Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Tarnobrzeg: dostawa sprzętu ortopedycznego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, do kontaktów: Maria Matyka-Bandurka, ul. Szpitalna 1, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8123208, fax 015 8123209, e-mail: zamowieniaszpital@o2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital-tarnobrzeg.internetdsl.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu ortopedycznego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ortopedycznego ujęta w V pakietach: Pakiet I- Śruby Pakiet II - Endoproteza cementowa stawu biodrowego Pakiet III- Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego Pakiet IV-Endoproteza stawu kolanowego Pakiet V- Drobny sprzęt ortopedyczny 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty potwierdzające, że oferowany asortyment spełnia wymagania określone przepisami : Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2004r, nr 93, poz. 896 z późn. zm.). Certyfikat produktu i deklarację zgodności 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 925 tyś PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 15
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości Pakiet I - 2 400 PLN Pakiet II- 1 790 PLN Pakiet III-1 500 PLN Pakiet IV-1 340 PLN Pakiet V -2 220 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I.Oświadczenie ,że spełnia warunki udziału w postępowaniu przetargowym wynikające z art.22 ust.1 ustawy II. Oświadczenie ,że spełnia warunki udziału w postępowaniu przetargowym wynikające z art.24 ust.1 i 2 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: sprawdzenie dostarczonych dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział I Warunki udziału w postępowaniu - dokumenty podmiotowe / wg Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane/ & 1 1.Koncesji, zezwolenia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Rozdział II Dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie warunków z art. 22 - rozdział I & 1 pkt.2 wg Rozporządzenia wymienionego w rozdziale I 1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje minimum od 3 zamawiających - dostawy o zbliżonej wartości i zakresie asortymentowym przedmiotu zamówienia), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5. 2.Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. & 2 pkt.1 wg Rozporządzenia wymienionego w rozdziale I 1.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 3,5 Rozdziału I Części III składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. & 2 pkt. 2 wg Rozporządzenia wymienionego w rozdziale I 2.1.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie powyższym oraz w pkt pkt 4 Rozdziału I części III, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. & 4 pkt.1 wg Rozporządzenia wymienionego w rozdziale I 1. Dokumenty określone w pkt 1.1 lub 2.1 Części III winny być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt 1,2,3,4,5,-Rozdziału I Części III winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; dokumenty wymienione w pkt 3-Rozdziału V Części III winny być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt.1 do 2 Rozdziału II Części III winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których niniejsza SIWZ wymaga potwierdzenia spełnienia warunku.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-tarnobrzeg.internetdsl.pl. Opłata: 20,01 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za pobraniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.05.2007, godzina 10:00, Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 12.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet I. 1) Krótki opis: Śruby. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00. 3) Wielkość lub zakres: 240 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet II. 1) Krótki opis: Endoproteza cementowa stawu biodrowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00. 3) Wielkość lub zakres: 179 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet III. 1) Krótki opis: Endoptoteza bezcementowa stawu biodrowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00. 3) Wielkość lub zakres: 150 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pakiet IV. 1) Krótki opis: Endoproteza stawu kolanowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00. 3) Wielkość lub zakres: 134 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Pakiet V. 1) Krótki opis: Drobny sprzęt ortopedyczny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00. 3) Wielkość lub zakres: 222 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Dostawa sprzętu informatycznego związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" - 2 zadania
- Dostawa leków onkologicznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- "Dostawa gazu ziemnego obejmująca sprzedaż i dystrybucję paliwa gazowego na podstawie umowy kompleksowej".
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i narzędzi chirurgicznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Budowa bezpiecznych przejść dla pieszych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego
- "Rozbudowa instalacji systemu okablowania strukturalnego w budynku Sądu Rejonowego w Nisku"
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia dla Gminy Świebodzin w 2025 r. z podziałem na 7 zadań w ramach dotacji na realizację Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- PRODUKTY LECZNICZE.
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
więcej: Wyroby ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





