eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wsparcie w procesie przygotowania i implementacji projektów współfinansowanych z Funduszu Spójności w sektorze drogowym



Ogłoszenie z dnia 2005-06-14

POZYCJA 27856

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: wsparcie w procesie przygotowania i implementacji projektów współfinansowanych z Funduszu Spójności w sektorze drogowym

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, do kontaktów: Artur Klimaszewski, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3758813; 4558621, fax 022 3758803; 4558621, e-mail: edutkiewicz@gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wsparcie w procesie przygotowania i implementacji projektów współfinansowanych z Funduszu Spójności w sektorze drogowym. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych związanych z pozyskiwaniem środków z Unii Europejskiej, przeprowadzaniem przetargów, zawieraniem kontraktów oraz zarządzaniem procesem ich realizacji. Zamówienie realizowane będzie przez dwóch ekspertów pracujących w siedzibie GDDKiA w pełnym wymiarze czasu przez okres 2 lat wspartych ekspertami krótkoterminowymi. Zakres usług: 1. Przygotowanie od strony formalno-kontraktowej i weryfikacja dokumentów przetargowych dla umów na roboty budowlane i usługi; 2. Doradztwo w sprawach technicznych i kontraktowych dla kontraktów realizowanych w ramach Funduszu Spójności; 3. Doradztwo w zakresie systemu zarządzania projektami Funduszu Spójności ze szczególnym uwzględnieniem etapów przygotowania projektów, procesu przetargowego oraz realizacji kontraktu, w tym w zakresie kontroli kosztów, planowania finansowego i tworzenia harmonogramów finansowych; Organizacja szkoleń w zakresie tematów zidentyfikowanych w trakcie realizacji zadań 1-3. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, 00-848 Warszawa, ul. Żelazna 59. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.11.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania Oryginalny kod CPV: 80.42.11.00 - Usługi szkolenia personelu Kod CPV wg słownika 2008: 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 50000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 9 lutego 2004 r. Nr 19, poz. 177) oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: a) Potencjał ekonomiczno-finansowy 1) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi") w wysokości nie mniejszej niż 3 mln zł. 2) płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszą niż 1 (xpb >1). 3) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 5 mln zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: - warunek określony w pkt III.2.1) a) 1) spełniają łącznie, - warunek określony w pkt III.2.1) a) 2) spełnia każdy z Wykonawców, - warunek określony w pkt III.2.1) a) 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. b) Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną tym osobom powierzone. Wykonawca przedstawi kandydatów na każde niżej wymienione stanowisko: 1) Ekspert 1: wykształcenie wyższe techniczne o kierunku inżynieria lądowa; min. 5-letnie doświadczenie w nadzorze lub realizacji dużych (powyżej 5 mln Euro) projektów drogowych, w tym przynajmniej 2 w oparciu o warunki FIDIC. Dobra znajomość j. angielskiego oraz przepisów prawa budowlanego. 2) Ekspert 2: wykształcenie wyższe prawnicze lub techniczne - budownictwo lądowe; min. 4-letnie doświadczenie w zakresie zamówień publicznych na roboty budowlane (doradztwo, prowadzenie szkoleń, przygotowanie i prowadzenie przetargów po stronie zamawiającego, przygotowanie ofert po stronie wykonawcy) w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 prawo zamówień publicznych oraz ustawę z dnia 10 czerwca 1994 o zamówieniach publicznych, w tym co najmniej roczne doświadczenie w zakresie przygotowywania SIWZ i przeprowadzania procedur przetargowych (po stronie zamawiającego). