dla osób zatrzymanych na terenie województwa warmińsko-mazurskiego i do Policyjnej Izby Dziecka w Olsztynie (15 zadań częściowych)
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz pakiet szkoleń dla Gminy Świedziebnia
- Wirtualizacja środowiska serwerowego w Starostwie Powiatowym w Szamotułach
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Dostawa i wdrożenie systemu digitalizacji dokumentacji medycznej.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla pracowników Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi w 2025 r.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.