To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-12
Poznań: Zakup i dostawa laptopów, monitorów, drukarek oraz urządzenia zapewniającego bezpieczeństwo w sieci radiowej ratownictwa medycznego dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 2807 - 2016; data zamieszczenia: 12.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180347 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa laptopów, monitorów, drukarek oraz urządzenia zapewniającego bezpieczeństwo w sieci radiowej ratownictwa medycznego dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakup i dostawa laptopów, monitorów, drukarek oraz urządzenia zapewniającego bezpieczeństwo w sieci radiowej ratownictwa medycznego dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu wg części 2.Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ. 3.Zaoferowany sprzęt musi spełniać wymagania dyrektywy CE oraz posiadać naniesione oznaczenie CE. 4.Do każdego urządzenia musi być dołączona karta gwarancyjna z wyszczególnionym numerem seryjnym, a także instrukcja obsługi w języku polskim. 5.W przypadku awarii przedmiotu dostawy dysk twardy musi pozostać u Zamawiającego w celu zabezpieczenia danych. 6.Na obudowie każdego laptopa musi być naklejona etykieta certyfikatu autentyczności (COA) systemu operacyjnego wraz z naniesionym numerem seryjnym. Jeśli laptop będzie wyposażony w BIOS UESI Zamawiający dopuszcza brak naklejonej etykiety autentyczności (COA). 7.W formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) należy bezwzględnie podać nazwę producenta i model oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. 8.Dopuszcza się składanie ofert równoważnych na inne oprogramowanie systemowe niż wymienione w załącznikach nr 8 do SIWZ, pod warunkiem, że Wykonawca zapewni (zrealizuje), bez dodatkowych kosztów pełną funkcjonalność dostarczonego sprzętu, w środowisku informatycznym Zamawiającego. 9.Zaoferowany sprzęt musi być nieużywany. 10.Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli min. 24 miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. 11.Warunki gwarancyjne zawarte w załączniku nr 11 - mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.91.00 - Pakiety oprogramowania bramowego 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zakup i dostawa dla Oddziału Ratownictwa Medycznego Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego urządzenia zapewniającego bezpieczeństwo sieciowe w sieci radiowej ratownictwa medycznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jarosław Kaźmierczak Hardsoft-Telekom, ul. Namysłowska 17/19, 60-166 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15447,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20700,00
Oferta z najniższą ceną: 20700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23308,50
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: zakup i dostawa 2 monitorów dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w ramach Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMBIT PLUS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KOMBIT PLUS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Kombit Plus Sp. z o.o. Sp. K., ul. Migdałowa 60, 61-612 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1300,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1275,00
Oferta z najniższą ceną: 1275,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1482,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: zakup i dostawa monitora LCD na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jarosław Kaźmierczak Hardsoft-Telekom, ul. Namysłowska 17/19, 60-166 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 761,00
Oferta z najniższą ceną: 761,00 / Oferta z najwyższą ceną: 810,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: zakup i dostawa 5 sztuk komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym i torbą dla Wojewódzkiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Poznaniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMBIT PLUS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KOMBIT PLUS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Kombit Plus Sp. z o.o. Sp. K., ul. Migdałowa 60, 61-612 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13821,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11100,00
Oferta z najniższą ceną: 11100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15670,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: zakup i dostawa 1 sztuki drukarki laserowej monochromatycznej A4 do pracy grupowej, 3 sztuk drukarek monochromatycznych laserowych A4 oraz 1 monitora LCD dla Wojewódzkiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Poznaniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jarosław Kaźmierczak Hardsoft-Telekom, ul. Namysłowska 17/19, 60-166 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4857,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4399,00
Oferta z najniższą ceną: 3361,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8541,12
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: zakup i dostawa dwóch drukarek kolorowych A3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VOL Sp. z o.o. Sp. K., ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8943,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8856,00
Oferta z najniższą ceną: 8856,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10959,30
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego, wędlin wieprzowych, drobiu i wędlin drobiowych
- Zakup sprzętu medycznego do Poradni Ginekologicznej przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu w ramach zadania pn.: "Modernizacja i adaptacja budynku Apteki dla potrzeb Poradni Ginekologicznej".
- Instalacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 434 (obwodnica Kórnika) z drogą gminną (ul. Śremska)
- Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału AiIT oraz Bloku Operacyjnego
- Przeglądy i naprawy kontenerów do sterylizacji
- "Zakup, dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w tym sportu wyczynowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, artykułów oraz odzieży sportowej''
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie.
- D/15/2024/A Zakup sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego; część nr 3: Dostawa laptopów oraz monitora 4K z akcesoriami dla Instytutu Historii
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) monitora wraz ze stojakiem dla Katedry Teorii Prawa WPiA UJ.
- Dostawa sprzętu komputerowego (4 części)
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Zakup i dostawa 30 tabletów wraz z etui oraz 1 laptopa na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.