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. c) Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać niżej wymieniony potencjał techniczny: Lp. - Wyszczególnienie - Min. liczba jednostek 1 - Notebook z oprogramowaniem biurowym - 1 2 - Komputer z drukarką i oprogramowaniem biurowym - 2 3 - Kserokopiarka A3 - 1 4 - Fax - 1 5 - Projektor do prezentacji multimedialnej - 1 6 - Ekran do projekcji - 1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. d) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, tj. licząc od dnia złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wykonał (tj. rozpoczął i zakończył) 2 usługi doradcze związane z przygotowaniem i/lub realizacją projektów inwestycyjnych, każdą z usług o wartości co najmniej 1 mln PLN. Doświadczenie Wykonawcy w ww. zakresie czasowym musi obejmować także wykonanie: - co najmniej 2 usług obejmujących doradztwo w zakresie przygotowania i weryfikacji dokumentacji przetargowej na roboty budowlane w oparciu o prawodawstwo polskie (przez przygotowania i weryfikację dokumentacji przetargowej Zamawiający rozumie przygotowanie i weryfikację dokumentacji po stronie zamawiającego), - co najmniej 1 usługi obejmującej doradztwo w zakresie procesu zarządzania projektami realizowanymi w oparciu o warunki FIDIC, - co najmniej 1 usługi obejmującej doradztwo w zakresie kontroli kosztów, planowania finansowego i tworzenia harmonogramów finansowych dla inwestycji budowlanych. Ww. usługi powinny mieć charakter ciągły, tzn. powinny być realizowane przez okres co najmniej 3 miesięcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Jako usługi związane z przygotowaniem i weryfikacją dokumentacji przetargowej nie będą uznawane usługi, w ramach których część formalna SIWZ została opracowana w oparciu o wzorzec przedstawiony przez zamawiającego. e) Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w następującym zakresie: - organizacja szkoleń w zakresie tematów zidentyfikowanych w trakcie realizacji zadań. f) System punktacji Wykonawca musi spełnić każdy z warunków określonych w pkt III.2.1) ppkt od a) do d). Z uwagi na fakt, że Zamawiający przewiduje zaprosić do składania ofert 5 Wykonawców, zastosuje poniższy sposób dokonywania oceny spełnienia warunków: Potencjał kadrowy Ekspert 1: - Wykonawca otrzymuje 5 pkt za 5-letnie, 6 pkt za 6-letnie, 7 pkt za 7-letnie, 8 pkt za 8-letnie, 9 pkt za 9-letnie lub 10 pkt za 10-letnie i większe (pełne lata) doświadczenie eksperta w nadzorze lub realizacji dużych (powyżej 5 mln Euro) projektów drogowych, - Wykonawca otrzymuje 6 pkt za uprawnienia budowlane (projektowe lub wykonawcze) eksperta, - Wykonawca otrzymuje 2 pkt (max 6 pkt) za uczestnictwo eksperta w każdym projekcie doradczym dla administracji publicznej dotyczącym przygotowywania i wdrażania projektów realizowanych w oparciu o warunki FIDIC, - Wykonawca otrzymuje 2 pkt (max 6 pkt) za uczestnictwo eksperta w każdym projekcie doradczym dla podmiotów komercyjnych dotyczącym przygotowania i wdrażania projektów realizowanych w oparciu o warunki FIDIC. Za spełnienie ww. warunków Wykonawca może otrzymać maksymalnie 28 punktów. Ekspert 2: - Wykonawca otrzymuje 1 pkt za ukończone przez eksperta studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, -Wykonawca otrzymuje 5 pkt za 5-letnie, 6 pkt za 6-letnie, 7 pkt za 7-letnie, 8 pkt za 8-letnie, 9 pkt za 9-letnie lub 10 pkt za 10-letnie i większe (pełne lata) doświadczenie eksperta w zakresie zamówień publicznych na roboty budowlane (doradztwo, prowadzenie szkoleń, przygotowanie i prowadzenie przetargów po stronie danego zamawiającego, przygotowanie ofert po stronie danego wykonawcy) w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 prawo zamówień publicznych oraz ustawę z dnia 10 czerwca 1994 o zamówieniach publicznych, - Wykonawca otrzymuje 5 pkt za wpis eksperta na aktualną listę arbitrów prowadzoną przez Prezesa UZP, - Wykonawca otrzymuje 2 pkt (max 6 pkt) za uczestnictwo eksperta w każdym projekcie doradczym dla administracji publicznej dotyczącym przygotowywania i weryfikacji dokumentacji przetargowej na roboty budowlane opartej o prawodawstwo polskie, - Wykonawca otrzymuje 2 pkt (max 6 pkt) za uczestnictwo eksperta w każdym projekcie doradczym dla podmiotów komercyjnych dotyczącym przygotowania i weryfikacji dokumentacji przetargowej na roboty budowlane opartej o prawodawstwo polskie, - Wykonawca otrzymuje 4 pkt za min. 2-letnie doświadczenie eksperta w zamówieniach publicznych w drogownictwie realizowanych w oparciu o warunki FIDIC. Za spełnienie ww. warunków Wykonawca