To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-02-11
Suwałki: Wycena nieruchomości na terenie gminy Suwałki.
Numer ogłoszenia: 28096 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 250941 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suwałki, ul. Kościuszki, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5662136, fax 087 5662136.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości na terenie gminy Suwałki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wycena nieruchomości dla potrzeb Urzędu Gminy Suwałki w zakresie: Zadanie nr 1 - wycena nieruchomości gruntowej nie zabudowanej (jedna działka). Zadanie nr 2 - wycena nieruchomości gruntowej nie zabudowanej jednej działki w kompleksie. Zadanie nr 3 - wycena nieruchomości gruntowej zabudowanej. Zadanie nr 4 - wycena nieruchomości dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności oraz aktualizacji opłat. Zadanie nr 5 - wycena nieruchomości dla potrzeb związanych z uchwaleniem lub zmianą planu miejscowego i zmianą wartości nieruchomości. Zadanie nr 6 - wycena nieruchomości dla potrzeb związanych z naliczeniem opłaty adiacenckiej w wyniku podziału nieruchomości. Zadanie nr 7 - wycena nieruchomości dla potrzeb związanych z naliczeniem opłaty adiacenckiej w wyniku budowy urządzeń infrastruktury technicznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 0 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYCENA NIERUCHOMOŚCI PROJEKTOWANIE, NADZÓR inż. ELŻBIETA EWKO
jakie przetargi wygrała firma
WYCENA NIERUCHOMOŚCI PROJEKTOWANIE, NADZÓR inż. ELŻBIETA EWKO
- WYCENA NIERUCHOMOŚCI PROJEKTOWANIE - NADZÓR Elżbieta Ewko, ul. Mieszka I 39A, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 491,80
- Oferta z najniższą ceną: 491,80 / oferta z najwyższą ceną: 700,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku garażowo-gospodarczego przy ul. Filipowskiej 20 w Suwałkach
- Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Mieście Suwałki - opracowanie dokumentacji w Zespole Szkół nr 1 w Suwałkach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych i otwartych
- "Dostawa narybku węgorza europejskiego, siei, troci jeziorowej, pstrąga potokowego oraz lina"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 1 w Suwałkach
- Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, parkowego oraz iluminacji obiektów architektonicznych na terenie miasta Suwałk
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- Opracowanie dokumentacji pn.: Rozbudowa DW nr 171 wraz z budową przepustu w m. Stary Chwalim
- Wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby Gminy Kielce i Skarbu Państwa w celu aktualizacji bądź ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego
- Wykonanie dokumentacji (wykazów synchronizacyjnych) w celu doprowadzenia do zgodności danych zawartych w dziale I-O ksiąg wieczystych z odpowiadającymi im danymi w bazie EGiB.
- Wykonanie prac geodezyjnych część 6
- Wykonanie prac geod. polegających na sporządzeniu map z proj. podziału, wznowieniu znaków gr. , wyznaczeniu punktów gr., ustaleniu granic ewid. i podziale oraz sporządz. dokum. geod-prawnej - 5 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.