Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 281803 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Warszawie , ul. Stawki 40, 01-040 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4781517, fax. 022 4781661.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.wawa.ibip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Warszawie, wyszczególnionego poniżej wg następujących części (zadań) zamówienia: I. CZĘŚĆ PIERWSZA - SPRZĘT KOMPUTEROWY Kod CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe TABELA A PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: - szczegóły w SIWZ II. CZĘŚĆ DRUGA - SPRZĘT SIECIOWY Kod CPV: 32420000-3 Urządzenia sieciowe, 32421000-0 Okablowanie sieciowe TABELA B PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:- szczegóły w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.42.00.00-3, 32.42.10.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium1 w wysokości: - I. CZĘŚĆ PIERWSZA - SPRZĘT KOMPUTEROWY - ZGODNIE Z TABELĄ A PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - 3.500,00 zł. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) - II. CZĘŚĆ DRUGA - SPRZĘT SIECIOWY - ZGODNIE Z TABELĄ B PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - 1.500,00 zł. (słownie: tysiąc pięćset złotych) Wykonawca składający ofertę na całość zamówienia obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Ustawy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy wymienieni w art.22 ust.1 oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wraz z ofertą, zgodnie z art. 44 Ustawy, Wykonawcy składają pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz składają dokumenty wymienione w SIWZ, na podstawie których Zamawiający dokona potwierdzenia spełnienia powyższych warunków. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oprócz warunku dotyczącego posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dokonana zostanie w oparciu o załączone do oferty dokumenty, metodą - spełnia/nie spełnia. Oferta oraz wszystkie załączone dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia. Oferta powinna być umieszczona w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie z napisem - Oferta - (Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego dla UKS w Warszawie) nie otwierać przed dniem 12.11.2008r. godz. 10.30 i koniecznie opatrzony pieczątką Wykonawcy z adresem..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby wraz z ofertą Wykonawcy złożyli dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu oraz spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego. - Zamawiający wymaga złożenia oświadczeń lub dokumentów, zgodnych z poniższym wykazem: 1.Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. (Wzory tj. niezbędne elementy i informacje które muszą zawierać formularze i oświadczenia sporządzane przez Wykonawców określono w Rozdziale II niniejszej SIWZ - Wzory druków i formularzy dla Wykonawców). 2.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 3.Dowód wniesienia wadium (wymagania dotyczące wniesienia wadium określono w pkt.8 niniejszej SIWZ) - W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga przedstawienia następujących dokumentów: 4.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga przedstawienia następujących dokumentów: 6.Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez oferowane produkty oznakowania CE (dotyczy następujących elementów przedmiotu zamówienia: PC, notebooków, monitorów, drukarek, serwera, szaf serwerowych, switchy). 7.Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (dotyczy następujących elementów przedmiotu zamówienia: PC, notebooków, monitorów, drukarek, serwera, szaf serwerowych, switchy). Do oferty należy dołączyć kopie certyfikatu potwierdzającego spełnianie wymogu. 8.Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (dotyczy następujących elementów przedmiotu zamówienia: PC, notebooków, monitorów, drukarek, serwera, szaf serwerowych, switchy). Do oferty należy dołączyć kopie certyfikatu potwierdzającego spełnianie wymogu. 9.Dokument stwierdzający, że głośność urządzenia spełnia wymagania normy ISO 9296 (dotyczy następujących elementów przedmiotu zamówienia: PC, serwera, drukarek). Do oferty należy dołączyć oświadczenie producenta lub raport badawczy wykonany przez notyfikowane laboratorium -potwierdzające spełnianie wymogu. 10.Dokument stwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z oferowanym systemem operacyjnym Microsoft. Do oferty należy dołączyć wydruk ze strony Microsoft potwierdzający kompatybilność. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2.Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3.Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których jest mowa powyżej (oprócz formularza ofertowego i oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 Ustawy) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku złożenia przez podmioty oferty wspólnej - dokumenty, o których jest mowa powyżej (oprócz Formularza ofertowego) składa oddzielnie każdy z podmiotów składających wspólną ofertę. Dokumenty wymagane od Wykonawcy należy przedstawić w formie załączników do oferty, stanowiących jej integralną część..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.wawa.ibip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Warszawie
ul. Stawki 40
01-040 Warszawa
pokój 106, I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Warszawie ul. Stawki 40 01-040 Warszawa kancelaria Urzędu, pokój 118.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SPRZĘT KOMPUTEROWY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. CZĘŚĆ PIERWSZA - SPRZĘT KOMPUTEROWY Kod CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe TABELA A PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: - szczegóły w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SPRZT SIECIOWY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II. CZĘŚĆ DRUGA - SPRZĘT SIECIOWY Kod CPV: 32420000-3 Urządzenia sieciowe, 32421000-0 Okablowanie sieciowe TABELA B PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: - szczegóły w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 32.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/08/2025 Dostaw a stanowiska do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie z wymaganiami normy SDIP-27 level A
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Roboty budowlane w 2 Placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie
- "Dostawa rękawic chirurgicznych sterylnych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie według standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem -powtórzenie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Opoczno - rozbudowa istniejącego zespołu urządzeń zapewniających bezpieczeństwo informatyczne systemów Urzędu Miejskiego oraz dostawa nowych licencji.
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu: "Cyberbezpieczny Samorząd w Dobryszycach" - etap I
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Starostwa powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz sprzętu komputerowego oraz infor. w ramach wyposażenia Oddziału POZ, SOR oraz modernizacji i doposażeniu pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR"
- Zakup sprzętu i oprogramowania na potrzeby projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" oraz na potrzeby Urzędu Gminy Brenna - postępowanie nr 1
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.