może otrzymać maksymalnie 32 punkty. Doświadczenie - Wykonawca otrzymuje 4 pkt (max 16 pkt) za wykonanie każdej usługi doradztwa w zakresie przygotowania i weryfikacji dokumentacji przetargowej na roboty budowlane w oparciu o prawodawstwo polskie ponad 2 wymagane w pkt III.2.1) d), - Wykonawca otrzymuje 3 pkt (max 12 pkt) za wykonanie każdej usługi doradztwa w zakresie procesu zarządzania projektami realizowanymi w oparciu warunki FIDIC ponad 1 wymaganą w pkt III.2.1) d), - Wykonawca otrzymuje 3 pkt (max 12 pkt) za wykonanie każdej usługi doradztwa zakresie kontroli kosztów, planowania finansowego i tworzenia harmonogramów finansowych dla inwestycji budowlanych ponad 1 wymaganą w pkt III.2.1) d), Za spełnienie ww. warunków Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów. Za spełnienie wszystkich ww. warunków dotyczących potencjału kadrowego i doświadczenia Wykonawca może otrzymać max 100 punktów. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy uzyskają najwyższą ilość punktów. III.2.1.1) Status prawny - wymagane dokumenty 1. Oświadczenie że Wykonawca spełnia warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1 Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Aktualne Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 7. Pełnomocnictwo do podpisania wniosku, o ile prawo do podpisania wniosku nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z wnioskiem. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt III.2.1.1) 2., III.2.1.1) 4. oraz III.2.1.1) 5. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) 2., III.2.1.1) 3., III.2.1.1) 4. oraz III.2.1.1) 5., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt III.2.1.1) od 1. do 6. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. III.2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty 1. Bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 2. Sytuacja finansowa firmy, na formularzy zgodnym z treścią Załącznika nr 5 Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 5 mln zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, dokumenty wymienione w pkt III.2.1.2) 1. winien przedłożyć każdy z Wykonawców. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w III.2.1.2) 2. i 3. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsze ogłoszenie wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. III.2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 2 Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób oraz życiorysy zawodowe o treści wymaganej wzorem Załączników nr 2 oraz 2a Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2.1) b niniejszego ogłoszenia. 2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 2 Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 3. Informację o posiadanym potencjale technicznym, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 3 Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, dokumenty wymienione w pkt III.2.1.3) od 1. do 2. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsze ogłoszenie wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. III.2.1.4) Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym Formularz Wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na doradztwo wraz z załącznikami należy odebrać w Generalnej Dyrekcji Dróg i Autostrad, Biuro Projektów Unijnych, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, pok. 206, II pietro. Dokumenty wymienione w pkt III.2.1.1) ppkt od 2. do 5. mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; pozostałe dokumenty wymienione w pkt III.2.1.1), III.2.1.2), III.2.1.3) oraz III.2.1.4) winny być złożone w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający dany dokument. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - o wadze - 80% metodologia realizacji zamówienia - o wadze - 20% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 18.07.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.07.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.07.2005, godzina 12:30, GDDKiA w Warszawie ul. Żelazna 59, s. 519.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Fundusz Spójności - 2003/PL/16/P/Pa/014. 2) Data wysłania ogłoszenia: 08.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.