To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-06
Łabiszyn: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i przetworów mięsnych.
Numer ogłoszenia: 279336 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234982 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pałac Lubostroń, Lubostroń 1, 89-210 Łabiszyn, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3844623, faks 052 3844623.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i przetworów mięsnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i przetworów mięsnych. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Zamawiającego produktów określonych w zestawieniu zamieszczonym w FORMULARZU OFERTOWYM - załącznik 1a i 1b Część I - Dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, cielęciny i przetworów Część II - Dostawa drobiu i przetworów Szczegółowy opis w formularzu ofertowym. Zamawiający wymaga towarów świeżych, pierwszej jakości, spełniających polskie normy oraz z aktualnymi terminami przydatności do spożycia. Jeżeli w opisie PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż podane w opisie PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy PZP. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane produkty nosiły nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych. Produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 2 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego. Produkty z krótkim okresem przechowywania odpowiednio powinny posiadać co najmniej 4 dniowy termin przydatności do spożycia dla mięsa, wędlin i przetworów mięsnych świeżych oraz w przypadku wyrobów wędliniarskich paczkowanych co najmniej 14 dniowy termin do spożycia. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w terminie 2 dni od złożenia zamówienia telefonicznego lub bezpośrednio u przedstawiciela handlowego. Wykonawca zobowiązany jest do: a) sukcesywnego dostarczania PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach, b) dostarczania towarów opakowanych i przewożonych w odpowiednich warunkach zgodnie z wymaganiami HACCP, c) realizowania dostaw zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 19.12.2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. nr 21 poz. 179), d) dostarczania towarów zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi w Ustawie o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. nr 31 poz. 265 z 2005r.) e) dostarczania towarów do magazynu w siedzibie Zamawiającego, transportem na własny koszt i ryzyko, f) dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczanego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego, g) dołączania do każdej dostawy faktury VAT, z wyszczególnieniem produktów, ich ilości, ceny jednostkowej, kwoty VAT i kwoty brutto, h) terminowego dostarczania zamówionych towarów. W przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę towarów w terminie, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danego towaru u innego podmiotu i obciążenia Wykonawcy różnicą między ceną zakupu u innego podmiotu, a ceną wynikającą z umowy - w takim przypadku Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru dostarczonego po terminie. 1. Zamawiający składać będzie cząstkowe zamówienia telefonicznie lub faxem, wynikające z bieżącego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia lub zwiększenia ilościowego dostaw towarów wyszczególnionych w FORMULARZU OFERTOWYM - załączniku nr 1a i/lub 1b do obiektywnie istniejących potrzeb. 2. Zamawiający ma prawo do odstąpienia od dostawy niektórych produktów na rzecz innych produktów wymienionych w FORMULARZU OFERTOWYM - załączniku nr 1a i/lub 1b z zastrzeżeniem, że zmiana asortymentu w poszczególnych pozycjach nie może przekroczyć 20% ich wartości ilościowej wskazanej w umowie. 3. Ostateczna wartość dostaw wynikać będzie z faktycznej ilości dostarczonego PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, według cen zawartych w FORMULARZU OFERTOWYM - załączniku nr 1a i/lub 1b 4. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 5. Należność za dostarczone towary regulowana będzie przelewem na konto Wykonawcy w ciągu 21dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: Część I: 15.10.00.00-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.10.00-9 - Mięso wołowe 15.11.30.00-3 - Wieprzowina 15.13.14.10-2 - Szynka 15.13.12.10-0 - Szynka wędzona 15.13.17.00-2 - Przetwory mięsne 15.13.11.30-5 - Wędliny 15.13.12.30-6 - Salami 15.11.12.00-1 - Cielęcina Część II: 15.11.20.00-6 - Drób 15.11.23.00-9 - Wątróbki drobiowe 15.13.11.35-0 - Wędliny drobiowe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00-9, 15.11.30.00-3, 15.11.20.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, cielęciny i przetworów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SOKOŁÓW Spółka Akcyjna, Al. 550-lecia 1, 08-300 Sokołów Podlaski, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94097,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79500,00
Oferta z najniższą ceną: 79500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 86284,2
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa drobiu i przetworów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA DROBIMAX RYSZARD SADOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA DROBIMAX RYSZARD SADOWSKI
- Firma Handlowa DROBIMAX Ryszard Sadowski, ul. Dworcowa 56-58, 85-010 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39917,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39841,8
Oferta z najniższą ceną: 39841,8 / Oferta z najwyższą ceną: 39841,8
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy mięsa drobiowego ZP 9/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 22 im. Karola Miarki z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Św. Piotra 9a - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 20 w Chorzowie, ul. Czempiela 49 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
- "Dostawa mięsa i wyrobów drobiowych na potrzeby Kuchni COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AS/3412/TP- 56/25)
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Słupsku od 1 września 2025 r. do 31 sierpnia 2026 r. roku
więcej: Mięso wołowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.