Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-22
Unieście: Dostawy mięsa wieprzowego i wołowego w elementach, wędlin wysokogatunkowych, suchych i podsuszanych oraz tłuszczy dla potrzeb Wojskowego Domu Wypoczynkowego w Unieściu i Kompleksu Wypoczynkowego w Ustroniu Morskim.
Numer ogłoszenia: 278633 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Dom Wypoczynkowy , ul. Suriana 24, 76-032 Unieście, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3481921, fax. 094 3481921.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wdw.afr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa wieprzowego i wołowego w elementach, wędlin wysokogatunkowych, suchych i podsuszanych oraz tłuszczy dla potrzeb Wojskowego Domu Wypoczynkowego w Unieściu i Kompleksu Wypoczynkowego w Ustroniu Morskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa wieprzowego i wołowego w elementach, wędlin wysokogatunkowych, suchych i podsuszanych oraz tłuszczy zgodnie z poniższym wykazem: Lp. Nazwa produktu Orientacyjna ilość 1. Baleron gotowany 150 kg 2. Baleron z indyka 450 kg 3. Boczek wędzony b/ż 730 kg 4. Kabanosy 360 kg 5. Karkówka wp. z/k 3500 kg 6. Kiełbasa jarmarczna 3150 kg 7. Schab z/k 4050 kg 8. Łopatka z/k 2000 kg 9. Żeberka wp. - paski 700 kg 10. Szynka surowa b/k, s, tł. 140 kg 11. Polędwica sopocka 870 kg 12. Szynka gotowana 980 kg 13. Szynkówka wp. 660 kg 14. Słonina 520 kg 15. Pierś wędzona z indyka 580 kg 16. Szynka konserwowa 580 kg 17. Wołowina b/k zrazowa 280 kg 18. Kiełbasa biała surowa 500 kg 19. Parówka gruba wp. 800 kg 20. Golonka surowa - peklowana 240 kg 21. Szynka prasowana 70 kg 22. Wątroba wp. 30 kg 23. Flaki wołowe krojone 40 kg 24. Kaszanka 70 kg 25. Boczek surowy b/ż, s 150 kg 26. Pasztetowa 400 kg 27. Smalec 850 kg 28. Karkówka wp. b/k 150 kg 29. Schab b/k 30 kg 30. Kiełbasa śląska 30 kg 31. Pasztet zapiekany 80 kg 32. Szynka z indyka 500 kg 33. Łopatka z przyprawami 220 kg 34. Łopatka b/k 270 kg 35. Kiełbasa szynkowa 100 kg 36. Mięso gulaszowe wp 370 kg 37. Kiełbasa krakowska sucha 160 kg 38. Nogi wp. 90 kg 39. Polędwica Babuni (lub równoważna) 350 kg 40. Wędzonka krotoszyńska (lub równoważna 200 kg 41. Szynka koperkowa z indyka (lub równoważna) 20 kg 42. Kiełbasa żywiecka 320 kg 43. Kiełbasa jałowcowa 50 kg 44. Szynka chlebowa (lub równoważna) 650 kg 45. Salceson 170 kg 46. Żołądki wołowe 50 kg 47. Przysmak szynkowy (lub równoważny) 80 kg 48. Frankfurterki (lub równoważne) 50 kg 49. Pieczeń z ziołami 20 kg 50. Mielonka tyrolska 10 kg 51. Ozorki wp. 15 kg 52. Salami parzona 160 kg 53. Szynka cynamonowa (lub równoważna) 100 kg 54. Kiełbasa krakowska parzona 500 kg 55. Kiełbasa myśliwska 160 kg 56. Szynka surowa wp. 20 kg 57. Polędwica drobiowa 450 kg 58. Ogonówka 30 kg 59. Metka 40 kg 60. Luncheon meat 70 kg 61. Kości wp. 90 kg 62. Pieczeń firmowa 560 kg 63. Pieczeń rzymska 60 kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00 - Mięso 15.13.11.30 - Wędliny 15.41.20.00 - Tłuszcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w razie potrzeby wskazać na konkretne uprawnienia, np. koncesji, zezwolenia i licencje) - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia - posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca posiada środki obrotowe i/lub zdolność kredytową, z uwzględnieniem potrąceń na inne zobowiązania umowne. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI swiz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta misi zawierać następujące dokumenty: 1.formularz oferty wypełniony i podpisany zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ 2.dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 3.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp ( w pkt. 5 druku oferty). 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 6.aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym z art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego o podmiocie zbiorowym w zakresie określonym z art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 11.parafowany wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ 12.formularz cenowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ 13.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika i do oferty dołączają dokument Pełnomocnictwa podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówieni. Z treści tego dokumentu wynikać, że ustanowiony wykonawca - pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wszystkich wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treści pełnomocnictwa powinno wynikać, jakiego postępowania dotyczy jak również powinno identyfikować wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców występujących wspólnie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 14.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt. 1,5 i 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz.645) składają dokumenty zgodnie z § 2 tego rozporządzenia. 15.Protokół z ostatniej kontroli sanitarnej i weterynaryjnej, w której wyraźnie zaznaczono że zakład jest dopuszczony do zaopatrywania odbiorców w środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego i że znajduje się pod stałą kontrolą..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wdw.afr.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Dom Wypoczynkowy w Unieściu, ul Suriana 24, 76 - 032 Unieście.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojskowy Dom Wypoczynkowy w Unieściu, ul Suriana 24, 76 - 032 Unieście, Budynek administracjny, pok 105..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w II półroczu 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki internatu Zespołu Szkół Drzewnych w Bydgoszczy
- Dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 23 w Chorzowie, ul. Floriańska 37 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 19 w Chorzowie, ul. Karpacka 15 - I/2025
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.